בקי
ההורים הקשישים צריכים חייבים ומבקשים את קירבתכם אחרת הם עצובים ובודדים מאד מאד - תעשו בשבילם את מה שהם עשו בהיותכם ילדים רכים בשנים ♥♥♥

והדרת פני זקן ומפני שיבה תקום ♥

בקי 14/03/2012 2503 צפיות 3 תגובות
ההורים הקשישים צריכים חייבים ומבקשים את קירבתכם אחרת הם עצובים ובודדים מאד מאד - תעשו בשבילם את מה שהם עשו בהיותכם ילדים רכים בשנים ♥♥♥

קיבלתי השראה מאחות היוצרות המתוקות כשהיא החליטה לכתב סיפור ילדים ואני החלטתי לכתוב לקשישים החביבים שאלוהים הגיש להם שי שמתבטא בחיים של שנים רבות וארוכות.

לכל האנשים המקסימים שהצליחו להגיע לגיל השלישי אליכם פונה אני. יש כאלה הטוענים כי הגיל אכן עלה אך האיכות לא מרנינה כלל וכלל.

אני מבקשת לעודד אתכם כי תעריכו ותאהבו כי הגעתם לגיל גבוה יחסית ומאחלת עד 120 שנה,עם בריאות טובה , וחברות ראויה שתהיה לכם וזה החשוב ביותר , קשיש או קשישה שמסתגרים בדלת אמותיהם ובמהלך כל היום בוהים ולא יוצרים קשר עם החברים והחברות שהיו להם בעבר זאת ההזדמנות לחדש את הקשרים איתם וזה ישפר ללא הכר את איכות חייהם.

אם אתם חיים במסגרת דיור מוגן שם לדעתי המצב טוב יותר מאחר ואתם שוהים במקום שרובו ככולו מאוכלס על ידי אנשים בגילאים שלכם ואז הקשר, השיחות בין אדם לחברו הטיולים בצוותא ההנאות מאותן להקות שמגיעות אליכם להנעים את ההרגשה כל אלה חיים מועדפים מאותם קשישים שחיים בדירתם והם חשים בדידות

במקרים שכאלה אני פונה בבקשה לבני המשפחה של אותם קשישים שלא ישאירו אותם לבד שיבקרו אותם לעיתים קרובות, שיארחו אותם בביתם, שיביאו להם את המאכלים המבושלים בבית ומאד אהובים על האבא או האמא הקשישים.

הקשר הזה באם מתקיים ברצף באם הנכדים גם הם מבקרים לעיתים קרובות את הסבתא או הסבא כל אלה יהוו איכות חיים נעימה לקשישים.

לא מזמן כתבתי רומן בשם אל תשליכיני לעת זיקנה וככלות כוחי על תנטשני – אימרה זו חייבת להיות נר לרגליהם של הילדים של הנכדים והמשפחה הקרובה אומר לכם בכנות אני אוהבת לאהוב את כולכם שלא מזניחים את ההורים כל הכבוד לכם ♥♥♥.

תודה רבה ממני בקי כשאני קדה לכם קידה על היחסים הקרובים שאתם מנהלים עם ההורים שהגיעו לגיל השלישי – תאפשרו להם ליהנות יום יום שעה שעה ואני מדברת מידע וניסיון אישי רחב ומקסים.
תודה לכולכם ♥♥♥


תגובות (3)

יווווווו בקי את כזאת מדהימה…………………

15/03/2012 02:29

וחוצ'מזה תודה שהגבת על הסיפור שליייי

15/03/2012 02:49

בקי אין כמוך בנושאים של רגש :)

15/03/2012 06:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך