בקי
הלוואי ♥♥♥♥♥

המעבר החד מעצב לשמחה מיום הזכרון לטקס יום העצמאות

בקי 25/04/2012 757 צפיות 2 תגובות
הלוואי ♥♥♥♥♥

המעבר החד מעצב לשמחה

נראה לי שאנחנו המדינה היחידה אשר עוברים בשנייה מעצב לשמחה.

יום הזכרון לחללי צה"ל ומערכות הביטחון מסתיים בעוד זמן מה וטקס יום העצמאות במלוא תפארו תופס את מקומו בשמחה אדירה.

השנה המעבר יהיה קשה מתמיד וזאת עקב מותה הטראגי של הקצינה שלא הפסיקה לחייך כשהקצינה שמחה מרב אשר כי היא אמורה להיות אחת הדגלניות בטקס של יום העצמאות נהרגה כשהיא מחייכת וכה שמחה.

הקצינה הילה בצלאלי הקצינה היפהפייה נהרגה על המקום כשהדגל בידה וזאת עקב נפילת מוטות התאורה בזמן החזרות לטקס ויחד איתה נפצעו עוד מספר חיילים.

אלוהים אדירים כיצד נקטפה בדמי ימיה הקצינה היפהפייה כשהיא מותירה הורים ואח אשר חייהם שונו בשנייה כפי שיום הזכרון עובר תוך שנייה לחגיגות יום העצמאות.

ההורים סיגלית וירון בצלאלי ידליקו משואה בהר הרצל ממש באותו מקום שם מצאה בתם האהובה בתם היחידה את מותה הטראגי כשהאירוע נקרא קריסת הקונסטרוקציה – ריבונו של עולם כיצד קורסת קונסטרוקציה שכזו כיצד ??????

מבקשת להביע את השתתפותי באבלה הכבד של משפחתי בצלאלי והלוואי כי ימצאו את הכוחות הנפשיים להמשיך ללכת הלאה

הלוואי


תגובות (2)

בקי, קודם כל זה מושלם כרגיל. גם אני חושבת שהמעבר מיום הזיכרון ליום העצמאות חד מידי. אך לדעתי יש לזה גם צד אחר, בעקבות מותם הכואב של חללי מערכות ישראל אנו חוגגים את השייכות והשמחה על השייכות למדינת ישראל ולעם ישראל, ובכללי יומולדת למדינה (: . למשפחות השכולות? מאוד קשה לאבד אדם קרוב. המעבר הזה באמת לא קל, למרות שאני חושבת שאתם נמצאים בעצב הזה כל ימות השנה. אני וכל עם ישראל משתתפים בצערכם.
חג שמח לכולם.

25/04/2012 10:20

shaniten777
חג עצמאות שמח לך מתוקה שלי מודה לך על התגובה שנבעה מעמק הלב ומאחלת לך ולבני משפחתך רק אשר אהבה ורוגע אמן לו יהי !!!!!!!! ממני ב – ♥ בקי ♥

25/04/2012 12:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך