Lapis lazuli
מה דעתכם?

we are going to win tongihet פרק 1.

Lapis lazuli 31/07/2013 651 צפיות 5 תגובות
מה דעתכם?

נקודת מבט של בר:
לא האמנתי שויקי שוב אמרה את זה, כלומר, מילא לרדת עליי, אבל לרדת גם על מייטי?! מייטי הוא התיקן הלוחש שלי. מייטי עוד ממש תינוק. בבית הספר שלנו מותר להביא חיות קטנות, אז מייטי איתי.ויקי וכולם חוץ מהחברים שלי, קוראים לי: "בר, ילדת הג'וקים". הלכתי לפינה לפגוש את לירון, אמרנו שנלך לפגוש את השאר במסלעה בחוץ אחר כך. ללירון רצה אליי, היא ראתה שאני עצבנית. "מה קרה? ויקי שוב העליבה אותך?" היא נגעה קלות בגבו של מייטי, הפעם, הוא לא לחש, הוא כנראה ויקי ממש פגעה בו. לירון מחקה את החיוך ופנתה אל מייטי,: "אווו, ויקי המגעילה שוב צעקה על מייטי התינוק הקטן?" מייטי קפץ לאות אישור. נאנחתי ואמרתי: "כן, היא קראה לו פיסת זבל, היא אמרה משהו כמו:'אוו בר מוציאה את הזבל התינוקי לטיול, לתת לו בקבוק של מיץ זבל?!' זה מה שהיא אמרה, היא לא מבינה שהוא אוכל מלפפון?!" מייטי קפץ למשמע המילה החבביה עליו, אז צחקתי ואמרתי לו: "כן, בחור קטן, אני יודעת." וביקשתי מלירון לחכות לי בזמן שאני אלך להביא למייטי מלפפון מהלוקר. על הלוקר שלי נשען ברייס, ועל הכתף שלו התוכי שלו מייסון. מייטי התחפר בשיער שלי, ואני נשמתי נשימה עמוקה ואמרתי: "לך, ברייס" ברייס צחק ומייסון קפצץ במקום. "מה? אני חוסם לך את הדרך?" הוא חייך כאילו הוא עמד לספר בדיחה מוצלחת מול אלפי מעריצים ואמר: "לא, קודם נשיקה ואז תעברי." הפנים שלי רשפו, וברייס עשה תנועות של נשיקה, והתקרב אליי. ברגע האחרון נתנתי לו אגרוף, ואיתי בא ודחף אותו הצידה. "היי איתי!" אמרתי לו. ברייס קם ואמר בכעס, עם שמץ של לעג, הוא פנה אליי ואמר: "משחקת אותה קשה להשגה הא?" ואז הביט באיתי והעניים שלו ברקו, אולי מכעס. ואמר: "אתה תצטער על זה!" הלכתי אלייו והצמדתי רגל לחזה שלו ואמרתי בחיוך קר: "ברגע שתקום, ברייס שלי." ברייס התפתל, וברגע האחרון, שחררתי אותו. הוא קם מסוחרר ואמר: "אווו נראה שזאת מלחמה, אהה איתי?" איתי הביט בו משועשע ואמר: "אני לא עשיתי כלום, אבל, אם אתה רוצה." ברייס דידה משם ושנינו צחקנו. פתחתי את הלוקר ונתנתי למייטי קצת מלפפון. רצנו אל לירון, וסיפרנו לה מה קרה. היא צחקה, והלכנו יחד לספר לכולם.


תגובות (5)

נחמד ^-^

31/07/2013 07:15

תודה

31/07/2013 07:15

נחמד:)

31/07/2013 07:19

נחמד (:

31/07/2013 07:30

ממש יםפה ^^
תמשיכי!!!!!!

31/07/2013 09:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך