בקי
זמרת ענקית זמרת שכל כולה נתינה זמרת שרק לשמח את הזולת זמרת זו הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה. יהי זיכרך ברוך גברת יפה ירקוני המדהימה

הזמרת שהביאה המון כבוד למדינה הזמרת שכל כולה הייתה רק שירה בין החיילים בשעתם הקשה

בקי 03/01/2012 462 צפיות אין תגובות
זמרת ענקית זמרת שכל כולה נתינה זמרת שרק לשמח את הזולת זמרת זו הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה. יהי זיכרך ברוך גברת יפה ירקוני המדהימה

הגבי יפה ירקוני זיכרה לברכה

היום נפרדנו מזמרת נפלאה, זמרת שליוותה את החיילים במהלך כל המלחמות ולכן נהגו לכנותה : "זמרת המלחמות", כינוי זה לא נעם כל כך ליפה אך בפועל היא הייתה אכן זמרת שהגיעה לכל מקום שחיילים נלחמו והיא שרה ועודדה אותם, זמרת שטסה בכל העולם כולו וייצגה את ישראל בכבוד בלתי רגיל.

יפה ירקוני זיכרה לברכה התברכה במשפחה מקסימה, יש לה 3 בנות מס' נכדים ו וכן כמה נינים.

ביתה היה פתוח לכל, היא אהבה לארח היא אהבה לבשל תבשילים טעימים לחיך, היא אהבה את החיים והחיים אהבו אותה.

הערב שודרה בערוץ הראשון תכנית בשידור חוזר כשאבי גינאי ראיין אותה קרוב לוודאי לפני 10 שנים פלוס מינוס.

היא סיפרה שנהגה להתעמל מדי יום ביומו , אהבה לטייל באוויר הצח, פשוט אהבה את החיים.

לצער כולנו לפני שנים מספר חלתה במחלה קשה וכל כך כואבת שלצערנו טרם נמצאה לה תרופה אשר עשויה לעזור ולו במקצת על החולים , וזו מחלקת האלצהיימר., שנוגסת בנגיסות גסות ורשעות במח של החולה.

הזיכרון הלך ממנה והלאה, היא לא זכרה את היותה זמרת נפלאה, זמרת שאהבנו לאהוב אותה, כל המדינה כולה, זמרת בעלת קול מלטף, כל זאת נמחק מזיכרונה כלא היה.

בתחילה היא טופלה בביתה עם מטפלת לצידה אך לאחר שהמצב כנראה הדרדר מאד היא אושפזה בבית חולים "רעות" ושם הבקר מצאה את מותה.

בכתבה של גינאי לשאלתו" כיצד את רוצה שיזכרו אותך לאחר את רוצה שיזכרו אותך לאחר מותך"? היא חייכה ואמרה שישמיעו את השירים שלי זה מספיק לי.

אני מקווה שאכן השירים שלה הכל כך אהובים ,יושמעו בכל ערוצי המדיה, כי פשוט הם שירים נפלאים שירים שחודרים לתוך תוכו של המאזין, שירים שלצדם גדלנו וגם המדינה שיפה אהבה עד כלות.

גברת יפה ירקוני האהובה עלי מאד מאד :"אני נפרדת ממך בעצב רב וקדה לך קידה גבירתי היקרה על היבול הרב שהותרת בלכתך והכוונה לשירים רבים רבים רבים.

ת ו ד ה!!!

תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים
אמן!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך