stories
היי, כאן ארתור - כשכתבתי את זה גם אני הבנתי כמה דברים על עצמי - מקווה שתבינו ותשקלו על פי זה :)

המדריך לחיים

stories 05/12/2013 740 צפיות תגובה אחת
היי, כאן ארתור - כשכתבתי את זה גם אני הבנתי כמה דברים על עצמי - מקווה שתבינו ותשקלו על פי זה :)

שלום!
אם נכנסתם, ודאי אתם מתעניינים להיות תלמידים מצויינים – ואם לא, סתם נכנסתם לקרוא:
בואו נתחיל!
***
*חשוב מאוד שיהיה לך תיק מאורגן! סדר אותו תמיד אחרי שאתה מגיע מהבית ספר!
*חשוב מאוד לעשות שיעורים ישר כאשר מגיעים הביתה!
*חשוב שיהיה שולחן מאורגן ושבקלמר יהיו לך לפחות שלוש קבוצות:
עפרונות צבעוניים, טושים וכלי כתיבה שזה כל הטיפקס, סלוטייפ. שדכן, סרגלם וכו' וכו'…
*אתה צריך יומן ככה שתמיד תוכל לקרוא ולכתוב מה אתה צריך להספיק!
*לשמור על היגיינת התיק – אם הביאו לך דפים או אישורים לטיול – ישר תראה אותם להורים ואחר כך תשים אותם על השולחן ובמידה הם לא דרושים תזרוק אותם אך לפח המחזור!
*אתה צריך מחברות מסודרות ולעבוד על הכתב שלך – אל תקשקש בהן ואל תצייר כל מיני דברים בשער של המחברת ככה ששהיא תראה אסתטית ויהיה נעים להסתכל עליה!
*כדאי לקנות אוגדן למחברות!
*עליך להקפיד לכתוב תאריך מ-ל-א!
*אם המורה מעיר לך, אל תשאל אותו מה עשיתי אלא תבקש סליחה, סביר להניח שאם תתנהג טוב יותר הוא ישכח כי הוא העניש אותך!
*תדבר עם חברים רק בהפסקות – בשיעור זה מפריע
*תביא תפוח לאכול לאחר כך – מומלץ אדום: גם מתוק וטעים וגם ממלא אנרגיות ומוסיף הרבה ויטמינים!
*תענה נכון בשיעור – ככה שבחיים לא תקבל ציונים רעים ביום הורים, שלא תהיה סיבה למורים – אך גם אל תהיה יותר מדי חרשן, תצא עם חברים ותראה שלא הכל זה לימודים אצלך ושאתה פתוח להצעות!
*אל תשוויץ
*אל תלשין
*תתכונן למבחן במהלך כל השבוע לפני המבחן עצמו, לא לפני שבועיים – סביר להניח שתשכח את הנושא!
*לפני מבחן תעשה סיכום על דף של כל החומר הנלמד על פי הראש ואז תבדוק אם הוא נכון לגבי משפטים שאתה לא בטוח לגביהם!
*תקרא ספרים לפני השינה
*תהיה גם במחשב – לא הרבה!
*תצא החוצה עם חברים ותעשה ספורט
*וכמובן תהיה מאוזן מבחינה גופנית – אל תהיה שמן, אל תהיה גם רזה מיד, אתה צריך לאכול את מה שדרוש בעיקר עכשיו בגיל ההתבגרות כאשר אתה מתפתח, תפחית בשומנים וצרוך ויטמינים!
*צחצח שיניים טוב טוב – שלא יהיו סתימות אהה? אתה לא יודע מתי ההורים שלך יקחו אותך לשיננית באמצע היום!(טראומה….)
*אל תריב עם ההורים – תעשה מה שהם מבקשים אבל גם אל תהיה ילד של אמא שלא יחשבו שאתה משעמם מדי
*תהיה אחרי הכל גם נחמד, חוץ מתלמיד מצטיין אתה צריך גם להיות עם חברים – אתה צריך לעבור בחטיבה שש שנים נוספות וזה לא שווה להיות חכם ושחצן, אך בלי חברים…
*אל תבחר חברים רעים ואל תיקח מהם דוגמה – גם אם יש מישהו שהוא חנון וכולם שונאים אותו והוא מרגיש לבד – לך אליו! תדבר איתו – תשאל איך הוא מרגיש ותשחק איתו קצת כך שלא ירגיש בודד, אין אחד שלא הרגיש ככה לפחות פעם אחת ובטוח שיותר…
*אל תעשן ותיקח סמים – תיזהר עם מה שאתה עושה, קשה להיגמל מכך, תהיה חכם אתה ואל תיסחף עם הזרם!
*אל תהיה בריון!
*אל תהיה נמושה – בחיים אל תרים יד על בנות!!
*אל תהיה בריון – לא רק במובן של קללות, אלא במובן של הצקות והקנטות – הרבה ילדים מתאבדים מבריונות, אחרי זה לך תחיה עם זה…
*אל תנסה להיות מקובל
*תנסה להיפתח – גם אם קשה!
*אם משהו רע קורה – תספר להורים – זה לא נקרא הלשנה!
*חלקכם ודאי יודעים שיש גם כיתות לילדים בעלי צרכים מיוחדים (אוטיסטים) תהיו איתם – אל תראו להם שהם שונים! תשחקו איתם לפעמים, תראו להם את הכיתה שלכם
*אם אתם רואים שמציקים למישהו – אל תתערבו! רק תעזרו לזה שמציקים לו ותיקחו אותו ותנחמו אותו – בחיים אל תתערבו!
*אם מישהו מקלל אתכם – אל תתייחסו – יכול להיות הוא חזק ממכם ואחרי זה תצאו עם פנס בעיין
*תהיו אנשים טובים – תראו אהבה לעולם – העולם יראה לכם אהבה!


תגובות (1)

חחחחחחחחח פשוט גדול
הכתיבה יפה.. עצות מועילות
חמווד

02/12/2014 00:13
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך