הרוצח של אבא שלי-הקדמה

15/12/2011 836 צפיות 4 תגובות

הכל התחיל בגיל 7 וחצי הייתי ילד רגיל שהייה לו אבא אימא ואח.יום אחד באימי הייתה העבודה אני ואחי שדרך אגב קראו לו עידן והוא היה בן 14 שיחקנו בסלון כשלפתע נכנס מישהו במעיל שחור וגדול.האיש המסתורי היה גבוה ונראה כמו נבל,אבא שלי אמר לנו לעלות מהר לחדר עידן כמו תמיד הקדים אותי ואמר:"רון כמה זמן לוקח לך לעלות".עליתי מהר בכעס על אחי אבל ידעתי שהוא עושה זאת סתם כי אוהב להתגרות בי.כשהיינו בחדר ועידן הראה לי משחק חדש במחשב,שמעתי צעקות עידן אמר לי:"תירגע הם רק מתווכחים על ענייני עבודה,כנראה האיש היה רק חבר של אבא.אמרתי:"כן,כנראה" למרות שבליבי הרגשתי שמשהו רע קורה או יקרה.לאחר רבע שעה שמענו צעקות וחלונות מתנפצים והפעם עידן אמר:"חייבים לרדת למטה".ירדנו וכמו תמיד עידן הקדים התקדמנו לעבר המטבח ושמענו קול נפץ של ירי עידן ראה את ה"נבל" בורח מהבית,עידן רדף אחריו אך לשווא,האיש נכנס למכונית שחורה בלי מספר ונסע.לאחר מכן הלכתי לסלון וראיתי את אבא,כולו מלא דם והוא גסס התקופפתי אליו והוא אמר:"רון אני רוצה שתשמור את זה",הוא הוציא סוג של תיליון שחרוט אליו:"אל תפסיק אלה אם כן השגת את המטרה".התיליון הזה זה תיליון שעבר במשפחה מדור לדור,הוא היה עשוי זהב טהור ובעל שרשרת מכסף.אבי אמר:"רון האיש שהיה פה הוא היה………".התחלתי לבכות כי הבנתי שזהו,הכל אבוד אין מה לעשות.יום למחורת בהלוויה התאספו עשרות אנשים וכולם היו עצובים כל כך וגם עידן,במיוחד עידן.ידעתי עד כמה הקשר ביניהם היו חזק הם היו:מבלים תמיד ביחד ומשחקים תמיד ביחד וגם הולכים לכל מקום ביחד.באמצע המחשבה אמא ניגשה אלי ואמרה:"מי שעשה זאת ישלם על כך",גם אני שקעתי במחשבה הזו:"איך מישהו יכול לעשות דבר כזה?! הרוצח יהיה חייב לשלם על מעשיו".התבוננתי בכולם בוכים,והם התבוננו זה בזה ורק אני היחיד שלא בכה,החזקתי את הדמעות עמוק בתוכי כי הבנתי ששום דבר לא יחזיר אותו רק הנקמה תגמול על כך……………………..


תגובות (4)

חסרים סימני פיסוק ותארים שינקו את העלילה. אבל הרעיון מקורי ביותר. תמשיך\י מהר!! D:

15/12/2011 10:41

אהבתי א הרעיון מאוד אבל לוסנה צודקת. תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!

15/12/2011 14:14

סיפור מאד מאד יפה תמשיכי דחוף לדעתי לא חסר כלום, סופ"ש נעים שיהיה לך ממני מכל הלב בקי ♥♥♥

15/12/2011 14:17

ממש יפה!
תמשיכי!!!!!!

16/12/2011 03:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך