גיא ויעל
תקשיבו חשוב לי לבדוק שאנשים קוראים את זה אז בבקשה תגיבו...

אוריאו פרק 6 הכל או כלום

גיא ויעל 06/12/2013 617 צפיות אין תגובות
תקשיבו חשוב לי לבדוק שאנשים קוראים את זה אז בבקשה תגיבו...

~תחנת משטרה~
"מי אתה חושב שאתה?!, חושב שמגיע לך עוגיות?!, אחרי כל מה שעשית?!" צעק עליי.
הייתי כל כך לחוץ…
ניסיתי להסביר לו שאני סתם נגררתי עם דפנה ועם רון אך לא גיליתי לו על העוגיות.
אולי זה לא היה כל כך נחמד מצדי להפיל הכל על דפנה ורון אבל מה לעשות שהם באמת אשמים…
"ומה אם השומרים?! מי הרדים אותם?!" צרח עליי.
"מה עם הכלב שלי שהם ניסו להרוג וממש ברגעים אלה הוא מדמם לי בבית ויכול להיות שלמוות?!" עניתי לו בכעס.
"לא יכולת פשוט לחטוף את העונש הראשוני מהמורה וזהו?!" זעם כבר השוטר.
כמובן לא סיפרתי לו על שון והחבורה שלו ולכן זה לא נשמע לו הגיוני אך אז מצאתי קופסאת אוריאו.
על הפתק שהיה בתוכה היה כתוב "הכל או…" ואז השוטר בא וקרא את הפתק לחתיכות…
"מה אתה חושב שאתה עושה ילד מטומטם?!" צעק עליי.
הרגשתי מאוד מפוחד.
השפם שלו גרם לי להרגיש כאילו הוא חושב שהוא הבוס והוא עצבני…
המשיך השוטר לחקור אותי ועניתי לו רק על מה שכבר אמרתי, כל מה שבאמת קרה בלי האוריאו ובלי שון ומהחתרת.
כעס השוטר עליי, ואני עליו.
החליטו לשחרר אותי כיוון שהם השתכנעו שאני לא אשם אך שאני אקבל הרבה מאוד עבודות כפיים בבית הספר.
במבט האחרון שלי על השוטר אמרתי לעצמי "תודה לאל" וכשהסתובבתי שמעתי אותו אומר "למה כל כך רצית את עוגיות האוריאו?" החיוך שלי ירד מהפנים…
לא ידעתי מה לענות לו…
הסתובבתי אליו, הסתכלתי לו בעיינים וכשבאתי לאמר שאני סתם התמכרתי לעוגיות האלה ראיתי את החלק האחר של הפתק שהוא קרע.
שם היה כתוב "כלום".
אם מחברים את זה מקבלים "הכל או כלום".
אולי אני צריך לספר לו?
וגם על המחתרת?
אני חייב לוודא שאני מספר לו בדיוק הכל כדי שאני לא אצא מפה עם כלום…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך