yarden10
הזוי לחלוטין לא? ואם מישהו דואג: אני יודעת הרבה על החומרים רק כי אני עושה עליהם מחקר, מעולם ולעולם לא אטול אחד מהם :)
מוקדש לכל החבר'ה המקסימים שקוראים את הסיפור שלי.
מקווה ש-♥

אבודה עונה 3 – פרק 7

yarden10 14/12/2011 970 צפיות 6 תגובות
הזוי לחלוטין לא? ואם מישהו דואג: אני יודעת הרבה על החומרים רק כי אני עושה עליהם מחקר, מעולם ולעולם לא אטול אחד מהם :)
מוקדש לכל החבר'ה המקסימים שקוראים את הסיפור שלי.
מקווה ש-♥

עמדתי בכניסה לבית הסוהר, הכניסה הפעם הייתה פשוטה יותר ועברה בקלות, פניתי אל חדרו של מני ודפקתי עליה. כשהדלת נפתחה רציתי לברוח.
נכנסתי פנימה ומני הביט בי בשעשוע, "מי היה מאמין שזאת תהיה הבעיה של החבר שלך?"
"אני מזהירה אותך מני" אמרתי "זה לא נושא מצחיק"
"אבל סמים מאי? ברצינות?" הוא חייך "אח.. נוסטלגיה מתוקה"
"זאת בהחלט נוסטלגיה למרות שהיא ממש לא מתוקה"
"זה מה שאת חושבת" הוא שאל והושיט את ידו, הוצאתי את השקית ונתתי לו אותה.
הוא התבונן בחומר בהתפעלות, בוחן וחוקר, עיניו לא משו מהשקית הקטנה ואז הוא שפך חלק לתוך בקבוק המים. רציתי לעצור אותו כשאמר, "אני עושה בדיקה, תירגעי ותשבי"
התיישבתי על המיטה המרופטת כשהוא לגם מהמשקה, ניצוץ הופיע בעיניו.
"לא טעיתי" הוא אמר לעצמו אז חייך אליי בהערכה "לחבר שלך יש טעם טוב, בהחלט"
"על מה אתה מדבר?" שאלתי והבטתי בו
"בואי נתחיל מפה שמזריקים את החומר הזה לגוף עם מזרק או מסניפים אותו" הוא חייך "ואני רוצה לשאול, החבר שלך עובד במשהו כי החומר הזה די יקר.."
"אתה מתכוון להגיד לי גם איך קוראים לו?" שאלתי בכעס
C21H23NO5"" הוא חייך אליי, מדקלם את הנוסחא בציניות.
"ושמו בישראל?" שאלתי
"הוא בכלל אסור בישראל לדעתי" אמר "הסיכון התלותי שלו גבוה מאד ולדעתי החבר שלך הסתבך, אני לא יודע ממי הוא מקבל את זה אבל אם תוכלי לברר לי מי הספק שלו זה יהיה.."
"מני?" הבטתי בו והרמתי גבה "ריכוז בבקשה"
"כן, כן" הוא אמר ונשען על הקיר "תראי, אם אני אגיד לך את השם של החומר רוב הסיכויים שפשוט תיקחי את זה איתך ותתני את זה למשטרה, הם ישאלו שאלות, את תתחמקי ובסוף זה ילך לאיזה פח"
"אולי תגיע לעיקר?" שאלתי, מחכה שהוא יגמור
"אני רוצה את החומר הזה" הוא אמר "תוך שנייה אני משיג מזרק ו…"
"אתה תוכל לקבל אותו" אמרתי וחיוך ניצחון נמרח על פניו "אם… תעזור לי לגמול את סהר"
"אני לא מת עליו, למה לי?"
"כי לא תקבל את החומר" אמרתי וחטפתי את השקית ממנו
"אמ.." הוא חייך "בסדר גמור, אעזור לך"
"אז….?"
"הרואין" הוא חייך.
החדר הסתחרר, רציתי לפרוץ בבכי ולקלל את מי שנתן לסהר את הדבר הזה. זה אחד החומרים היותר חזקים שיש. לא יכול להיות…
"מאי?" הוא תפס אותי והחיוך נמחק מפניו, הוא הביט בי בחשש כשנפלתי ראשי היה נחבט ברצפה אילו לא עמד קרוב אליי. "מאי, תתאוששי" הוא אמר והגיש לי בקבוק מים.
הטעם של המים היה שונה, מריר ושונה.
הרמתי את מבטי אל מני, חושי התערפלו, כל מה שראיתי היה חיוך של מני לפני שהרגשתי שאני מתרוממת באוויר ומישהו מניח אותי על מיטה.
ואז…. חושך.


תגובות (6)

אני בחברה המקסימים!
פרק מעולה!

14/12/2011 10:01

תמשיכיייייייייייייייי מיייייייייייייייייייייד פרק מדהייייים כרגיייל

14/12/2011 10:36

וואו, חזק!!!!
וואו, איזה סיפור, מטריד כזה אבל מעניין…
המשך מיד!!!!!!

14/12/2011 11:44

תמשייייכיייייייי!!!!!
אני במתח!!!!

את כותבת ממש יפה!!

15/12/2011 07:54

למה את לא ממשיכה?!

להתחיל את החרם מחדש??????

20/12/2011 07:00

ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן, ירדן….
מה נעשה איתך?
למה את לא יכולה להיות פשוט נחמדה ולפרסם את אבודה, תני לי סיבה אחת טובה!
את כנראה באמת רוצה שנתחיל את החרם!!!!!!!!!!
אני בטוחה ששיר תסכים לעזור לי!
אז בינתיים:
חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם, חרם!

21/12/2011 00:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך