בקי
תאהבו את החיים הם מתנה הכי יפה שיש ♥♥♥♥

שבוע טוב לכולנו

בקי 24/03/2012 630 צפיות 2 תגובות
תאהבו את החיים הם מתנה הכי יפה שיש ♥♥♥♥

שבוע טוב ומבורך לקוראי היקרים לי מאד ♥♥

בעקבות סיפור של אחת הכותבות כשהיא מדברת על התאבדות לא הצלחתי שלא לכתוב סיפור בנושא כה כאוב שכזה.

עד היום הפסיכולוגים רמי המעלה לא הצליחו לאבחן חד משמעית באם התאבדות זו גבורה או פחד.

לדעתי התאבדות מקורה בפחד, מקורה בסבל עמוק אשר עבר במהלך הזמן קרוב, או רחוק, בתוך התלבטות, בתוך חיים ללא תכלי, ת בתוך מחשבה שהחיים לא טובים בלשון המעטה.

אני מכירה אישית מקרה של בחורה צעירה יחסית אשר שמה קץ לחייה.

אותה צעירה השאירה את קרוביה, הוריה, וחבריה בהלם טוטלי איש לא יכול היה משער שזה מה שהיא עלולה לגרום לעצמה ואולי באם הייתה חושבת יותר לעומק אולי הייתה בורחת מההחלטה הכל כך מפחידה הכל כך לא אנושית והיא התאבדות.

אני רוצה לאחל לכל אדם באשר הוא, לקחת את החיים בתור מתנה אשר זכה לקבל , המלחמה היומיומית , קשיים כאלה ואחרים, מחלה כזו או אחרת הם כולם ברי שליטה הם כולם עשויים להגיע לפתרון טוב , אפשר אף לבקש עזרה באם המצב קשה מכל סיבה שהיא, אך לזלזל במתנה האדירה שקיבלנו, לדעתי זה מעשה שפל מעשה של אדם אינו שפוי אשר עושה את המעשה המחריד הזה ולא חושב פעם נוספת מה יעלה בגורלם של האוהבים אותו ואילו ידעו מה מצבו היו באים לקראתו ללא צל של ספק!!!!!

אוהבת את כולכם ואוהבת את החיים אוהבת את החיים.


תגובות (2)

וואי בקי בטח אומרים לך את זה הרבה אבל אני גם אומר……

את פשוט מאמי!!!3>

26/03/2012 11:04

מרגשת אותי תגובתך שחודרת ישר ללבי תודה רבה רבה מתוקה שלי והמשך ערב מקסים באהבה ♥ בקי ♥

26/03/2012 11:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך