בקי


הלוואי ולא נדע מפחד לעולמים אמן ואמן !!!!!!!!

"עמוד ענן"

בקי 14/11/2012 1682 צפיות 16 תגובות


הלוואי ולא נדע מפחד לעולמים אמן ואמן !!!!!!!!

מבצע "עמוד ענן" יצא לדרכו ופועל ביד תקיפה לעצור את הטרור ששולחים החמאס לעבר הדרום.

בשלב הזה מפגיזים רק המטוסים שלנו וכולם עומדים בציפייה לוודא האם ומתי יכנסו גם כוחות רגלים לאותו מבצע.

שמענו אמש מראש הממשלה ושר הביטחון דברים ברורים ואופטימיים כי יעשו הכל כדי להסיר את הסבל המתמשך של תושבי הדרום.

מאחר ולחמאס יש מנהרות תת קרקעיות עם רקטות שמסוגלות להגיע עד לגוש דן מבצע צה"ל בהנחייתו של מודיעין איתן וראוי הצליחו לפוצץ כמה מנהרות כאלה בתקווה שכל הרקטות ארוכות הטווח או חלקן הגדול חוסלו.

תודה מקרב לב, לחיילי צבא הגנה לישראל ואלה העומדים בראשו – תהיו חזקים ותצליחו במבצע "עמוד ענן"


תגובות (16)

אמן!

15/11/2012 03:20

כל הכבוד לצה"ל!!!

15/11/2012 03:27

ועדיין יש כאלה שמקווים לשלום עם הערבים ?!

15/11/2012 06:37

אמן

ואימלה אני ממש מפחדת! לא ידעתי על הרקטות האלה מחר תל אביב מתפוצצת כך אומר החמאס ואני ממש מפחדת

15/11/2012 07:40

כל הכבוד לצה"ל – תודה על התגובות שתומכות בבקשה של כולנו –

ולנונו היקרה אכן יש כאלה שכן מאמינים לעשות שלום עם הערבים – מה לעשות אלה השכנים שלנו אלה אמורים להיות הפרטנרים שלנו ואם לא ישרור שלום הדרום ימשיך לחטוף על לא עוול בכפיו.

נייחל לימים טובים יותר – אמן – כן יהי רצון !!!!

הלוואי שיהיה שלום הלוואי הלוואי ממני בקי ♥♥

15/11/2012 07:44

לילוש נשמה שלי – אל תפחדי אל תהיי בלחץ כי זה רק יוביל אותך להרגשה גרועה ביותר – אם היה להם אפשרות לפגוע בתל אביב הם לא היו מחכים למחר הם היו מפגיזים אתמול בשעה 16.00 כשחיל האוויר שלנו ׁׁ"אלוהים ישמור על כולם" החלו בהפגזזות על עזה הם היו יורים מיד על ת"א – אין להם אפשרות חיל האויר לאחר שהרג את רמט"ל החמאס, ולאחר עבודה מודיעינית מדוייקת השמיד את הטילים לטווח ארוך (עד ת"א) שהיו ממומקים בתוך מינהרות ומוכנים לשיגור.

מבקשת מאל עליון שיעזור לכולנו ולא נדע מצער אמן ואמן!!!!!

15/11/2012 07:52

תהיו אופטימים חבריםםם!!
אני מבינה כמה קשה לכם אבל אני בטטוחה שצה"ל
עושה הכל כדי להגן עלינו!!

15/11/2012 08:08

אככמ.. אני מקווה לשלום, אני שונאת את המלחמה הזאת!!! אני חיה בפחד שתהיה אזעקה, אני לא יכולה אפילו להתקלח בלי שאמא שלי תעמוד ליד הדלת ותזרז אותי או פשוט תעזור לי לצאת אם תהיה אזעקה, יש כל כך הרבה אנשים בעולם שלא יודעים שעזה תוקפת אותנו, ואפילו דיברתי היום בטוויטר עם ילדה שחיה בעזה, והיא בת 15, והיא בכלל לא שונאת יהודים, והיא אומרת שהדבר היחיד שהיא רוצה זה שתיפסק המלחמה ושיש כל כך הרבה אנשים שהיא מכירה שרוצים שיהיה שקט בשני הצדדים..
היא אומרת שהחיילים היהודים שהיו בעופרת יצוקה אצלם באמת לא ירו לכל כיוון או פיצצו את הכול אלא התמקדו רק במטרות שלהם והיא יודעת שהם מעיפים טילים בלי לחשוב במי זה יפגע..
ולדעתי אני חושבת שהיא פשוט רוצה לצאת משם, ולעבור חמדינה אחרת, כמו המון אחרים משם.. יש שם גם אנשים טובים רק שהחמאס משליט טרור שם!!!!!!!!!
ולכולם, צה"ל פיצץ את כל המצבורים של טילים שמגיעים עד מרחק של 75 ק"מ שיש לעזה..
אבל בבאר שבע נפלו ביומיים האחרונים יותר גראדים מאשר נפלו בכל החודש שהיה עופרת יצוקה..
41 גראדים נפלו בבאר שבע…
41 פיצוצים..
29 אזעקות..
ואני ברחתי משם למזלי..
אני באילת, עם המשפחה שלי..
ואני מקווה שהכול יהיה בסדר עם החברים ושאר המשפחה שלי..
אני אומרת בשם כל תושבי הדרום תודה על התמיכה..
ומקווה שיהיה ערב שקט ולילה שקט גם כן..

15/11/2012 08:16

לדניאל – גם אני מאחלת שצה"ל יפעל למגר את הטילים אשר נופלים על ראשי התושבים בדרום יותר ממבול עז ביום חורפי סגרירי הלוואי שלא תדעו יותר סקאדים, פצמרים וכל חלקי הבטון הכבדים אשר מהם אתם חייבים להיזהר מאד מאד מאד.

15/11/2012 08:40

אמן!!

15/11/2012 08:42

שחף אהובתי – ראשית כל אני שמחה כי יצאתם "לנקות את הראש" מכל מה שאתם חווים שבתות לבקרים, אתם חיים באיום מתמיד והשכלת לתאר לנו כיצד את מתקלחת כשאמא שומרת לבל תשמע אזעקה, כיצד את לומדת ? כיצד את מצליחה להתרכז בלימודים, ללמוד למבחנים??? כיצד ההורים חיים ומנתבים בימים קשים כל כך כאשר עליהם מוטלת פרנסת המשפחה ודאגה מתמדת לכולכם.

מאחלת לך שחף יקירתי למשפחתך האצילה ולכל תושבי הדרום אשר סובלים כל כך סובלים זו מלה קטנטנה לעומת הסבל שאתם חשים.

תיהנו באילת תישארו כמה זמן שתוכלו לאפשר לעצמכם והלוואי והלוואי כשתשובו הביתה הטרור ימוגר ולא תחווה יותר אזעקות ונפילות.

אני מייחלת שחר יקירתי כי תיכנסי לחדר האמבטייה בלא פחד לשמוע את המלים "צבע אדום"

אני רוצה ברושתך לומר משהו מאז "צבע אדום" אשר אומר דחוף להיכנס למקום מוגן – צבע האדום שאהבתי הכי הרבה מכל הצבעים, הוא מסמל שמחה כייף ועוד – הוא לא קיים בשבילי ניטרלתי אותו כי לא אוכל להינות מצבע אדום כאשר אתם סובלים שם♥

15/11/2012 08:47

כמה רוע יכול להיות אצל אנשים, והדבר שמרגיז אותי הוא שלא רק שהם תוקפים אותנו הם גם פוגעים בעצמם ואנחנו דואגים גם לנו וגם להם וכל העולם בעדם ונגדנו, כמה שנאה! שתיגמר כבר מלחמת השנאה הזאת, הלוואי שלא יהיו עוד נפגעים.

15/11/2012 08:50

בקי יקירתי, אני מקווה כי המלחמה התמידית הזו תיפסק, וכי אוכל לחזור לחיי הרגילים, ללמוד כמו שצריך, לצאת עם חברים או לאירועים בלי הפחד שתתפוס אותי אזעקה, להשתולל בחדר שלי עם מוזיקה על פול ווליום בלי לפחד שאני לא אשמע את האזעקה..
אמן וכל בקשותיינו יתגשמו..
שיהיה ערב שקט!!

15/11/2012 08:56

ואו!
בקי את לא מבינה כמה אני פוחדת כשהייתי בכיתה ב' נפלו טילים השכונה שלי שכן שלי מת!למען ה' יש לי טרמאות כל פעם שאני שומעת תבום הכי קטן אני מסתגרת מתחת לריצפה בתרגילים בבית ספר אני מתפללת שזה יגמר אני לא יכולה ליחיות בעודה שאני לא יודעת מה יהיה מחר ואפילו שאני גרה בצפון וזה רחוק אני פוחדת יש לי משפחות בבאר שבע תל אביב דימונה אשקלון אשדוד ועוד היה מיקודם אזעקה במושב ליד הבית שלי בערך 50 ק"מ ממני כל פעם שאני שומעת את המילים רקטה מלחמה אזעקות אני הלב שלי דופק חזק יותר מהרגיל לתושבי הדרום והאזור ולכל מי שהיה אזעקות תיהיהו חזקים הכל יגמר בשלום תקשיבו להוראות תרדו למקלטים תשמרו אחד על השני ותיהיו חזקות איתכם תמיד אני בוכה כאן!יואו אני אשכרה בוכה שאני כותבת את זה

15/11/2012 09:13

זה כזה מפחיד, בטלו לנו את הלימודים היום ומחר, יש מלאמלא בומים ואזעקות וזה נורא מפחיד.

15/11/2012 09:17

למי שיש פייס ורוצה לדבר איתי מוזמן לשלוח לי בקשות esti styles יש לי גם קבוצה שתומכת בכם

15/11/2012 09:29
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך