אהבתם?

תאומים בתוך טירוף-פרק 3

20/12/2012 748 צפיות אין תגובות
אהבתם?

למרות שאני כמעט בטוחה שכמעט אף אחד לא קורא את זה ואף אחד ממילא לא מגיב,או מראה סימן חיים,
אני ימשיך. קריאה מהנה!(אם מישהו קורא)
___________________________________________________________________
רוז ישבה בכירכרה, עינייה נפוחות מדמעות. היא ישבה במושב מרוחק מאביה. היא לא רצתה לדבר איתו כלל. הוא גם לא ניסה לפתח שיחה. היא ידעה שיועד לה להיות נסיכה, אבל לא שיפרידו אותה מאחיה. זעם מילא אותה. היא הביטה בנוף. הם עברו דרך ערים. בכל פעם שאדם ראה אותם, הוא כרא ברך או השתחווה. האנשים כבר יודעים על עתידה?
הדרך הייתה מעט ארוכה, אך הם הגיעו. הנהג בלם את הסוסים. ג'ייקוב ירד מהכירכרה.
"בואי, או שתשארי בכירכרה כל הערב" אמר לרוז. רוז ירדה באי – רצון, מרוחקת כמה שאפשר מאביה.
אבל אז היא ראתה את זה. היא נשאה את עינייה, שקודם היו ממוקדות ברצפה. ארמון ענקי, צהוב ברובו, היה. היה עליו שעון ענקי, עליו היו מצוירים צללית של נער ונערה, שדומים במעט זה לזו. המקום היה מרהיב ויוקרתי. לאחר ההתרשמות הזו, שנראתה לרוז כמו אגדה,הם התקדמו לדלת.שני שומרים נצבו ליד הדלת, וכשג'ייקוב התקרב, הם פתחו את הדלת וכרעו ברך. הם נכנסו פנימה. המקום היה יותר ענקי משראתה.
"החפצים שלך יגיעו מחר. כמובן שעכשיו אני יערוך לך סיור,נתחיל במטבח"
המטבח היה יוקרתי. המטבח היה מרוצף בלבנים חלקות, שחורות לבנות, שדרשו עבודה רבה לחצוב אותם. ניצב שולחן גדול עם אלפי כיסאות בשולחן, ובראשו נעמד כיסא מרופד ויפה, שניצבה עליו =כרית גדול להגבהה.
"זהו הכס שלך לארוחה, ויש הרבה כיסאות למקרה שיהיה לך משתה " אמר אביה.
במטבח היה חלון סגוק, שמאחוריו שפים עמלו קשה.
"השפים שלך"אמר אביה.
הם יצאו מהמטבח ועלו במדרגות. אביה הראה לה את השירותים, שהיו אמבט מפנק עם שלל סבונים ומוצרי שיער, שהיה בו גם מראה וכמובן אסלה. הוא הראה לא את צוו הבנות הנחמדות שתופרות לה את הבגדים, מכבסות את בגדיה, מנקות את הממלכה ועוזרות לה להתלב. אבל אז הגיעו לחדר הכי מעניין בממלכה החדר שלה. אביה פתח את החדר. מיטה זוגית ענקית עם פוכים רכים וכריות תפוחות ונוחות היו. היה שם שטיח מעוטר, מראה, ארונות ומגירות. החדר היה צבוע בצהוב – הצבע האהוב עליה. היו גם כמה קישוטים שחורים. רוז כמעט פלטה צווחה מאושר. היא שכחה מכעסה, ופשוט רצה בקפיצה באושר.
"אני אוהבת את המקום הזה!" צעקה.
"אני מניח שאת שאר החדרים אראה לך אחר כך. תתחברי בנתיים לחדר"אמר אביה והלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך