Thinkfast
מבולבל שכזה, סורי.

אני הולכת לאיבוד בתוך הסערה שנקראת אני

Thinkfast 01/10/2013 743 צפיות 6 תגובות
מבולבל שכזה, סורי.

אני מרגישה קרועה, בין מציאות לדמיון. אני מרגישה שעוד שנייה ואעזוב.
אני מרגישה שאני לא מסוגלת יותר, הציפיות הורגות, האכזבות חונקות.
אני חוששת לעשות את מה שאני רוצה, כי אני מפחדת מידי מהתוצאה.
אני לא מסוגלת לעשות את מה שאני חושבת, כי אני יודעת שזה לא יימצא חן בעיניהם.
אני יודעת שהם רוצים בטובתי, אבל באיזו דרך? האם כדאי להתחשב במה שאני חושבת? או לשתוק?
האם לבחור בדרך שלהם, הדרך הטובה, או לתת לעצמי ליפול?
אני רוצה ללכת בקלות, ללכת חלק, כמו כולם. אבל הם רוצים שאפרוץ את מנעול הפוטנציאל שלי ואצא לעולם.
אני לא רוצה לאכזב אותם, אני מוצאת את עצמי עומדת ובוכה רק בגלל התסכול, הסערה.
הסערה הזו, של הרצונות שלי והחובות שלי, שאני מרגישה ששניהם חלק ממני. חלק מאדם מתוסבך.
יש לי שאיפות, יש לי חלומות, אני רוצה להיות גדולה יותר מהכול. לשנות. להפיח תקווה במי שכבר איבד אותה. אבל האם הדרך שנכתבת היא זאת שמתאימה? מתאימה לי?
האם זה נכון? והפעם, נכון בשבילי? אני לא אוהבת את זה. אני לא אוהבת את הדילמות. לפעמים מתחשק לי לשכב במיטה, ולא לצאת ממנה. לא לחיות.
לפעמים אני מאבדת את החשק לחיות, כי החובות כל כך לוחצות. אני חייבת להוריי, שנתנו לי הכל, לפחות את זה, את ההצלחה שלי, את מה שהם לא יכלו להשיג בעצמם.
ואני רוצה להצליח, אני רוצה להצליח בתחומים שלי, אבל לעתים אני פשוט חושבת שהדרך שלהם קשה מידי.
ואולי דווקא הדרך הקשה היא זו שתקדם אותי יותר? אולי הדרך הקלה לא תאפשר לי את מה שאני רוצה יותר מהכול, לעזור לאחרים, בדרכי שלי? כי תמיד אומרים שהדרך הקשה היא הכי טובה. וזה כנראה נכון. אבל לפעמים באמת בא לי משהו פשוט.
אבל פשטות לא תעזור לי הפעם, בדרך הזאת.
כי התחלתי כבר ללכת לאיבוד, ומה שאני צריכה.. זה קצת זמן לחשוב. או אולי, לא.


תגובות (6)

והיי, אחרי שבוע ללא כתיבה בכלל. D:

01/10/2013 09:59

כתבת ממש יפה D:
גם לי זה קורה לפעמיים, בלבול כזה שגורם לך פשוט לשבת ולטבוע במחשבות.
לא סובלת את זה! רוצה להיות החלטית. רוצה לקבוע דברים על המקום.
אבל כל הזמן ההיסוס בא, כל המחשבות הרעות והטובות..
תעשי מה שאת חושבת, מה שאת רוצה. אחרים לא יקבעו לך את זה. אבל יש פעמיים שהדברים שהחברים אומרים זה לטובה ואת יכולה לאזן בין עצמך לבין חברייך. את יכולה לגרום לזה שמה שהם הציעו גם יקרה וגם מה שאת תרצי יקרה. אבל זה לא תמיד קורה ולפעמיים צריך לוותר על צד..
אוי אני מבלבלת בשכל, נכון?

01/10/2013 10:12

תודה רבה D:
האמת שזה על ההורים שלי.. עוד יותר קשה. ><
אבל בסופו של דבר, את צודקת, ואני אשתדל. תודה שוב!

01/10/2013 10:16

אני..
לא, אני לא מצליחה לנסח את התגובה שלי… למרות שאני קצת מרגישה כמו בקטע…
בכל אופן, ברמה כתיבתית זה ממש יפה, אני אוהבת את הבלבול, זה מעניק לקורא את החובה לקרוא לעמוק ולעיין יותר טוב…
אפשר להגיד שממש אהבתי את זה…

01/10/2013 12:04

מאוד יפה!
נהנית לקרוא את הסיפורים שלך!

02/10/2013 10:35

תודה רבה 3>
וספיאנו- גם לי לפעמים קשה להסביר את עצמי, זה בסדר..

02/10/2013 10:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך