לוחמת !!

stronger 25/05/2013 798 צפיות 4 תגובות

היי אני דמי,דמי לובאטו.
מגיל קטן סבלתי מדיכאון. היה לי קשה . בגיל 4 אבא שלי, שתה ועישן וביזבז על זה כסף רב.
הוא הכה את אמא שלי וגרם לה המון סבל.
גדלתי,סבלתי מבריונות בבצפר. כי ילדים אמרו שאני :"שמנה." התחלתי להרעיב ולחתוך את עצמי.
לא חשבתי על כלום.
… קאמפ רוק,כולם הפכו אותי כמודל לחיקוי,ושנאתי את זה. הם לא ידעו ממה אני סובלת וכמה כדורים אני לוקחת.
שיחקתי ב"התוכנית להגנת נסיכות" "תנו לסוני צ'אנס" ועוד… פרשתי,התחלתי לעסוק במוזיקה,בעצם כל חיי המוזיקה הייתה איתי. לא משנה באיזה גיל.
הייתי שבורה,הסתרתי את כל הדברים הרעים בפנים והולכת עם חיוך מזויף. עד שגילו שאני חותכת. אמי ואבי החורג אמרו לי שאני הולכת לטיפול. שנאתי את זה. הם ידעו שאני שונאת את העולם כרגע ושזה תקופה קשה. חגגתי את כל החגים,ביליתי את כל הימים שם. במשך שנה. יצאתי משם,עשיתי קעקוע "Stay strong" על המקום שחתכתי בו.
אני חזקה. יצא לי אלבום :"Unbroken". שם דיברתי על החיים שלי,ובעוד כמה אלבומים.
2013 אני לוחמת,למדתי להתגבר על הפחדים שלי,לא להקשיב לאף אחד. שאני חזקה למרות כל מה שעברתי עשיתי את הדרך הזאת. אני דמי לובאטו,ואני חזקה. אני לוחמת..


תגובות (4)

דמיייי!!!!!! *~*
עכשיו אני רק יותר מתה על דמי כי היא השתנתה לטובה!
אעהאע ♥♥ ◕‿◕

25/05/2013 11:10

חחח אני גם אוהבת את המדהימה הזאת (-;

26/05/2013 07:53

חח… אני מתה על דמי המושלמת
ושירז איך את עושה את הסמיילי הזה זה הורג אותי לעזעזל ( או איך שלא כותבים את זה )

11/06/2013 09:15

דמי היא הכל בשבילי..
בזכותה אני הפסקתי לחתוך, או הפסקתי לחשוב על עצמי כל מיני דברים שגרמו לי להכנס לדיכאון..
בזכותה יש לי ביטחון בעצמי!
היא האיידול שלי בזכות מי שהיא, ולא בזכות מי שהאנשים מנסים ליצור ממנה.
היא האחת והיחידה, והיא מושלמת כמו שהיא.

03/07/2013 17:36
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך