שלום אתר סיפורים

fearless13 17/04/2012 760 צפיות 2 תגובות

"שלום לכם חברי באתר סיפורים, לאחרונה אינני מבקרת באתר כי המטען של המקבוק שלי נעלם, ואינני מוצאת כי נוח לכתוב מאתרים אחרים, אבל החלטתי לכתוב ממחשב אחר, כי לוסי ואור הפצירו בי בסקייפ. אם אתם קוראים זאת, תודה.
אני חושבת לאחרונה על הוצאת ספר לאור, אבל אני רק נערה, ואין לי מספיק כסף להוציא ספר לאור ולהפיץ אותו ברחבי הארץ.
אני בדקתי וזה זול להוציא לאור עותק אחד שעולה כ- חמישים ש"ח. אבל אני רוצה שידעו אותי. אני לא סופרת מפורסמת,אז לא ייקנו את ספרי אבל התגובות שלכם, או האימיילים בצור קשר, הם הוכחה לכך שיש בי משהו."
על זה חשבתי לכתוב לכם כל השבוע, ועכשיו אני כותבת.
זה לא מכתב פרידה, אלא סיפורי ה- 199 מה שאומר שעוד סיפור אחד יהיו לי מתאיים סיפורים.
תודה לכם.


תגובות (2)

ברכות מעמק לבי על שלל הסיפורים שכבר כתבת ואם אכן תוציאי ספר לאור אזי אני אהיה הראשונה לרכוש אותו בהצלחה מתוקה ממני בקי ♥♥♥♥♥♥♥

17/04/2012 23:34

אנחנו שמחים לעניין אותך בפרויקט "החממה הספרותית" של סטימצקי – כשאת כותבת למגירה, ברור לנו כמה מחשבה, זמן ואהבה השקעת ביצירות הספרותיות שלך. היצירות, שממש עכשיו מונחות במגירה, מחכות שמישהו ייתן להן הזדמנות אמיתית לצאת לאור ולהפוך לספר. זהו חלומו של כל יוצר ואנחנו נשמח להגשים אותו יחד איתך.
"החממה הספרותית" הוקמה במיוחד עבור הכותבים למגירה – ומיועדת עבור כל מי שכותב למגירה ורוצה להגשים חלום ולהוציא לאור ספר, לא משנה אם הוא בן 15 או בן 60.
תוכלי לקרוא בקישור המצורף פרטים נוספים על הפרויקט.
http://www.steimatzky.co.il/hamama/
נשמח לשמוע את דעתך בנושא.

19/04/2012 02:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך