בקי



שנה טובה ♥♥♥♥

עשרת ימי תשובה

בקי 09/09/2012 1107 צפיות אין תגובות



שנה טובה ♥♥♥♥

ס ח י ח ו ת

בעוד מספר ימים נחגוג את ראש השנה בשמחה ובבריאות טובה. בסיומו של החג מתחילים עשרת ימי תשובה "בין כסה לעשור".

ימים אלה נוהגים כל אחת ואחד לפי הרגליו לפי מה שליבו משתוקק .

עשרת ימי התשובה מאפשרים לכולנו לתהות האם נהגנו בסדר במהלכה של השנה שחלפה ? האם פגענו במישהו שלא במתכוון ? עשרת ימי התשובה מאפשרים לנו לסלוח כשהסליחה הינה בין אדם לחברו , בין אדם למקום, בין אדם למי שאהבה נפשו.

הפליא לתאר את הימים הנוראים נשיא המדינה לשעבר מר יצחק נבון אשר כתב את המחזה עטור השבחים אשר עלה על הבמה עשרות ואולי יותר פעמים ואני מתכוונת כמובן ל"בוסתן ספרדי".

מר נבון היקר אשר אני כל כך מכבדת , מעריכה ומעריצה, חגג לא מזמן יום הולדת 90 וכוחו עמו וצלילותו גם היא שמורה איתו.

המחזה "בוסתן ספרדי" הביא לצופה את ההתנהלות בעשרת ימי תשובה בעדות ספרד כשהשפה שנשמעת מדי פעם במחזה היא לאדינו או נכון יותר ספניולית.

כאחת ששולטת היטב בשפות אלה אני רוצה להודות לנשיא המדינה לשעבר מר יצחק נבון על ההתרגשות העצומה שחשתי במהלך כל ההצגה כולה ואל תגלו לאף אחד צפיתי "בבוסתן ספרדי יותר מכמה פעמים ואשמח לצפות בה עוד ועוד פעמים..

שנה טובה ומתוקה מר נבון היקר אני אוהבת אותך, מוקירה ומעריכה והלוואי ועוד רבות בשנים תמשיך ללוות את כולנו!!!! אמן ואמן !!!!!!!!!

שנה טובה לכולנו וגמר חתימה טובה הלוואי וכולנו נירשם בספר החיים עם בריאות טובה ושקט ושלווה בארצנו "ארץ זבת חלב ודבש" החיים אמן ואמן !!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך