העבר שלי בוא ניקרא לזה ככה

keren 08/12/2015 767 צפיות 2 תגובות

בוא נחשוב על העבר שלי, איך הכל התחיל השינוי האדיר שלי?
התחלתי להסתכל במראה לפני שנה ולחשוב מה כדאי לשנות..
את המשקל? את ההתנהגות? אולי פשוט אני צריכה ניתוח פלסטיק ואז בסוף החלטתי לקראת סוף שנה שעברה להתחיל להתעסק במשקל שלי חודשיים של אימון והורדתי 12 קילו ואני מרוצה השגתי את מה שרציתי עם עבודה קשה. בין לבין האימונים של הדימוי העצמי גם שיניתי את ההתנהגות שלי ואת הביטחון שלי התחלתי לאפשר לעצמי לצאת עם בחורים ולהתאהב ולהשיג כל דבר שרציתי.
ולחשוב שלפני שנה הייתי הילדה השקטה הביישנית והחורשת בלימודים והשמנמנה ובנוסף לזה אפעם לא היה לי את האומץ לדבר עם בחור כי ידעתי שהוא לא ישים עליי למרות שהיו לי פנים יפות אבל זה לא מספיק ההתנהגות שלי הייתה מאוד גורמת לשעמום כזה ועכשיו אני יכולה להגיד בלב שלם שאני יפה, רזה עם גוף יפה אבל עדיין צריך להמשיך ספורט זה חשוב לבריאות ומלאת ביטחון ומאוד אוהבת איך שאני נראית ויכולה להשיג כל בחור שאני ארצה ועכשיו נשאר רק הלימודים ולמצוא מישו שאני אוהבת והחיים פרפקט.
ואני מסכימה לעצמי להשוויץ בזה כי אני זאת אני שניצחתי במלחמה עם עצמי יכולתי להישאר מי שאני פעם אבל החלטתי לעשות שינוי.
ובאתי להיות למודל לחיקוי לבנות שרוצות לעבור שינוי במשקל או בפנימיות שלהן אז תתחילו אתן לא תתאכזבו מבטיחה לכן: )


תגובות (2)

אהה קרן?
אני חושבת שאת מציגה את קרן של פעם בתור ילדה בעלת משקל גבוה, אישיות גרועה, וביטחון עצמי נמוך. אך כל זה נובע בעצם רק מהמשקל.. איני חושבת ש"תשיגי" כל בחור שאת מעוניינת בו מפני שאת רזה, אני חושבת שזוהי שגיאה, ודבר נורא לומר. לא כל הבנות בעלות המשקל הגבוה הן כאלו נוראיות וחלשות. בנוסף את כותבת שאת רוצה להיות "מודל לחיקוי". את רוצה שאנשים יעריצו אותך מפני שהתגברת על "תאוות" האכילה? בקשר לדרך שבו הקטע כתוב, הייתי ממליצה לך להשתמש ביותר סימני פיסוק. מקווה שתקבלי את הערותיי בהבנה, אליס

08/12/2015 23:51

    את רצינית? לול
    היא סיפרה על השינוי שלה וזה מה שיש לך להגיד סימני פיסוק?
    אין אין האנשים של היום מפגריםםםם

    16/03/2018 14:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך