שברי הזכוכית של מת'יאס -הקדמה

ליאנה21 20/08/2015 596 צפיות אין תגובות

מת'יאס קריינג' הוא בחור יפייפה, והוא יודע את זה. הוא גבוה מאוד, מצחיק ושנון, ויש שאומרות שהוא גם מאוד חכם, למרות שהוא טוען להגנתו, שהוא אף פעם לא לומד, עם זאת, מתי'אס, או בקיצור, מתי, שומר מאחוריו סוד כבד מהעבר, שרודף אותו בכל מעשה ושובר אותו מבפנים עם כל צעד שהוא עושה בחיים.
כשהוריו עוברים לשכונה עשירה במרכז עיירה מרוחקת, מת'יאס מתחיל ללמוד בבית הספר החדשני (והיומרני להפליא) 'קארון' שם הוא פוגש את נטשה.
נטשה לא נחשבת ליפה. היא אף פעם לא נחשבה, היא מעט מלאה, ומגושמת, וגם מוזרה וממש חסרת ביטחון- למרות שלעין הבלתי מזויינת, היא בכלל לא נראית ככה, אפילו ניתן להגיד שהיא ההפך הגמור מכך. כשהיא פוגשת במתי, לצרכי בית ספר ("הנה התלבושת האחידה שלך, נא להקפיד על תלבושת מגוהצת והולמת ושיט דומה..בית ספר מזויין.") הם מתחברים במיידית, היא הופכת לאשת הסוד שלו, לחברה הכי טובה שלו, ובהמשך הדרך, גם ליותר מזה, לאט לאט, הסודות של מתי נחשפים, ונטשה מצליחה להוריד ממנו את השרשראות שכבלו אותו כל חייו, והוא מתאהב בה על זה.כשנטשה מגלה את הסוד הגדול מעברו של מתי, תגובתה מביאה לשרשרת אירועים קשה, שמותירה את שברי הזכוכים של מת'יאס, אבודים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך