שלום לך יומני ]רק ב'

בקי 22/06/2012 568 צפיות אין תגובות

שבתי הביתה וכל כך שמחתי כי אמי חיכתה לי עם ארוחת צהרים טעימה ודבר יותר שמח כי עוד כמה זמן יהיה לי אח או אחות ולהזה אני מצפה בקוצר רוח.

סיפרתי לאמי על אופק ואחותה כמה היא עצובה כי הוריה התגרשו אך אמי אמרה לי כי עדיף להורים להתגרש באם אינם משתווים יחדיו וכך הילדים יהיו יותר שמחים מאשר לשמוע ריבים כל יום ביומו.

"את צודקת מאמי עניתי לאמי והמשכתי לזלול את ארוחת הצהרים הטעימה שאמי הכינה לי"

בסיום הארוחה נכנסתי לחדרי ומיד כתבתי ביומן שלי את כל מה שעבר עלי בבית הספר וגם כי אני מצפה בקוצר רוח להולדת אח או אחות.

הכנתי את שיעורי הבית בדייקנות כשאני כותבת באיטיות אך ללא שגיאות ולא משתמשת כמעט בכלל במחק, אני לא אוהבת למחוק כי הדף נהיה כזה מקומט.

בסיום השיעורים ישבתי על הכסא שכל כך אהוב עלי הכסא המסתובב וניגנתי על הפסנתר בשמחה רבה.

מחר אמורה להגיע המורה לפסנתר כדי לתת לי שיעור נוסף בנגינה והיא מאד מהללת אותי בפני אמי כי יש לי שמיעה אבסולוטית ואולי אגיע רחוק כשאגדל ואהיה פסנתרנית ידועה.

בשעות הערב חזר אבי מהעבודה וישר רצתי לקראתו וחיבקתי אותו עם המון אהבה.

"מה קרה מאמי שאל אותי ? את מתגעגעת אלי כל כך? "

"בוודאי שאני מתגעגעת אליך ורוצה לספר לך על החברה החדשה שלי בבית הספר".

אמי הגישה לאבי את הארוחה ותוך כדי האכילה אמר לי כי ישמח לשמוע על החברה החדשה שלי וכל מה שאני רוצה לספר לו על בית הספר.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך