Galoosh
~שונאת אנשים כאלו~

פנים חתומות

Galoosh 29/05/2014 1050 צפיות 5 תגובות
~שונאת אנשים כאלו~

את שוב מתעוררת, מזיעה, הסיוטים רודפים אותך גם ביום וגם בלילה, את מרגישה את המצח חם, אבל אין לך חום, את סתם הוזה, יש לך בעיה, יקירתי, את צריכה להבין, הוא לא יחזור. אני יודעת שזה כואב, רק בחלומות, גם לי זה ככה, רק במציאות, וזה לא יעבור, תראי כמה כולנו עצובים, אבל זה לא ירפה, את צריכה לשכוח ממנו, או שכבר שכחת, הילד הקטן יצא אל הצבא, והוא חייך חיוכים אחרונים, ודברי תשבוחות, ומלמל כמה מילים אחרונות, בשדה הקרב, הוא יצא נועז, ולא חזר, הפנים שלו היו חתומות, וזה לא כי הוא לא דיבר, כי הוא לא באמת חזר, הגוף חזר הנשמה התפוגגה או נמסה, או עברה אלייך, ובגלל זה את כל כך נחמדה בזמן האחרון, אולי הנשמות שלכם התחלפו, או שנוספה לך אחת. את היית צריכה את זה, גברת, את ממש קרה, תתחממי, הוא היה שמח בכך, הוא היה דואג לכולם, פחות מלעצמו, את יודעת שהוא זה שהביא אור לחיי כולנו, תתגברי, עד כמה שזה לא כואב לך, ועד כמה שזה ימשיך ככה, אבל זה ייגמר, אני חושבת, מתישהו, אבל רק אם לא תזכרי אותו יותר, כי הוא נכנס לך לחלומות, את יודעת שהוא רק הגן על בנך, הוא היה גם הבן שלך, בערך, הוא היה מישהו קצת אחר, ואת לא רצית שהוא יהיה בנך, אז נכון, לא הייתי אמא טובה, אבל גם את לא, לא אכפת לך ממנו בכלל, רק מעצמך ומהילד שלך. לא אכפת לך מהנער שיכל לברוח והקריב את עצמו. הילד שלך יושב כרגע לידך, בסיוטים שלך את מדמיינת את בנך ואז בוכה, אחר כך, במציאות, את רואה שזה לא הבן המתוק שלך ופתאום זה כבר לא עצוב, או נורא. את מכסה את התחת של עצמך, לא דואגת לאף אחד, זה בגלל הבן שלך שהוא מת, הוא יכל לברוח והוא הקריב את חייו, תודה אחת לא אמרת, רק תודה לאלוהים, שהציל את הבן, שלך. ולא את שלי.


תגובות (5)

אני אשמח להסבר [?]

29/05/2014 23:09

    חחחח XD
    עזבי זה מסובך, טוב, הנה,
    שניים יצאו למלחמה,
    אחד וויתר על חייו בשביל השני.
    האמא של החייל השני שמחה.
    והאמא של החייל האחר הייתה בדיכאון.
    כי היא לא הצילה את הבן שלה,
    והאמא השנייה הודתה לאלוהים,
    על השציל את הבן,
    לא של השנייה, שלה.

    30/05/2014 07:05

    אבל אם הוא, מת, איך אלוהים הציל אותו בדיוק? *מבולבלת*

    30/05/2014 07:06

    הציל את זה שלה ולא את השני.

    30/05/2014 07:07

    אוקיי, זה לא את, זה אני. יש דברים שאני לא מסוגלת להבין לא משנה כמה יסבירו לי אותם. ועל כן, אני פשוט אשאר באפילה עכשיו

    30/05/2014 07:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך