fearless13
מקווה שהטיפוס יצליח בלי נפילות
בבקשה תציעו לי שם

איך זה קרה? ( תנו לי שם אחר פליז!)

fearless13 16/11/2011 720 צפיות 2 תגובות
מקווה שהטיפוס יצליח בלי נפילות
בבקשה תציעו לי שם

שמי קרן, אני ילדה בת אחת עשרה, ואני לומדת בכיתה ה'.
אני חשבתי שאני ילדה רגילה לגמרי, אולי כמה פגמים פה ושם ואולי כמה מוזרויות אבל טכנית ר-ג-י-ל-ה!.
היה לנו מבחן לסוג של אקדמיה, לא מבחן רגיל של שאלות אלא מבחן מוזר לגמרי. טוב אני אספר לכם מההתחלה: נכנסתי לכיתה וראיתי שכולה סוערת ונרגשת לא ידעתי למה, נגשתי אל חברתי לספסל, נועה, ושאלתי על מה כל ההתרגשות היא הסתכלה עלי כאילו נחתתי מן הירח ואז סיפרה: “המנהלת החליטה שנעבור כמה מבחני קבלה לאקדמיה מיוחדת, מי שיעבור, ילמד שם אחה”צ, ומי שלא יוצא פראייר.” מיד הרגשתי שאני חייבת לעבור ולהתקבל. אני אעבור את המבחנים ואלמד שם. שמתי את האקדמיה על המטרה, והחץ מונף!. התחלתי ללמוד לכבודו כיוון, שהוא בכל התחומים! עברתי על חומרים לכתות ו'. רק כדי להצליח. עכשיו, אני יודעת זו הייתה שטות של ממש!. טוב נחזור לסיפור: התאמנתי, התאמצתי, השקעתי, ולמדתי למבחן והנה הגיע שעת הקרב. כנסתי לכיתה והתיישבתי במקומי, לידי ישבה נועה ושאלה "התכוננת?” לא הספקתי לענות לה ונכנסה המורה נושאת בידה צרור מבחנים. היא התיישבה וביקשה מכמה ילדים לחלק לנו את המבחן. קיבלתי את שלי ולא האמנתי למראה עיני המבחן היה מורכב ממשהו כשלושים דפים לכל היותר והוא היה על כל הנושאים שלמדנו. “טוב שהתכוננתי.” חשבתי לעצמי והחלתי בעבודה, סיימתי את המבחן בערך אחריי שלוש שעות והמורה לקחה אותי למבחן הבא. המבחן נערך באולם הספורט חשבתי שהוא שם כי שאר החדרים תפוסים אך טעיתי…
זה היה מבחן ספורט! הדבר היחיד שלא התכוננתי אליו!.
הלכתי למבחן הראשון בספורט: טיפוס על חבל. “אני גרועה בזה!” חשבתי לעצמי הגעתי לחבל ו…


תגובות (2)

מה ו…?

29/11/2011 07:27

היי קרן
אני מוכרחה לומר לך שאת כותבת ממש יפה, תענוג לקרוא את סיפוריך ואם תישאלי אותי באיזה שם לכנות את הסיפור שלך אני ממליצה "האקדמייה," מה דעתך ☺☺

29/11/2011 07:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך