שבורה לחתיכות פרק 3

ronit11997 05/01/2013 652 צפיות אין תגובות

"על מה אתם מסתכלים?!" שאלתי בכעס. כולם הסתובבו בחזרה למקומות שלהם. לקחנו את האוכל ומייקי הציעה לי לבוא איתה ולשבת עם חברות שלה. סירבתי וישבתי בשולחן ריק שעמד בפינה של חדר האוכל. הפעלתי מוזיקה,התנתקתי מהעולם וחשבתי על….כלום,אני אוהבת לחשוב על כלום. המוח נקי ממחשבות,אני נרגעת וממש טוב לי.
"את החדשה?" שאלו אותי כמה בנים כשהתיישו סביב השולחן שלי.
"כן…אני החדשה.. טוב לכם?" תקפתי אותם.
"לא.. את יושבת בשולחן שלנו! יאללה עופי מפה!" אמר בחור עם ג'קט פוטבול.. כנראה קפטן נבחרת הפוטבול של מע"צ.
"אעה…..לא!
אמרתי ודפקתי את אגרופיי בשולחן. "אני פה על רצח של בן -אדם. ירייה אחת..בין העיניים…בדיוק פה!" אמר ותקע את האצבע שלו במצח שלי. תפסתי לא את היד וסובבתי אותה אל מאחורי גבו. הצמדתי אותו לקיר והחזקתי לו את הראש בצמוד לקיר ואת היד מכופפת מאחורי גבו.
"לא שאלתי למה אתה הגעת לפה! לא אכפת לי גם למה! אתה חש את עצמך יותר מידי וזה מעצבן!" שוב כל המבטים הופנו אליי.. הפעם לא היה לי אכפת.
"אני מכירה אותך שתי שניות וכבר הצלחת לגרום לי לתקוף אותך! שברת שיא…מזל טוב!" אמרתי ושברתי לו את היד עשיתי את זה הרבה פעמים לפני ששלחו אותי לפה. פשוט אף פעם לא תפסו אותי..כולם פחדו להלשין למשטרה,פחדו ממה שאני אעשה להם..חוץ ממאי,הילדה שבגלל נשלחתי לפה…אז אפשר לומר שאני מומחית בזה.
"את פסיכית!" הוא צעק ונאחז בידו.
"אולי…אבל עוד לא הוכיחו את זה" אמרתי ויצאתי מחדר האוכל.
"אמנדה ג'וש, אמנדה ג'וש אנא גשי לחדר המנהל" אמרה הכריזה.
"נדפקתי" מילמלתי לעצמי ושיניתי כיוון לעבר הכניסה.
"את יודעת שיש לנו מצלמות בכל מקום פה נכון?" שאל אותי המנל כשנכנסתי לחדר שלו.
"נוו..?" אמרתי בחוסר עיניין.
"ואת מודעת לעובדה שראינו מה שקרה בחדר האוכל?"
"מה ששברתי לחמור הפוטבול הזה את היד?!" שאלתי ובעטתי בכסא.
"אז את מודה?!" הוא שאל ועיניו ניצתו.
"אף פעם לא הכחשתי את זה" עניתי ונעצתי בו מבט.
"ואת מוכנה לשאת בתוצאות?" הוא שאל וחיטט בכמה דפים.
"בסדר בסדר" אמרתי והתכוננתי לצאת מהחדר.
"עבודות ניקיון למשך שבוע…בסדר?" הוא שאל אותי.
'עבודות ניקיון?! זה העונש שלהם?! באמת?' חשבתי לעצמי. איזה מוסד עלוב זה. "אוקי אין בעיה" עניתי ויצאתי מהחדר. כולם במסדרון פינו לי את הדרך ,הם בהו בי והתלחששו. "כן! זה נכון! אני הפסיכית ששברה לחמור הפוטבול הזה את היד! אני זאת הצמידה אותו לקיר ושברה לו את היד! תפסיקו להסתכל עליי! אני לא קופה קרקס!" צרחתי על כולם


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך