דיכאון הוא כמו חור שחור, אמרו מאות מתבגרים ברחבי העולם.

rachel the killer 03/09/2014 1416 צפיות 10 תגובות

"דיכאון הוא כמו חור שחור שגורר אותך אליו."
כמה אזכורים של המשפט הזה יש ברחבי הרשת? מאות. כנראה המשפט הכי נפוץ בפורומים דוגמת ישראבלוג, שמלאים בילדים דיכאוניים חסרי חיים או חברים שנהנים לפרסם על החיים העלובים שלהם ברשת.

דיכאון הוא אחד הנושאים הכי מדוברים בעולם.
אני מניחה שרק באתר הזה, יש לפחות עשרה כותרות של סיפורים שכתובה בהן רק מילה אחת- דיכאון.
אלפי בני נוער ומבוגרים ברחבי העולם סובלים מדיכאון.

אבל אף אחד באמת חושב מה מקור הדיכאון.
אולי הפסיכולוג שלך שואל אותך את זה בזמן שהוא מקשקש לך שטויות וסופר את הכסף.

כל מה שמעניין את האנשים שרואים שאתה בדיכאון זה להתרחק ממך כמה שיותר מהר וכמה שיותר רחוק.

אבל אתה לא יכול להישאר בדיכאון לנצח. בסופו של דבר אתה חייב להכריע את חייך, למוות או לחיים.
הדיכאון תמיד ינסה לגרור אותך אל המוות.
רוב הסובלים מדיכאון בוחרים במוות.
כי הם לא יכולים פשוט לבחור בחיים, בלי שמישהו יעזור להם.
ולא, פסיכולוג לא נחשב.

אבל מידי פעם, מישהו בעולם הזה מקבל עזרה.
היא באה בכל מיני דמויות.
בדמות של ילד קטן ומתוק, כלבלב, חתלתול.
או אהבת חייך.


תגובות (10)

עשר*
חוחוחו ישראבלוג .-.

תביאי לי את האבהה הזאת לעזאזלוש ♥

03/09/2014 19:54

    אהבה*

    03/09/2014 19:55

בבקשה תשלח/י לעורכים.

03/09/2014 19:58

אממ אני לא ממש יודעת איך
אני אנסה

03/09/2014 22:39

רייצ'ל, את ילדה מוכשרת. :P לך.
זה יפה Q~Q

04/09/2014 13:08

דיכאון זו הדרך של הגוף שלך להגיד 'יש פה יציאת חירום אל עבר הלא נודע, רוחה לקחת את זה עכשיו או עוד שבעים שנה?'
החברה הכי טובה שלי הייתה ועדיין בדיכאון נוראי. היא עזבה את הבית ספר, שברה כת הטלפון. היא שונה. זה כל כך נורא.
אוי, רוח'לה *קסם*

לי מותר, נכון?

06/09/2014 07:57

את האמת, הייתי בדכאון ודווקא יצאתי ממנו לבד.
ואני פשוט בחרתי בחיים בלי החלטה של אף אחד אחר… פשוט פתחתי לעצמי את העיניים

13/09/2014 22:47

היי. אהבתי את הקטע. בוחרים בחיים או במוות. אני מסכימה. חייבים לבחור כי כל עוד לא בוחרים מתענים. מי שבוחר בחיים, שיקריב הכול למען האושר שלו. מי שבוחר במוות אז שיפסיק לנשום. אין אמצע, האמצע זו מחלה.
לכל אחד יש סיבה למה הוא לא מאושר. בודד. שמן. נכשל. מכוער.
ולכל דבר יש פתרון. לעבור דירה. כדורי הרזיה\שאיבת שומן. לעבוד קשה. ניתוחים פלסטיים.
השאלה אם באלך לטרוח. כל חיים אפשר לתקן. חשוב לזכור את זה. וה'אין לי כוח' הזה נובע רק ממחסומים רגשיים שפסיכולוג כן יכול לטפל בהם אם רק מתמקדים.
פשוט שמתי לב שאת כותבת על זה המון והחלטתי להגיב את דעתי >< מקווה שזה פסדר

24/09/2014 01:05

    ממ, לפעמים חוסר האושר לא נובע מזה שרע לך, או שלא טוב מספיק, אלא כי אתה פשוט מחכה לרגע הבא בכל פעם ולא מתמקד על הנוכחי, או שאתה סתם לא מבין את האושר הקטנטן שיש בכל כך הרבה דברים.
    *אקראית*

    24/09/2014 01:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך