רק חיבוק קטן,בבקשה!

מלאך ספיר 30/03/2014 746 צפיות 6 תגובות

רוכבי אופניים רוכבים על השביל תוך כדי פיטפוט עליז , עלים צהובים וכתומים המוארים בקרני השמש החלו לנשור לאט, ספסל אחד רטוב מהגשם של אתמול וילדה שישבה עליו לבד והתבוננה בנפלאות כשענייה מתרחבות יותר ויותר.
הילדה הקטנה שבגדיה מרופטים ושערה מבולגן, ילדה שליבה לא שקט, ילדה שהקור משתלט עליה לאט ובצחוק מרושע, ילדה שרוצה חיבוק! חיבוק קטנטן לפחות שישמח את ליבה וירחיק את הקור שרק צחק עוד יותר.
היא ראתה ילדות בגילה עם שמלות מגונדרות ולבנים כל מני עניבות . היא ראתה עגלות עם תנוקות שבגדייהם הקטנים עתורים מלמלה ולחייהם וורודות.
\" בבקשה! תחבקו אותי!\" ניגשה הקטנה לאמהות המאושרות שעכשיו הזעיפו פנים \" איפה ההורים שלך ילדה? ולמה שאנחנו נחבק ילדה מלוכלכת שלא שלנו?!\" הן אמרו והמשיכו לצעוד בשביל.
\" בבקשה תחבקו אותי!\" היא אמרה נואשת לרוכבי האופניים שהמשיכו לרכוב, מתעלמים מהילדה שהכווצה יותר ויותר מכובדה של האכזריות שבעולם.
קבוצת נערות עם חולצות בטן וג\'ינס שעברו רק נתנו לה תשובה לפני ששאלה \" עופי מפה! איכס איזו מלוכלכת!\" היא עזבה אותן והתרחקה מכולן.
לבסוף היא ניגשה לנערה שישבה על הספסל השני שקראה ספר \" אני… רוצה חיבוק.\" אמרה ודמעות בענייה: היא רק רצתה חיבוק! רק שמישהו יואהב אותה!.
הנערה סגרה את הספר והתבוננה בילדה הקטנה בסקרנות ואז מחתה את דמעות הילדה וחיבקה אותה באהבה כשגופה מחמם ומגרש את הקור שבלב הילדה הקטנה.
הקטנה עדפה את החיבוק המשמח אחרי כמה דקות ושאלה \" למה את לא כמו כולם? למה את לא התנהגת כמוהם וכמו הילדות שבגילך?\" ענייה של הקטנה התבוננו בסקרנות בנערה.
\" כי…\" התחילה הנערה ואז המשיכה בביטחון \" כי אני שונה. אני אחרת.\" ואז שתייהן אמרו
\"מיוחדת.\"


תגובות (6)

איך זה?

30/03/2014 14:18

או..זה כזה חמוד!!!
יש לי חברה שהיא מחבקת זרים מרצונה,אז אם הילדה הזו הייתה באה אליה,היא הייתה מרימה אותה לחיבוק חם וארוך….
אבל חוץ מזה,הכתיבה טובה,זה גם ממש מתאר את החיים.רק מעטים יעזרו בדבר קטן כזה

30/03/2014 14:20

    כן, גם אני מתפללת כל יום שיחבקו אותי ו… רק אמא שלי כזאת ;(
    אני ילדה שרוצה חיבוק! :)

    30/03/2014 14:21

לו יכולתי,הייתי מחבקת אותך.
יש אנשים שאין לי בעיה לחבק,אבל יש כאלו שזה ניהיה לי מביך מדי לחבק.
אבל אם מישהו היה פונה אלי ושואל אם הוא יכול לחבק אותי,לא הייתי מתנגדת,המיוחד אם זו תיהיה ילדה קטנה עם בגדים מלוכלכים,אז יכאב לי הלב עליה…
אלא אם היא פשוט תגנוב לי את הדברים -_-

30/03/2014 14:25

חחח…

30/03/2014 14:28

ואת האמת אני הוסיף עוד קטע ( הערוך את זה )

02/04/2014 14:51
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך