Ayelet
סתם פריקה של דברים שעצבנו אותי בזמן האחרון, מקווה שתהנו :)

אנחנו מתבגרים מהר

Ayelet 16/05/2013 873 צפיות 7 תגובות
סתם פריקה של דברים שעצבנו אותי בזמן האחרון, מקווה שתהנו :)

אנחנו מתבגרים מהר, הרבה יותר מהר ממה שאנחנו חושבים.
אנחנו חיים בעולם שבו נערים ונערות בני חמש-עשרה בלבד כבר מאבדים את בתוליהם, ומתנהגים כמו אנשים מבוגרים אך חסרי נסיון בכל דבר.
אנחנו חיים בעולם שבו כבר ילדים חשופים למיניות שאין כמוה, לגוף עירום של נשים מבוגרות, ומפנטזים על הרגע שבו יקיימו יחסי מין.
אנחנו חיים בעולם שבו האייפון החליף את האינטראקציה בין אנשים ואת המשחקים התמימים בין ילדים החליפו רשתות חברתיות ואתרים פורנוגרפיים.

אנחנו מתבגרים מהר, הרבה יותר מהר ממה שנראה לנו.
האישה כיום היא לא יותר מאשר חפץ ברשותו של הגבר, הקובעת את מעמדו החברתי בחברה הקלוקלת שלנו.
המשחקים כיום הם כבר מזמן לא מונופול או טאקי, אלא אפליקציות ונגיעות במסך קטן, וככה בעוד עשרים שנה תזכר הילדות של הדור שלנו.
הדיבור כיום בין ילדים כבר לא מתבצע באמצעות הפקת קול מן הגרון, אלא הדיבור היום מתבצע בעזרת אצבעות שומניות שמלטפות את הקובייה הקטנה שחייבת להיות בכיסנו כל הזמן.

איבדנו את התום של הילדות שלנו.

אנחנו מתבגרים מהר, אבל אנחנו לא רק מאבדים את ילדותנו, אלא אנחנו מאבדים את עצמנו אל תוך יקום של כאוס טוטאלי.


תגובות (7)

לי אין טלפון מגע או טבלאט או כול דבר כזה..
ועד עכשיו אני משחקת טאקי ( זאת אומרת אתמול ), ועוד הרבה,
כי זה לא בריא להיות מכורים אפילו למשחק באייפון,
ואני לי מה לומר חוץ מ " אני מסכימה איתך"

16/05/2013 04:07

כל-כך נכון.
בטח הדור הבא יחשבו שעוד אנחנו היינו מיושנים.

16/05/2013 04:31

אני עוד משחקת במשחקים של פעם….
ויש אמת בדברייך….

16/05/2013 04:34

תראו אני לא יודע איך זה בערים אבל בפריפריה אנכנו עדין לא עברנו לחפצים אלקטרונים למיניהם אצלנו עדין משחקים כדורגל וקלפים בהפסקות…

16/05/2013 04:39

את צודקת נכון מאוד והעולם שלנו נהיה למפחיד יותר
בגלל כול מה שאולך ובגלל כול מה שאנשים עושים יש התרדות למינינם
ונערים בגיל 16-17 משתגעים כאילו אין מחר כול יוש שני וחמיש שומעים אונס אחר והעולם שלנו באחלת נשמע מתריד מראוד
אב אני חייב להגיד שזה לא משנה איפה ובאיזה שנה אנכנו זה ממש לא משנה
כך אני חושבת , ואני חושבת שבנות צעירות צריחות לשמור על עצמן ועל הכבוד שלהם כי זה בושה פשוט בושה
ואני אהבתי את זה מאוד שאת פרק את העצבים שלך בכתיבה ולא במשהו אחר כול הכבוד לך
אוהבת שרית

16/05/2013 04:45

זה כל כך עצוב. כשילדים בגיל חמש שרים גנגנאם סטייל, או תריפט שופ, בלי לדעת מה זה באמת אומר. ולחשוב שהדור החדש לא יבין בדברים ישנים שהם טובים, ויאמין שכל דבר שנכון הוא חדש ונוצץ. עוד כמה שנים, כבר לא יהיו עיתונים, ועוד עשרים שנה, גם לא יהיו ספרים. ואז מה? אף ילד כבר לא יכיר את התחושה של דף ספר מרופט מרוב שימוש, או את הריח של הרפתקה חדשה בין הדפים. ומה מוכר היום? במקום אמינות יש סקס. במודעות, על אוטובוסים, בפרסומות, באנטרנט, בסרטים וסדרות וסיפורים. את כל כך צודקת, זה באמת מכעיס. אני הולכת עכשיו לכתוב גם הודעה כזו. בלי להעתיק או משהו. מקווה שלא אכפת לך.

16/05/2013 05:05

ממש נכון!! ממש עצוב שבנים בני 15 חושבים רק על בנות ולהפך…
שבמקום לדבר אחד עם השני בהפסקות בבית ספר,ילדים משחקים באייפון שלהם!!
יש לי רק דבר 1 לומר לכל אלו שמסכימים–אתם השינוי לדור הבא,אם תחנכו את הילדים שלכם כמו שצריך-הדור ישתנה לטובה:)

16/05/2013 15:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך