3 ימים ועוד יום ; פרק ט"ו

בקי 02/08/2012 509 צפיות אין תגובות

לאחר ריקודים עד אור הבקר יצאו שני הנאהבים מהמסעדה אשר בילו בה בילוי בלתי רגיל בילוי שלא ישכח במהרה.

השעה הייתה כבר 06.30 ורווית ידעה שעוד מעט יגיעו ההורים לעבודתם במלון מלכת שבא.

היא ביקשה מיוני שיזדרז לקבל מדלפק הקבלה את המפתח לסוויטה כדי לא להיתקל עם ההורים אלא להמתין לאחר הצהרים לנסוע אליהם הביתה.

שניהם נכנסו כל אחד לחוד חחחח להתקלח ויוני אמר לרווית כי הוא ילך לחדר האוכל כדי לפגוש את דורון לדרוש לשלומו ולאכול ארוחת בקר.

"אז בבקשה תביא לי גם משהו לנשנש".

"רוויתוש עדין רוצה לנשנש חחחח תתקלחי וישר כנסי למטה ואעיר אותך לפני שניסע להורים".

"חמדתי לצון פרופסור רשע שכמוך אינני רעבה בכלל"

"אם פגעתי בך מתנצל ורציתי לומר משהו חשוב יותר מלה וחצי מלה לא אומר להורייך כי את בכלל אמורה להגיע וחלילה שאת כבר כאן לצידי כל כך יפה כל כך מדיהמה"!!!!!

"יוני התקלח ראשון ולבש חליפת טרנינג שהלמה אותו מאד מאד ואמר לרווית כי יכנס לחדר הכושר לעשות מעט פעילות ולאחר מכן אאתר את סיגל האמא שלך היפהפייה לדרוש בשלומה ואכנס לחדר האוכל לארוחת בקר".

הוא המתין שרווית תצא מחדר האמבטיה ונישק לה בחום ואהבה ענקית נידב לה גופייה שלו הכניס אותה למיטה הגיף את התריסים והסוויטה הייתה באפלה , קרירה וכל כך נפלאה.

טרם צאתו לא שכח לתלות על ידית הדלת "לא להפריע" ושם פעמיו החוצה.

נראה שטרם הגיע למעלית בן זוגו ישנה שנת ישרים.

יוני נכנס לחדר הכושר לא לפני שהוריד את חליפת הטרנינג היפה ולבש שם מכנים קצרים וגופייה שהיו נקיים וממתינים לבאי חדר הכושר.

הוא התעמל על כל המכשירים ושמח כי כוחו עדיין איתו שמח כי הוא בכושר נפלא.

לאחר כשעה תמימה נכנס להתקלח בחדר הכושר כשהכל בוהק מנקיון לבש את חליפתו ויצא החוצה לעבר חדר האוכל.

"עם כניסתו הבחין בדורון אשר תמיד חיוך עיטר את פניו גם כשכעס עליו בחדרו של סגן מנהל המלון פניו לא הביעו רוגז אמיתי – הוא איש ממש ממש טוב.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך