גילוי חטיפת הכלבים הגדולה פרק 2

עדנה מוזס 17/02/2013 719 צפיות אין תגובות

מורן ישבה בשקט בחדר. 'באמת חוטפים כלבים?' המחשבה הזאת ריקדה לה בראש ואז היא החליטה: היא תעצור את זה היא תחזיר לכולם את הכלבים זהוא זה לא יקרה יותר! היא כיוותא בליבה שהיא תצליח לעצור את החוטפים. תוק! תוק! תוק! נישמעו דפיקות על הדלת. מורן ירדה בזריזות מחדרה אשר בקומה השניה. היא ראתה את חברה שלה ומישפחתה זה העלה חיוך על פניה. "למה לא סיפרתם לי שאילה באה?" שאלה מורן. אילה הייתה החברה הכי טובה שלה במושב הקודם ומורן דאגה שהיא לא תיראה אותה יותר. "רצינו לעשות לך הפתעה" אמרה אמא של אילה "אנחנו גם עוברים לפה" אמרה איילה "זאת אומרת עברנו מחר אני גם באה לקייטנת סמיילי" מורן שמחה אבל לא ממש כי היא עדין דאגה. "יש לך כלב או כלבה?" "לא רק חתולה למה את שואלת?" "את תגלי מחר" "נו בבקשה תגלי לי אני לא אגלה לאף אחד" "לא" "טוב אז לא". הארוחה הייתה מהנה מורן ניסתה להסתיר את הרגשתה אך בכל זאת ראו שמשהוא מציק לה. "הכל בסדר? את די מנומנמת" שאלה אותה אילה. כולם ידעו תמיד שכשמורן ניראת ישנונית היא שתי דברים: עיפה או מעוצבנת ומודאגת. "לא אני סתם עייפה". בשעה 10 בלילה משפחת גלילי עזבה. בלילה תקפו את מורן חלומות רעים וסיוטים רבים על חטיפות הכלבים, אבל היא לא התעוררה חוץ מפעם אחת שחלמה על דבר נורה:היא וג'ואי מטיילות בשדה פורח. הפרפרים עפים, הציפורים מציצות. היא כבר חשבה שסוף סוף היה לה חלום טוב אבל פיתאום השדה נעלם והיא הייתה ברחוב שבו ראתה את העיוור והשודדים ואז היא בימקום העיוור מוכה ומחושמלת על ידי השודדים שלוקחים לה את כלבתה האהובה ואז רץ אליה העיוור וצוחק עליה. היא היתעוררה כשזעה קרה ניקרת על פניה, היא התנשפה בקול ושמחה לראות שכבר בוקר. היה חופש גדול וקייצי מאוד וקייטנת "סמיילי" היתכוננה לצאת לפיקניק בחורשה של העיר. בדרך לחורשה מיקה, מורן ואילה דיברו בינהם (אילה גם הייתה בקיטנה) "תגידי מורן אתמול ששאלת עם יש לי כלב או כלבה ואמרת לי שתגידי לי מחר כלומר היום מה זה. מה זה באמת?" שאלה אילה. מורן היתחלחלה היא כיותה שגם מה שראתה היה חלום אבל הוא לא היה. "תקשיבו" אמרה מורן הן התקדמו לסוף התור "תקשיבי אילה יש חוטפי כלבים בעיר ואתמול רציתי להגיד לך שאם יש לך כלב שלא תיתנו לו להיסתובב חופשי" עכשיו הגיע הרגע שהיא הייתה צריכה לספר "אתמול ליפני שאילה באה אלי הלכתי בערב לקנות ירקות במכולת." אילה ומיקה חיכו להמשך "בדרך למכולת ראיתי איש עיוור עם כלבי נחיה ואז פיתאום באו ארבעה שודדים ולקחו לו את הכלבים בגלל זה אתמול נראתי ישנונית ביגלל שהייתי מודאגת לא בגלל שהייתי איפה" "אמרתי לך שיש חוטפי כלבים" אמרה מיקה "ומה? את שמחה בגלל זה?" שאלו אותה מורן ואילה. "בכל מקרה" המשיכה מורן את השיחה "צריך לגרום לזה להפסיק" "אבל איך?" נמא דרך"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך