בקי
באם גם אליכם יקום פרויקט כזה ע"י אשנים טובים באמצע הדרך אל תטרקו את הדלתות שתפו פעולה תאמינו לי זה עושה כל כך טוב על הנשמה !!!!!!

לא יאומן כי יסופר או לחלופין יאומן מאד מאד ♥♥♥

בקי 27/08/2012 650 צפיות אין תגובות
באם גם אליכם יקום פרויקט כזה ע"י אשנים טובים באמצע הדרך אל תטרקו את הדלתות שתפו פעולה תאמינו לי זה עושה כל כך טוב על הנשמה !!!!!!

לא יאומן כי יסופר

ליד כל דלת בבנין שאני גרה בו מצאנו פתקים כתובים בכתב יד אשר בולט שזה אינו כתב ידו של מבוגר אלא של נער או נערה צעירים:

שלום לכם, אנו אוספים ילקוטים קלמרים צבעים טושים וכל מיני דברים אשר אינכם צריכים כדי לתרום לחברים שלנו שאין להם אפשרות לקנות.

ירדתי לרחוב כדי לראות היכן מקום האיסוף שלהם ולא רחוק ראיתי ערמה ענקית של ילקוטים וכל מיני חפצים לבית הספר.

כשניגשתי לשם ראיתי אשה לא צעירה אשר עמדה ופיקחה על איסוף הפריטים.

החמאתי לה על המעשה הכל כך נעלה אשר החברים הצעירים יחד איתה עושים.

היא מיד נידבה אותי להשגיח על העניינים ומיהרה לכמה חברות אשר גרות בסביבה ל"סחוט" מהן מזומנים כך שאפשר יהיה לקנות גם פריטים אשר לא נתרמו.

כאשר היא חזרה אלי בישרה לי בשמחה כי הצליחה לגבות סכום של -.200 ₪ ומחר היא תקנה "מחברות שני נושאים" ונעשה מספר צילומים של חוברות יקרות מאד והילדים יקבלו חוברות חדשות ולא יורגש כלל שהן מצולמות ולא חדשות.

מאוחר מאד הגיע טנדר גדול מאד וממנו ירדו שני נערים די גדולים ובכח של צעירים העלו על הטנדר את כל האוסף הרב שנתרם ביום אחד בלבד.

שאלתי את אותה אשה מדהימה האם המבצע נמשך גם מחר????

"איזו שאלה עד שיגיעו פריטים אשר יחולקו בצורה מאד דיסקרטית לנצרכים.

אני התרגשתי, תרמתי ובכיתי מה איתכם ?????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך