3 ימים ועוד יום פרק ט"ז

בקי 02/08/2012 602 צפיות אין תגובות

"היי דורון בקר טוב ברך אותי יוני מה שלומך??"

"בקר אור יוני שלומי מצויין ושלומך ? ניסינו אתמול ליצור איתך קשר להזמין אותך אלינו לכוס קפה ועוגה או בעצם מה שנישאר מהעוגה רק הקופסא חחח אך לא היית זמין".

"נכון דורון אתה צודק הייתי עייף מאד והשתדלתי לנוח טוב".

"אפשר להזמין אותך להערב"???

"בשמחה רבה תודה על ההזמנה, מה שלום הבנים וסיגל?"

"כולנו מרגישים נפלא מתגעגעים לגב' דוקטור שלנו אשר לא נראה לי כי נתראה בהקדם , תאמין לי יוני הייתי רוצה להיות "קוסם, ולעוף על השטיח לניו יורק אך אינני קוסם ואמתין בסבלנות לבואה של בתנו האור שלנו.

אני מקווה שהיא תעמוד במלה שלה ותעשה את ההשתלמות כאן בארץ כי המרחק ממנה גורם לכולנו אך בפרט לסיגלית צער גדול מאד עד שלא תאמין אמש אמרתי לסיגל אולי תטוסי לשם מאמי תהיי עם רווית כמה ימים ותחזרי"!!!!

"לא דורון זה לא פשוט הטיסה הארוכה בשביל כמה ימים , לפי שהצלחתי להכיר אתכם ואת סיגל אין מצב שהיא תשאיר 4 גברים יותר משבוע וזה גם בקושי לבדם, אני מאד מקווה שרווית תגיע ארצה בהקדם האפשרי כשהיא תסיים את כל העבודות שעליה להגיש לאוניברסיטה"

"אבל יוני הלוא אתה הדיקן של האוניברסיטה אז אולי תמשוך בחוטים חחחחח ותזרז את הגעתה ארצה"???

"מבטיח לך דורון אעשה כמיטב יכולתי אך זה לא חכם שסיגל תיסע לניו יורק תן לי כמה ימים ואחזור אליך, ולגבי הערב אבוא בכיף להתארח ועוד עוגה עלי חחחחח".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך