Lapis lazuli
אהבתן? ^^

we are going to win tongihet פרק 2.

Lapis lazuli 01/08/2013 658 צפיות 2 תגובות
אהבתן? ^^

כשסיפרנו לכולם, הם נשפכו מצחוק, ותפחו לי על השכם. לירון תפחה חזק כל כך, שכמעט כל ארוחת הצוהריים שלי מצאה את דרכה 'לאויר העולם' פתאום שמעתי משהו, זה היה מבפנים. מישהו קרא לי. גלגלתי את עיניי ואמרתי: "אורין, אני יודעת שאת בין הסלעים, צאי משם." אורין קפצה משם ושרבבה את שפתיה בכעס. "למה את מגלה?!" היא רקעה ברגלה, ואז מישהו באמת קרא לי, יותר נכון, לכולנו. וכמובן שידעתי מי זאת… "היי לון." לון עמדה שם וכל השפוטות שלה מאחוריה, צוחקות. לון עשתה פרצוף ואמרה: "אוף למה את מגלה?!" היא הצביעה אל אורין וצחקה.היתי צריכה להחזיק את אורין, ולירון היתה צריכה להחזיק אותי, ואילנה אותה, וכן הלאה. אזרתי אומץ ואמרתי: "סתמי לון." מייטי נעמד על ראשי, ולון צרחה ושלפה עיתון מגולגל. לון עמדה להרוג את מייטי, לא האמנתי. היתי קפואה. למזלי אילנה קפצה וחטפה את העיתון. מייטי, שהבין את הסכנה, קפץ אליה, כנראה הוא העדיף להתרחק מקו האש. אני למדתי ג'יוג'יטסו ושחיה. (לא יודעת למה קשור שחיה, אבל, תמיד כדאי לדעת!) אז הפלתי את לון על הרצפה. לון התרוממה וצחקה. היא אמרה: "תראו, איזה גבר גבר, ממש כמו ברייס שלי!" ברייס, הוא חבר שלה. אתם יודעים, סתם איזה דפוק שרוצה צומי. חיכיתי והבלעתי צחקוק. "קצת יותר, האמת." הפנים של לון קפאו בהבעת שעשוע וגועל. היא נחרה ואמרה: "כן בטח ברייס היה מספר לי!" ובצורה משעשעת למדי, ברייס הגיע. הוא לקח את לון לצד ושוחח איתה. כשהיא חזרה, הפנים שלה היו לבנות. "את כזאת טום בוי, בנות צריכות לעשות שופינג, ולא לגדל ג'וקים!" גלגלתי את עיני, ואמרתי: "חחח, ממתי את קובעת לי?!" לון חיכה חיוך מזויף ואמרה: "מהרגע שאת מוחרמת לכוללם חוץ ממני, כלומר… מעכשיו!" היא צעקה משהו ומאז, אנחנו במלחמה. משכתי בכתפיי ולון הלכה, מאושרת. התישבתי על המסלעה, מותשת. אורין, ירקה ובטעות פגעה בשיער של לון. לון התסתובבה ונעצה באורין מבט. אורין עשתה תנועה של 'אופס מצטערת!'לון התסתובבה, וכולנו התגלגלנו מצחוק. עד לאילנה נתקעה אבן בגב, ואז הלכמו לאחות. אילנה לא בכתה או משהו, אבל כשהבטתי ראיתי שיורד לה דם, המון דם. אילנה ואני נכנסנו לחדר, ואילנה הצביעה על הפצע. האחותמרחה יוד, ויצאנו משם. אביתר בא ונתן לה מכה קטנה. אילנה העוותה את פניה בכאב ואמרה לאביתר: "אני יהרוג אותך, אחר כך" אביתר צחק ואמר: "אין ספק שהיא בסדר. שמענו את הצלצול, וחזרנו לכיתה. אילנה התישבה במקום שלה, ליד אורין, אי אפשר לדעת מתי אורין תתפצץ. אני ישבתי ליד איתי אביתר ליד לירון, וכריס ומקס ביחד. כשהשיעור התחיל, עף לי על השולחן פתק. היה כתוב שם: "אני פותחת עליה עין, אבל היא לא נרגעת!" זה היה מאילנה, אז כתבתי לה בחזרה: "תגידי לה שתצא למסדרון, אנחנו ניפגש שם." אחרי כמה דקות, אורין ביקשה לצאת. אז אני היתי צריכה להגיע. איתי ואני העמדנו פנים שאני מציקה לו, והוציאו אותי החוצה. אורין חיכתה לי. והיו לה בשורות לא טובות…
~המשך יבוא~!


תגובות (2)

אני משוגעת!!
כמו באמיתי!!
אני מאושרת!! (תדמייני אותי רצה בכל החדר בעודי צוחקת)

01/08/2013 07:11

תמשיכי!!!!
ייאי, אני פצועה ^^
ליפול זה טוב. כאב זה טוב.
תמשיכי!!!

01/08/2013 09:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך