yarden10
אמ... טוב, תפסיקי לעשות עליי חרם שירן! תודה!
מקווה ש-♥♥

אבודה עונה 3 – פרק 8

yarden10 21/12/2011 755 צפיות 10 תגובות
אמ... טוב, תפסיקי לעשות עליי חרם שירן! תודה!
מקווה ש-♥♥

הדבר הראשון שהרגשתי? בחילה.
בחילה והבנה נוראית.
המים ששתיתי היו המים עם ההרואין בפנים, יכולתי להתגבר על זה, תוך כמה דקות אפילו, אבל המחשבה שסהר נוטל את הדבר הזה…
הראש שלי הסתחרר ועצמתי את עיניי בחוזקה כשהעזתי לפקוח אותן הבטתי סביבי.
החדר היה חשוך וקריר כרגיל ומני ישב על כיסא בצד בעוד אני שכבתי על המיטה, הראש שלי הסתובב שוב ותחושת הבחילה הכתה בי שוב. "המים ששתיתי…" מלמלתי אליו, הוא התרומם והתקרב.
"עם הסם, כן, אני מתנצל". בחנתי את פניו עד כמה שיכולתי באור העמום, הוא באמת נראה כאילו הוא מצטער "שכחתי" הוא הוסיף והתיישב על קצה המיטה
"איך.. איך לדעתך…?" לא הצלחתי להשלים את המשפט אבל מני הבין
"בטח סתם מאחד שרצה להרוויח כסף" מני אמר והביט בקיר "החבר שלך הסתבך מאי, אני רציני לחלוטין. אני מדבר על מכון גמילה של ממש"
"מכון…" בלעתי בכוח את רוקי ותחושה חדשה הכתה בבטני, "זה לא הגיוני" אמרתי והתיישרתי "למה שמישהו ייתן לקטין…?"
"כמו ש… אני נתתי לך?" מני שאל ומקולו נשמעה נימה שונה ממה שהכרתי, כמעט כאילו הוא מובס.
"זה היה שונה אצלנו" אמרתי וביטלתי את דבריו "מעניין איך זה קרה" זרקתי לאוויר
"בטח הסתבך עם איזה אחד שרצה להרוויח עליו כסף, את מכירה את סוגי הפרשות האלו"
"אתה מאמין ש…" השתתקתי, מחשבה נוראית עלתה במוחי, מה אם אני אשמה? "מני, ביום ההוא שבאת אליי, השארת אצלי חומר?"
"לפני שנה? אני מניח שלא, יצאתי כדי לחפש אספקה זוכרת?"
"חזרת אחר כך?" שאלתי. פניו לבשו הבעה נוראית, הבעה שלא רציתי לראות, כאילו זה ממש הגיוני.
"אני חושב שככה זה קרה" הוא הנהן לבסוף, יורד לעומק דבריי
"לא יכול להיות" אמרתי והבטתי בקיר, מוחצת את התחושה המכאיבה: אני זאת שגרמה לסהר לקחת את הסם הנורא מלכתחילה.
"את חושבת שזה קרה כמו שאני חושב?" מני שאל והביט אל החלון, השמש כבר כמעט שקעה. "אני חושב שכדאי שתלכי עכשיו"
"אני לא מסוגלת מני, לא כשאני יודעת את האמת"
"אם לא תתמודדי מולו זה יהפוך לקשה יותר" הוא לא הביט בי ואני לעומת זאת נעצתי בו את עיניי.
"לספר לו?" שאלתי אחרי כמה דקות
"את חייבת מאי," הוא הנהן ועכשיו הביט בי "אם לא תעשי את זה ותגרמי לו לראות את התוצאות…"
"זה עלול להיגמר רע" השלמתי
"מאי.."
"לא, אתה צודק" אמרתי אחרי שקיעה בהרהורים.
"לא, אני.." הבטתי בפניו, הוא נראה כאילו משהו מציק לו, "אני רוצה שתיקחי את זה" הוא אמר והושיט לי את השקית עם החומר.
"מה אני אעשה עם זה?" שאלתי
"תתני את זה למשטרה, אם לא תספרי למישהו זה יאכל אותך וכמו שהבנתי יש לך חבר שהוא קצין" הרמתי את מבטי מהרצפה ובחנתי את מני, הוא נראה רציני לחלוטין
"ומה איתך?"
"אני לא צריך את זה" הוא ענה בחיוך, חייכתי והבטתי לכיוון הדלת ואז על השעון שעל פרק היד שלי, התרוממתי ופניתי אל הדלת כששמעתי את קולו של מני.
"תבואי לבקר שוב?". הנימה הייתה שקטה כל כך, כמעט…
התנערתי מהמחשבות וחייכתי אל מני, "מבטיחה"
יצאתי מהדלת ופניתי אל היציאה.
"עכשיו, איפה אני משיגה מונית?"


תגובות (10)

כמובן, שהפרק מדהים- ממש כיף לקרוא!
אני לא אפסיק לעשות אליך חרם,
כי אני אוהבת את זה…
וחוץ מזה לא פרסמת את צדדים,
אז שיר תהרוג אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23/12/2011 03:31

תמשיכיייייייייייי מייייייייייייייייייייייייייייייייייייייד!!!!!!!!!

24/12/2011 12:50

ירדן, אני הולכת להרוג אותך אם את לא ממשיכה,
סכינים חרבות אקדחים- מתחיל להישמע מוכר?
נו כבר לכתוב,
עוד היום, לפרסם!

25/12/2011 05:25

פרק מהמם ומזה מתבקש כי תמשיכי דחוף ביות תודה וחג שמח ממני בקי ♥♥♥

25/12/2011 05:42

אוקיי אני מבינה שאת בוחרת במוות,
רק תגידי לי אך את רוצה שזה יקרא:
1. מוות בייסורים
2. סקילה
3. רצח
4. רעל
5. או אולי כמה סכינים
אז מה את בוחרת?????

26/12/2011 03:37

הממ…..
7.כל התשובות נכונות!
הסבר: נכניס לך רעל שיהרוג אותך תוך 12 שעות. ב12 שעות האלו, נזרוק עלייך סכינים, עד שתהיי גוססת, ואז נסקול אותך, ואז, נשליך אותך לכלוב עם מיני דגי פיראנה, ואז תמותי מהרעל החומצתי שיהרוג אותך מבפנים. מה דעתך על זה!? :)

27/12/2011 02:58

שיר רעיון גאוני!!!

ירדן תמשיכי כבר!!

27/12/2011 03:02

אמ….. אני די פוחדת להגיב אבל… שיר הרעיון שלך מפחיד בטירוף.
ושירן אם אני חייבת לבחור אז סכינים כי מהם אני עוד יכולה לברוח :)
ותודה רבה נופע על העזרה האדירה….
תודה רבה לכל מי שמגיב כמו שצריך (אהמ אהמ!!!!)

29/12/2011 02:44

סליחה אבל אני כבר בחרתי,
אני יכולה להריח את המוות, להרגיש אותו!
מוות, מוות, מוות…

29/12/2011 11:19

בעצם, לא אותך אני אהרוג…את ג'ייק!!!! (מוחעע את לא יודעת מי זה!!! ואם ממש תעצבני אותי, את מאדי!! (מוחעע את לא יודעת מי זאאת!!))

03/01/2012 06:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך