בקי
לזכור ולא לשכוח לזכור ולא לסלוח -



כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדי אין לשכפל לצלם להעתיק ולעשות שום שימוש באלפי סיפורי מהראשון ועד האחרון שאכתוב בע"ה. אמן !!!!

ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה

בקי 18/04/2012 725 צפיות 15 תגובות
לזכור ולא לשכוח לזכור ולא לסלוח -



כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדי אין לשכפל לצלם להעתיק ולעשות שום שימוש באלפי סיפורי מהראשון ועד האחרון שאכתוב בע"ה. אמן !!!!

הערב יום הזכרון לשואה ולגבורה הוא יום להתייחדות עם כל 6 המיליונים שנטבחו בדם קר ע"י הנאצים האכזריים והרשעים.

יום זה צריך להיות יום בו כולנו יחדיו וכל אחד לחוד ידע ויהיה בטוח שמאז הרמת המדינה שלנו מדינת ישראל לתפארת ולהוקרה אין מצב חלילה וחס שעלולה להתרחש שואה בשנית.

אנחנו חזקים, יש לנו את הצבא הכי חזק בעולם – מקור התפארת – צה"ל – סוגדים לכם חילות וחיילים מקסימים אשר עומדים על משמרתם יומם וליל – יש לנו את דגל המדינה הדגל כחול לבן הדגל שנותן לנו את הגאווה את הכבוד ואת הרוגע – הדגל שכבר מקשט כל מרפסת כל חלון בעיר ובכפר במושבים ובקיבוצים – הדגל שכולנו כאיש אחד מוקירים אוהבים ומתגאים.

אסור לנו לשכוח את מה שארע אסור לנו לסלוח על מה שאירע וחובתנו היא לזכור ולהעביר לדור הבא ולזה שאחריו – כן הייתה שואה כן נטבחו 6 מיליוני יהודים על לא עוול בכפם על כי יהודים היו – ומאחר ודור הניצולים הולך ומתמעט אנחנו ובנינו אחרינו נמשיך לזכור ולהזכיר לעדי עד.

תודה כי ניתנה לי ההזדמנות להתבטא בעניין זה, תודה לצה"ל תודה תודה לדגל ישראל מקור גאוותינו


תגובות (15)

אני עומדת לבכות….:(
את כתבת את זה בצורה כ"כ יפה!
ו-מה פתאום לשכוח ומה פתאום לסלוח!!!
אוהבת המון המון רינת♥

18/04/2012 06:56

מתה עליך רינת הנערה המקסימה תודה על התגובה המחממת את הלב ואכן לא נשכח ולא נסלח ולא תחזור טרגדייה כל כך קשה ואזרית לעולם בשום אופן לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/04/2012 07:34

אני בוכה :'D

זה ממש יפה וזה נוגע בדיוק בנקודות שצריך לחשוב עליהם.
אני חושבת שצריך לסלוח אבל לא לשכוח.
לעולם לא לשכוח.
מה שהם עשו לנו הם לעלום לא יוכלו להשיב ולתקן,
לרצות או לשמח.
זה נחרט בזיכרוננו ובלבנו.
הדברים שהם עשו לעלום לא יוכלו להשיב על תיקונם.
אבל למה לכעוס אם זה קרה,
אנחנו צריכים לסלוח להם.
אבל לא לסלוח לאבותיהם.
יום זה עצוב לכולם, החיים שנלקחו היו חשובים יותר ממה שכולם חושבים.
נשאר רק לזכור.
ולא לשכוח.

18/04/2012 07:37

שימותו כל הנאצים המסריחים בני ה*****
מי שוכח?!מי סולח?!
מהמם בקי,ריגש..

18/04/2012 07:49

חחחחחחחח שמה לייק על הלייק

18/04/2012 07:50

מישהי-תקועה-שאתם-לא-אמורים-להכיר-חחח_דאא~
מה השם שלך?
וחוץ מזה, אנחנו לא נסלח! מה פתאום!
נסלח למי שלא עשה את זה. אבל להיטלר (ימח שמו) נסלח? מה פתאום!

18/04/2012 07:53

מעמק לבי מודה לכולכן בנות מתוקות שכמותכן אכן חלילה וחס חלילה וחס לעולם לא ישנה המצב האומלל שבו נטבחו 6 מיליון יהודים לעולם לא לעולם לא !!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/04/2012 07:54

היטלר הייתי מחזירה לחיים רק כדאי שאוכל להרוג אותו בעצמי בייסורים

שאפילו כול מה שהוא עשה ליהודים לא ישתווה לזה….ועכשיו לא נסלח ימח שמם לעד!!
אני אהרוג בעצמי עם צריך ולא אדפוק חשבון!!!! שימות אמן!!!!!!!! לא אכפת לי עם הם בני אדם (לא נישמע סביר) אני אקח סכין שקופה ואצלם את איך שאני הורגת את היטלר
ובסוף אני אתקע לו את הסכין עמוק בלב (אם ישלו כזה) כך שיראו את הדם שלו על הסכין
השקופה. לא אכפת עם זה אכזרי או לא אנושי אני ילדה נקמנית והייתי מתה לרצוח אחד אחד מהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

18/04/2012 11:36

אם היה אפשר לעשות לייק לתגובות הייתי עושה לך מליון לייקים בתגובה.
אבל דבר אחד אני משנה..: הייתי מתה לרצוח את כולללם!!!!!!!!!!!!!!!! חחחחח
אבל אמא'לה, הפחדת אותי טיפה…!!!!

18/04/2012 11:38

אהה וקוראים לי תומר

18/04/2012 11:38

אתן שמות לב איך הכל סובב סביב שנאה? למה צריכים את כל השנאה הזאת? בשביל מה? נכון, היטלר באמת ראוי לזה, אבל עדיין, האם אתן גם שונאות ככה את הגרמנים? ולא רק הגרמנים של היום, גם הגרמנים של אז, תחשבו רגע, הרי הייתה להם ברירה? לא, הממשלה שטפה את המוח אז. זה כמו שכולם בישראל שונאים את איראן, כי שוטפים לנו את המוח. דרך אגב, הידעתן שהיטלר היה אוסטרי ?

18/04/2012 11:40

מה הקשר היטלר אוסטרי?????

אני שונאת את הנצאים לא את הגרמנים! מישהו אמר גרמנים?!!!
מה זה אשמתם שאבות אבותיהם היו בני _ _ _ _ ??? לא!!
זה אשמתם שבאותם זמנים היו להם שלטון חרא?!!! לא!!!
אני מאשימה אך ורק את אלה שרצחו אלה שיש להם דם על הידיים
ואיראן זה כבר סיפור אחר אתה בכלל יודע מה הם עשו לנו?
איך הם מאיימים עליינו?
כמה גם הם השמידו מימנו???

18/04/2012 11:56

ומרוב הלהט שלך, את בוודאי גם יודעת שלפני בערך עשרים שנה איראן וישראל היו ביחסים כל כך טובים זו עם זו.
אני מניח שלא ידעת, כיוון שזאת עובדה שכמעט אף אחד לא יודע. המורה שלי לתנ"ך במקרה סיפרה את זה היום, כי הנושא עלה בשיעור.
ובאותה מידה, בגרמניה של אז כולם האמינו שהיהודים מאיימים עליהם, ושהם משמידים אותם. עלילות דם, עלילות לחם הקודש והכל.
ובכלל, האנטישמיות התחילה גם לפני היטלר.

18/04/2012 12:04

בקי.
אין כמוך היודעת איך לחדור לתוכנו עם כמה מילים בעלות משמעות!
וגם ככה… בקשר לכל האנטישמיות…
שיממו לב שאנטישמיות הייתה מאז ומעולם…
אז זאת שטות להתווכח על דבר שלעולם לא יעלם…
ומה הטעם לעשות שלום אם אחר כך יודעים את תוצאותיו.. מוזר…
ובכל זאת, בקי.
סיפור גבורה מדהים ונכון!

18/04/2012 12:10

תודה רבה מעמק לבי לכל המגיבות והמגביבים החביבים שלי. אני ברשותכם רוצה להתייחס לתגובה של אור והכוונה כמובן היא השינאה.
גם דעתי היא כי השינאה לא תוביל אותנו לשום מקום אלא רק לצער רק לכאב רק לכעסים ותחושה כי אנו תקועים וזהו.

אני לא מתכוונת רק לגרמנים אני מתכוונת גם לכל שכנינו המקיפים אותנו והשינאה בינם לביננו עתיקת יומין, אין מצב לחיות בשינאה עזה כל כך קטונתי מלהציע כיצד לנהוג יש אנשים מנוסים ומבינים הרבה ממני ומה שאני מייחלת שבעלי ההחלטות יגיעו לאיזו שהיא לצורך הענין אכנה אותה "דרך המלך" ואולי תיפסק השינאה יפסקו מרחץ הדמים אולי אולי????????? הלוואי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18/04/2012 13:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך