זמנים קשים.

28/09/2015 792 צפיות 3 תגובות

"יגאל?!?!?!?!" צעקה מרגול מהקומה השנייה. "מה את רוצה מרגול? שוב פעם נכנס לך ג'וק לחור של התחת?" יגאל תקע נוד שקט וגיחך גיחוך קטן. "זה לא היה ג'וק, זה היה מקק וזה קרה באשמתך, פעם הבאה תדאג שמזיקים בני זונות כמו המקק האוכל בתחת הזה לא יכנסו לאמבטיה!!!" יגאל עיקם את פרצופו, גלגל את עיניו ואמר: "אבל חשבתי שאת אוהבת להתקלח מרגול" יגאל חייך חיוך זדוני. מרגול הוציאה את היד מהתחתון, שברה את המטאטא שהחזיקה בידה, וצעקה בקול גדול: "ייייייייגגגגגגגגגגאאאאאלללללללללללללללל!!!!!!!!!"
יגאל ומרגול אבוטבול, הם זוג נשוי שהתגורר בעבר בתל-אביב. כעת הם חיים כבר 6 שנים בניו-יורק, 38 דקות בדיוק מהאמפייר סטייט, בלי ילדים, ובלי תקווה או רצון להמשיך לחיות בעיר ניו-יורק שלדעתם היא עיר "מלוכלכת מטונפת חסרת תרבות הומנית" כמו שמרגול מגדירה אותה. "יגאל, יא חתיכת זקן מזדיין, אם לא תזיז את הישבן הנוזלי שלך ותבוא לכאן ב- 35 או 40 הדקות הקרובות אני מתאסלמת ומפסיקה לאכול חזיר" יגאל שם את נעלי הבית המסריחות שהוא לובש כל יום שישי, קם מהכורסה המטונפת והחל לעלות במדרגות העץ הרקוב שיש בדירתם. יגאל נכנס לחדר האמבטיה ששם נמצא חלון שממנו ניתן לצפות בשכנים העושים את זממם, ושם הוא רואה את מרגול מסתכלת בחושניות ובתשוקה רבה. "מרגול… אל תגידי לי ש…" יגאל נתן מבט חד באישתו. "כן יגאל, היום הזה הגיע". מהחלון, היה ניתן לראות דבר מופלא: קלרה וג'ונסון מקנזי האמריקקים המאושרים ושכניהם הבלעדיים של מרגול ויגאל אבוטבול, מתגלגלים ערומים על הדשא ועושים אחד לשני מעשים מגונים. יגאל ואישתו הסתכלו טוב טוב על חצר שכניהם, אך לא הסקס הסוער הוא זה שעיניין את השניים. מה שבאמת עיניין את יגאל ומרגול, היא הארוחה שהזוג מקנזי תכנן לאכול לאחר שיגמרו לעשות את זממם: סטייק חזיר צלוי טוב טוב על מנגל חשמלי אדום וחדש שהזוג האמריקקי העשיר קנה לעצמו לכבוד חג ההודיה. מרגול ויגאל ריירו אחד על השני רוק מסריח ואפילו קצת רעיל, ואמרו בפה אחד: "חייבים להשיג את הסטייק מאדהפאפקה". יגאל ומרגול מעולם לא היו זוג עשיר. המקרר בדירתם בניו-יורק הוא בדיוק אותו מקרר שהיה בדירתם בתל-אביב ואפילו עם אותם המצרכים, שתי פרוסות לחם טוסט יבש מימיי המנדט ושלוש עגבניות שרי בנות 3 חודשים ו-12 ימים. אז איך הם הגיעו לניו-יורק אתם שואלים? אמריקה היו צריכים בן-אדם מגעיל ודוחה שיפנה את האשפה מהרחובות כל יום, אז הם הביאו את יגאל. מאותו היום שיגאל הגיע לניו-יורק הדבר היחיד שהיה לו בארנק זה גרין קארד ואולי כמה מטבעות של עשרה סנט. "אז מה עושים יגאל?" מרגול המשיכה לבהות במנגל המנצנץ ולהביע את תשוקתה לסטייק. "יש לי תוכנית" אמר יגאל והביט על הזוג האמריקאי המתנשא. יגאל לקח את אישתו לסלון ביתם, והחל להסביר לה את התוכנית להשגת הסטייק הנחשק. שלוש שעות עברו, זה בערך הזמן שלקח למרגול להבין את התוכנית של יגאל. הסטייק הלבן נמצא על צלחת כחולה מעל שולחן כסוף בחצר ביתם של קלרה וג'ונסון. הזוג הישראלי יורד לחצר, ולפתע נשמע קול שלא נשמע בעבר בחצר ביתם של יגאל ומרגול: "וואף וואף!" נביחה של כלב צעיר נשמעה מהקצה השני של החצר. "מה זה היה?" מרגול שאלה עם פרצוף כועס. "אה זה… זה… חשבתי שיהיה נחמד אם אני אביא לנו איזה כלב חמוד שיעשה פה קצת שמח…" למרגול אין עבר טוב עם כלבים. וזה לא בגלל שכלב נשך אותה, זה בגלל שלמרגול הייתה אמא מטומטמת שהאמינה באמונות תפלות, והיא תמיד טענה שכלבים היא הסיבה שהעולם נראה כמו שהוא נראה. לכן, במשך השנים הזוג נמנע מלהביא כלב הביתה, עד שליגאל התחשק מאוד למרוד באישתו. "יגאל, כמה פעמים דיברנו על זה ש…" "כלבים הם חייזרים מרושעים שמנסים להשתלט על עולמנו… כן כן אני יודע" השלים אותה יגאל עם מעט ציניות בדבריו. "מרגול, את חייבת לסמוך עליי, לא יקרה כלום עם הכלב, אני מבטיח, אמא שלך היא סתם זונה מטומטמת שאוהבת להמציא שטויות, הכלב יהיה פה ואת תראי כמה הוא נחמד וכמה כיף יהיה לשחק איתו". מרגול נשמה נשימה עמוקה, ואמרה: "אתה יודע מה? בוא נעשה עיסקה רצינית, כמו אנשים מבוגרים. הכלב ישאר כאן, אבל אם הוא יפגע באחד מאיתנו באופן כולשהו, אתה תרוץ עירום במשך 3 דקות שלמות בטיימס סקוור ואני אדאג שיותר מארבעה כתבים של הניו-יורק טיימס יצלמו אותך בו זמנית. אז עשינו עסק?" יגאל גלגל את עיניו, הוציא את היד מאשכיו הנפולים ואמר: "אם זה מה שיגרום לך להשאיר את הכלב, אז אין לי בעיה". מרגול נאנחה ושאלה: "אז שנתחיל?" יגאל שם את משקפיי השמש שלו, הידק את עניבתו, והלך לדפוק בדלת שכניו. "תוק תוק" הזוג מקנזי שמע את קול הדפיקה בדלת. ג'ונסון קם מספת העור הנמצאת בסלון, ופתח את הדלת ליגאל "Hello, Yigal! How can i help you my dear old friend?" אמר ג'ונסון בקול רשמי ובמבטא אמריקאי מתנשא. "i just come for us to talk my amricaki good good friend" אמר יגאל באנגלית עילגת ומעוררת חשד. השכן האמריקאי חייך חיוך וקל ואמר ברשמיות אמריקאית מרשימה: "So come in and have a sit!" השכן האמריקאי פתח את הדלת והשניים נכנסו פנימה לכיוון הסלון. בינתיים, כאשר קלרה, ג'ונסון, ויגאל מדברים בסלון, על פי התוכנית, מרגול אמורה להתגנב לחצר של הזוג מקנזי ולגנוב את הסטייק השומני. אבל מה שהזוג אבוטבול לא לקחו בחשבון זה שהזוג מקנזי, שהיה עשיר ומבוסס כלכלית, הרשו לעצמם לקנות מערכת מצלמות ביתית במעגל סגור, המצלמות ב-4K את המתרחש סביב כל ביתם העצום. ג'ונסון, שעובד ככתב בכיר בעיתון המפורסם "ניו-יורק טיימס" מרוויח כ- 45,000$ בחודש, סכום הולם לאדם שעבודתו היא להסתובב ברחבי ניו-יורק עם מצלמה ולחפש אחר סיפורים מרגשים, מדהימים ומה שג'ונסון הכי אהב, סיפורים מצחיקים. מצלמות האבטחה היו מחוברות ישירות לטלוויזיה שבסלון, וברגע שמרגול נכנסה לחצר ביתם של הזוג מקנזי, מיד הגברת מקנזי שמה לב למתרחש וצעקה באלגנטיות ובמבטא אמריקני כובש: "She is stealing our pork!" מיד השלושה החלו לרוץ לכיוון החצר ובשניה האחרונה מרגול הצליחה לחטוף את סטייק החזיר ולחזור לצד השני של הגדר ומיד החלה מרגול לנופף עם הסטייק הנחשק גבוה באוויר ולהגיד לזוג מקנזי: "It is our stake!!! mtherfackers!!" אבל אז, בשניה האחרונה, נשמעה נביחה חזקה, הכלב החדש של הזוג אבוטבול ניתר באוויר לקח את הסטייק מידה של מרגול ונעלם באפלה. מרגול התסכלה על יגאל במבט עצבני, ספרה עד עשר, נרגעה ואמרה: "Hey Jonson! I have a way to lefatsot you ya ben zona". ג'ונסון התבאס בהחלט וענה למרגול: "How are you going to do that? uh?". למחרת בבוקר התפרסמה כתבה בעיתון הניו-יורק טיימס: "A crazy guy ran naked at the times square yesterday"


תגובות (3)

מי שקרא ואהב או לא אהב, בבקשה להשאיר תגובה, ככה אני אדע מה אתם חושבים על הסיפור שלי!

28/09/2015 03:03

חחחחחחחחח גאוני, אבל הפריע לי קצת שהשתמשת בסטייק חזיר. רצית להראות שלזוג אין אלוהים?. הסוף הרג אותי מצחוק.

30/09/2015 15:49

    פשוט רציתי להראות שהם חילוניים חחח
    תודה על התגובה 3>

    01/10/2015 01:51
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך