3 ימים ועוד יום פרק י"ז

בקי 03/08/2012 622 צפיות אין תגובות

יוני אכל ארוחת בקר ואף לקח מנה אחת עבור אהובתו היא לבטח תשמח חייך בינו לבין עצמו.

לאחר שסיים את ארוחתו עלה יוני לסוויטה והנסיכה נמה כל כך יפה כל כך מקסימה.

יוני שכב לצידה בזהירות שמא תתעורר וגם הוא שקע בשינה נעימה .

בסביבות הצהריים התעוררה רווית ולשנייה לא ידעה מה קורה ? אך מיד התעשתה העירה את יוני בנשיקה לוהטת לכבוד יום חדש וטוב.

"היי מאמי חייך יוני בקר טוב או נכון יותר צהרים טובים"

"איך שלא תגיד ומה שלא תגיד מפיך זה יוצא תמיד נפלא"

"אוקי רוויתוש ביקרתי את אביך בבקר והוא כל כך מתגעגע אלייך עד כדי כך שרצה לקחת את המטוס הראשון ולטוס לניו יורק."

"ואוו הוא עוד לעשת זאת אני מכירה את אבא שלי"!!!

"אז תקשיבי לי אמרתי לו כי את תגיעי במהרה ארצה לאחר סיום הבחינות ואז עם המון קומנסס שאל אותי : הלוא אתה המורה שלה אז מדוע לא בחנת אותה בטרם הגעת ארצה"???

"אמרתי לו שהוא צודק אך ההגעה שלך ארצה היא בעוד שבועו מספר לכל המאוחר".

הוזמנתי לארוחת ערב בבית הורייך והבטחתי להביא עוגה מאחר והם נהנו ממנה מאד מאד.

קשיבי לי את לא יוצאת מכאן עד שההורים שלך יסיימו את יום עבודתם אז נצא יחדיו נקנה כמה דברים להורים ולשלישיית האחים שלך נסדר הכל יפה וניסע אליהם".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך