היום אני מוסיפה את פרק 7 אני מבינה שהרבה זמן לא המשכתי את הסיפור ועצרתי בשיא המתח אבל, היום אני ממשיכה ;)

האגדה של ארינה פרק 6

30/11/2013 746 צפיות תגובה אחת
היום אני מוסיפה את פרק 7 אני מבינה שהרבה זמן לא המשכתי את הסיפור ועצרתי בשיא המתח אבל, היום אני ממשיכה ;)

…"אני לא מבינה למה חשוך כאן כל כך אולי לא הייתי צריכה לבוא לכן בכלל!" אמרה ארינה בעודה ממששת את דלת הברזל הגדולה כעיוורת ומנסה לבדוק לאן היא הגיעה. היא המשיכה לבדוק לאן היא הגיעה עד שמצאה חוט הבנוי מכדורי ברזל קטנים. "בטח הסגנון כאן הוא כמו בתים ישנים…", אמרה "שבמקום מתג לאור יש את חוט הברזל הקטן!" היא שמחה שסוף סוף היא תראה לאן היא הגיעה. היא אחזה בחוט ומשכה בחוזקה אך כלום לא נדלק, היא רק שמעה חריקה קטנה והשתעלה מהאבק שהתעופף עד לפיה. ארינה לא הבינה מדוע אותו המתג לא הדליק אור. היא ניסתה למשוך את החוט והפעם יותר בחוזקה ושמעה חריקה יותר חזקה. בעוד כל האבק על פניה ניסתה ארינה לבדוק מאיפה החריקה היא מיששה את הדלת הגדולה וגילתה כי יש חריץ בעובי כף ידה שלא כמו לפני שמשכה בחוט כשהרגישה שהדלת הייתה כנעולה.
כשגילתה כי אותו חוט משמש לפתיחת הדלת, המשיכה ארינה למשוך בחוזקה את החוט החלוד עד שידיה כאבו מאוד. היא מיששה את חריץ הדלת וגילתה כי אותו החריץ הוא בגודל גופה הרזה ונכנסה פנימה. באותו חדר זה,היו חלונות פתוחים ורוח נשבה משם והעיפה את האבק בחדר ובחוץ היו אורות מהבהבים שהאירו את אורך השביל שהיה ריק מאנשים. בזכות החלונות בחדר יכלה לראות יותר טוב לאן היא הגיעה.
היא הסתכלה על החדר שנראה לה די ישן וראתה מגירות, המון מגירות. היא הופתעה לראות כי על כל מגירה היה רשום כל קבוצה של לוחמים כמו: "לוחמים מתחילים, לוחמים מתקדמים, לוחמים לקראת מלחמה ולוחמים שנלחמו" היא פתחה את מגירת לוחמים שנלחמו היא ראתה המון תיקיות . תיקיה צהובה לכל לוחם היא הסתכלה תיקיה אחר תיקיה והיא הופתעה שהמון בנות השתתפו באותה מלחמה היא גם הסתכלה בהערות וראתה כי הן היו לוחמות מאוד מאוד חזקות על פי ההערות של כאוס. "היא הייתה הלוחמת הכי טובה כאן בקבוצה, היא ידעה איך להילחם, היא הייתה חכמה וחזקה" היא הפכה את התיקיות וכשסגרה אותן אחת אחת היא ראתה חותמת גדולה ואדומה של המילה:
ז"ל
ארינה נהייתה מפוחדת עד דמעות כשראתה על כל תיקיה את החותמת הגדולה והבינה למה בנות לא רוצות יותר ללכת לשם.
היא הכניסה את התיקיות למגירתן הגדולה וסגרה את המגירה היא הסתכלה בין המגירות והחליטה לפתוח את מגירת
"לוחמים לקראת מלחמה"…


תגובות (1)

בזמן האחרון ממש אין לי זמן בגלל העבודות שלי אני אנסה מחר סליחה על הטעות

30/11/2013 09:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך