מוקדש לכל מי שיקרא ויטרח להגיב.......
:) :) :) :) :) :) :) :) :)
מקווה שאהבתם...........

היומן של אדיסון צ'רלס|פרק 6

26/11/2011 597 צפיות אין תגובות
מוקדש לכל מי שיקרא ויטרח להגיב.......
:) :) :) :) :) :) :) :) :)
מקווה שאהבתם...........

ניק התברר כילד מאוד נחמד וחכם.כל היום בילינו יחד, אחרי בית ספר הוא ליווה אותי הבייתה עם יהלי ואמה. כל הדרך דיברנו, ניק סיפר על עצמו, הוא גר בכפר קטן באנגליה ועבר לעיר הגדולה עקב מעבר מקום עבודתו של אביו. היה נראה שיהלי וניק לא ממש מסתדרים משום מה, חשבתי לעצמי שאני אדבר אחר כך עם יהלי ואני אשאל אותו למה הוא לא התחבר עם ניק. בערב ישבתי על המטה בבית וחשבתי.
חשבתי על יהלי שהתאהבתי בו, על ניק הנחמד אך שלא הרגשתי כלפיו משהו מעבר לידידות טובה, על רון שכבר לא דיברתי איתו ושנשאר בודד מאחורי יהלי ואמה. הרגשתי מבולבלת, הרגשתי שמשהו פה לא נכון.
כאילו אני צריכה לאהוב את ניק ולא לריב עם רון, לא ממש הבנתי מה הרגשתי אבל הייתי ממש מבולבלת אז הלכתי לישון, בלילה חלמתי חלום מאוד מוזר, היינו ליד הבית שלי הייתה שעת לילה, ניק ורון דיברו ומהר מאוד השיחה הפכה לריב, רון וניק התחילו לצעוק אחד על השני ניק דחף את רון וכך בחזרה. יהלי הגיע משום מקום בריצה הוא מילמל משהו על פיצוץ ועל אמה ואז ראיתי מרחוק אש הולכת וקרבה האש התפשטה במהירות מדהימה ורותחת במיוחד ותוך שניות היא הייתה במרחק נגיעה ממנו הרגשתי את החום הלוהט ואז התעוררתי מהחלום כולי מכוסת בזיעה קרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך