3 ימים ועוד יום פרק י"ח

בקי 03/08/2012 605 צפיות אין תגובות

"כן אדוני הפרופסור המלומד חחחחח"

"אתה רוצה לומר לי שאני במעצר בית ברגע שהורי נמצאים במרחק יריקה מכאן?"

"גבירתי הדוקטור יש לך 100% בהבנת הנאמר לך כל הכבוד צפוי לך עתיד ורוד חחחחח".

שני האוהבים המשיכו לבלות וליהנות בצוותא ורווית חיכתה בחוסר סבלנות להגיע לבית הוריה.

היא ביקשה מיוני שיכנס לחנויות המעצבים שבמלון כי בא לה להתחדש עם משהו מודרני ועכשווי.

"את סומכת על הטעם שלי נסיכה מתוקה שכמותך"???

"הלוא מי קנה עבורי את כל הבגדים כאשר אני יושבת ולומדת ולומדת ואתה מטייל ברחובות ניו יורק וקונה עבורי את הבגדים הכי יפים שרק אפשר –אז שים לב הפעם גם אל תפשל תקנה משהו מודרני ויתאים לגזרה החטובה שלי חחחח"

"כמו ילד טוב ניו יורק יצא יוני מהסוויטה כשהוא מצמיד את אהובתו לחיקו ומתרץ אני רוצה למדוד איזה מידה עלי לקנות עבורך את הבגד"

"אוקי מדדת כראוי נכון אז עכשיו קישתא צא ותביא לי את הבגד הכי מדהים שיראה לך כי עם הטעם שלך אין אפשרות להתווכח הטוב בטופ שבטופ".

יוני יצא למלא את בקשת אהובתו וכעבר כחצי שעה שב לסוויטה כשהוא עמוס בכמה וכמה חבילות.

"פלשת לחנות מעצבים וגנבת הכל:????"

"בואי מאמי לא תאמיני במה בחרתי והכל כמובן אפשר להחליף באם לא יראה לך".

היא התחילה למדוד כל פריט ופריט והכל הלם אותה ממש כמו דוגמנית. הוא קנה לה גם עגילים ג'יפסי גדולים (כך הוא אוהב אותה) בעגילים ענקיים שנהנים להיות בין תלתליה הארוכים בצבע שחור מבריק.

בסביבות השעה 16.00 יצא יוני שוב מהסוויטה ורצה לברר באם משפחת זהבי הלכה הביתה ולשמחתו קלט אותם יוצאים מתחום המלון וטוב שלא ראו אותו.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך