*זו עומר.
*תגיבו במהירות!!!!!!!

הצלחה מרושעת! פרק 2- ההמשך

25/07/2011 792 צפיות 4 תגובות
*זו עומר.
*תגיבו במהירות!!!!!!!

הם אמרו לי שאני לא צריכה לשים לב אליהם ושאני תמיד יהיה מישהי חכמה וחשובה והן ישארו איך שהן.
ירדתי לחברתי הטובה ואמרתי לה שאני כועסת עליה. אמרתי שלא הבנתי למה היא, החברה הכי טובה שלי גם לא האמינה לה. הרי אני מכירה אותה בתור ילדה שלא נקלעת לבעיית הלחץ החברתי.
היא אמרה בעצב: "אני יודעת, כן את מכירה אותי טוב אך את לא מכירה אותי מספיק. עובדה, הלחץ החברתי הזה הוא נורא!!!" והיא סיימה בבכי. ליטפתי את גבה ברכות. שונאת אותן! את הילדות המגעילות האלה! היא אמרה בשקט: "אני רוצה להיות לבד. לכי מפה!"
קצת נעלבתי אך הבנתי אותה. הלכתי הביתה ונתתי לה להירגע.
ביום ראשון:
היום בבוקר אמא, אבא ואחותי הקטנה, נסעו יחד איתי למעבדות המדע. הייתי נרגשת…
אמא ואבא התלהבו נורא, אפילו יותר ממני, אבל אחותי- היא כל הדרך הסתכלה על עורה ושאלה אותה שאלה: "אתם בטוחים שאני בריאה???" אחותי כבר התאוששה מהמחלה שלה והיא די בריאה.
נראה מה יש למדענים להגיד על זה. הרופאים אומרים שאני ריפאתי אותה. עכשיו, אני רק צריכה אישור מן המעבדות כדי להיות מפורסמת……..
תראו, אני, כמו שאמרתי, שואפת לדברים גדולים. בגלל זה, אני כבר עכשיו חושבת על להיות מדענית מפורסמת.
הגענו למעבדות המדע ושם….

המשך אחרי 3 תגובות טובות!

חזרתי מאילת!♥(:


תגובות (4)

ממש יפה!!!!
(ניצן)

25/07/2011 14:58

תודה ניצן, אשמח ביותר אם עוד מישהו יגיב לסיפור הזה…

(עומר)

28/07/2011 10:14

בבקשה

28/07/2011 12:29

אין על מה…
למרות שאני די עצובה על זה שלא מגיבים לסיפור הזה…

29/07/2011 09:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך