האמא החזקה התרסקה ברגע האמת

בקי 15/06/2012 679 צפיות 4 תגובות

הבחור הצעיר יפה התואר חיבק בחזקה את האשה המבוגרת ורק חייך אליה. היא לא השיבה לו חיוך היא הייתה שקועה בתוך העצמה כאילו היא נמצאת במקום שאיש אין מסביבה.

הבחור חיבק אותה ביתר שאת וביקש ממנה שלא להתעצב הכל יעבור בשלום כך הבטיח לה ומעניין מדוע האישה המבוגרת והכל כך שפופה לא האמינה לו לאף מלה.

שניהם הגיעו למקום יעדם כשהתרמיל כבד על כתפיו של הצעיר.

הם נכנסו דרך השער הגדול למתחם שבו המון צעירים כבר נמצאים בתוכו וכמובן גם הוריהם.

"מאמי אנא אל תיפרדי ממני כשאת כה אומללה אנא מאמי מבטיח לך שאחזור בריא ושלם, אני קד לך קידה אמא'לה שלי המושלמת ומבטיח לך כי אשמר ולא יאונה לי כל רע.

הכריזה יצאה לדרכה ולאט לאט החלו אלו שקראו בשמם לעלות על האוטובוס הגדול ואין הורה שנשאר עם עיניים יבשות.

אחרון אחרון חביב קראו יהלי אלמוג וכאן האמא פרצה בבכי מצמרר ונוגע ללב.

"יהלי תשמור על עצמך בבקשה יהלי אולי לא בשבילי אלא בשביל אביך ז"ל שתלה בך תקוות ואתה מנסה להגשימן , אנא תבטיח לי כי לעולם לא יגיעו אלי 4 קצינים וינקשו על דלתי אנא תבטיח לי".

מאמי תודה שחתמת לי ולא חסמת את בקשתי להיות טייס בחיל האוויר כי ללא חתימתך הלוא כולנו יודעים לא הייתי מתקבל לעולם.

אני אוהב אותך אני מבין מדוע את כה חרדה כאלמנת צה"ל ובן יחיד שמבקש להידמות לאביו הטייס שזכה לקבל צל"ש מכב' נשיא המדינה ולצערנו נפל במשימה אשר נשלח אליה ולא שב מעולם.

הכריזה שאלה האם יהלי אלמוג נמצא?? לך בני אהובי ועשה את מה שצריך לעשות.

הוא נישק בשנית לאמו העצובה והשבורה כשהתרמיל על הגב רץ לעבר האוטובוס אשר יסיעו יחד עם כולם לכיוון הבקו"ם וכעבר שבועיים ימים ישלח לקורס טיס כי נמצא כשיר ומתאים- בדיוק כמו אביו זיכרו לברכה.

בהצלחה ואנא שמור על עצמך למען האחד והיחידה שמצפה לשובך ♥♥♥


תגובות (4)

אמנם זה סיפור, אבל אותו סיפור קיים במשפחות רבות שילדיהם מתגייסים לקרבי..
מזכיר לי כמה שיחות שאני שמעתי על הורים שהתנגדו לכך שילדיהם יתגייסו לקרבי.
כל הכבוד לאמא, וכל הכבוד לך על הכתיבה :)
שבת שלום.

15/06/2012 11:11

וואו זה ממש יפה…

15/06/2012 11:15

לקייט ויובלוש המתוקות ♥ אין לכן מושג כמה מאושרת אני הקדשתן כמה דקות לקרוא את הסיפור שלי ולהגיב עליו תודה רבה רבה רבה – הלוואי ואיש לא יחווה צער אמן שבת ברוכה והרבה תודה ממני בקי ♥♥

15/06/2012 12:10

ממש יפה ומרגש.. כמה עצווב שיש רגעים כאלה..
אהבתי את הכתיבה מאוד וממש התחברתי לקטע (:

16/06/2012 06:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך