הסיפור הזה אמיתי, אח שלי בצבע בתפקיד מובחר ואני כתבתי את הסיפור. אז אנא, עשו בבקשה את מה שביקשתי.

שלושת החטופים ואח שלי

18/06/2014 1217 צפיות 14 תגובות
הסיפור הזה אמיתי, אח שלי בצבע בתפקיד מובחר ואני כתבתי את הסיפור. אז אנא, עשו בבקשה את מה שביקשתי.

נכון שלושת החטופים הללו? שנחטפו לאחר שביקשו טרמפ מזר אשר חטף אותם? שלושה נערים מסכנים וחפים מפשע? שלושה נערים שלא עשו כלום לאף אחד?

היחידה של אח שלי. "כפיר" הולכת לחלץ אותם אבל זהו מבצע מסוכן! אז הייתי מאוד שמחה שכולם יפללו לשלומם של שלושת החטופים ונוסף על כך לשלומו של אח שלי וכל חטיבת כפיר. לאח שלי יש תפקיד ממש חשוב בצבא לכן אני ממש מבקשת מכולם לעשות מאמץ קטן שיעזור להם להחזיר את הבנים שלנו הביתה.

אם אתם לא מאמינים בה' זה עדיין לא מונע מכם פשוט לאחל להם בהצלחה גדולה ושיחזירו את החטופים הללו הביתה!

אם אכפת לכם מאלו שנחטפו ומהאנשים שלוקחים חלק בהחזרתם הביתה בבקשה עשו את מה שביקשתי דבר זה יעזור להם כל כך!


תגובות (14)

אני אתפלל ומתפללת שיחזרו בשלום אין יום שאני לא עוקבת אחרי מה שקורה אני גאה במדינה המושלמת שלנו ואני מקווה שבעזרת ה' הם כולם יחזרו עד אז אני אקרא פרקי תהילים ואתפלל לקדוש ברוכו שכולם יחזרו בשלום. ואני מקווה מאוד אלה שעשו את מעשה הנורא הזה לנערים חפים מפשע שה' יענישם ושהם ישאו בדינם מול מדינת ישראל.

18/06/2014 22:50

אני אקרא גם עליו תהילים בתפילת הבוקר,
אל תדאגי מתוקה, יהיה בסדר בעזרת השם :)

18/06/2014 22:57

תודה רבה לכולם! :)

18/06/2014 22:58

אנחנו אומרות כל יום החברות תהילים…
בעזרת ה' יהיה טוב!!
חייבים להפסיק להתחסד לכל העולם ולעשות עונש מוות למחבלים!!
ה' איתנו אנחנו לא צריכים לפחד מהעולם,כבר המון פעמים ניצחנו כנגד כל הסיכויים!!!
תאחלי בהצלחה לאח שלך!!יהיה בסדר אל דאגה:)

18/06/2014 22:59

מתפללים כלל יום וכל רע ונאמר תהילים לשלום כולם בעזרת ה' שיחזרו בשלום!!

18/06/2014 23:03

ברור!
בשביל החיילים אני יעשה הכל!
הם מקריבים את החיים שלהם בשביל לשמור על האזרחים והמדינה, מחובתי לעשות משהו בשבילם.
מזדהה כ"כ.. גם אח שלי בקרבי.. הוא נמצא בחטיבה מובחרת, גולני.
בעזרת ה' שכולם יחזרו בשלום והחטופים יימצאו!
תתפללו !!!!

18/06/2014 23:06

אני אתפלל בשבילו. אמן שיחזור בשלום.
גיבור צהל.
נתפלל לשלומם של החטופים

18/06/2014 23:28

בעזרת השם הם יצאו מזה בראים ושלמים עם הילדים. ובנוגע לאח שלך זה קורה לי גם הרבה אז אני באמת אתפלל בשבילך.

18/06/2014 23:35

תודה רבה לכלום זה באמת הולך לעזור להם ! :)

18/06/2014 23:44

כל הכבוד לך על הדאגה..זה מחמם את הלב לראות איך האזרחים דואגים לנו החיילים ואם את יכולה בדרך להתפלל גם לשלומם של לוחמי הנחל אני יותר מאשמח…

19/06/2014 00:26

ריגשת אותי

19/06/2014 00:28

כמובן אני מתפללת לשלומם של כל החיילים אך בייחוד לשלומו שלאח שלי והחטיבה שלו מכיוון שכרגע הם עושים משהו מאוד מסוכן.

19/06/2014 07:21

אני גם חיילת אומנם לא בחיל קרבי אך אני תורמת את חלקי בכך שאני עוזרת לנן
וער להגיע לתקיפדים קרביים בחיל שלי חיל הים ובכל יום אני מתפפללת על כל החיילים לא משנה באיזה תפקיד הם כי כל תפקיד חשוב וכל חייל חשוב שיחזורהבית בשלום ואני מתפללת לשובם של הנערים החטופים וגאה מאוד בחיילים האמיצים שיוצאים להחזיר אותם הבית ומתפפללת שיחזרו בשלום וילכו לשלום

19/06/2014 15:34
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך