בקי
יום האשה הבינלאומי גאווה לכל אחת מאתנו חג שמח ♥♥♥

יום האשה הבינלאומי

בקי 01/03/2012 574 צפיות אין תגובות
יום האשה הבינלאומי גאווה לכל אחת מאתנו חג שמח ♥♥♥

יום האשה הבינלאומי

יום האישה הבינלאומי מצוין ב-8 במרץ, והוא מוקדש לבחינת השתלבותן של נשים בכלכלה, בתעסוקה, בפוליטיקה ובחברה ולציון הישגיהן בתחומים אלה.. ציון יום האישה הבינלאומי מהווה ההזדמנות שלנו להצדיע לנשים. כן, יום אחד בשנה שבו הנשים הן המרכז. ההצלחות, האהבות .וההישגים האדירים.

מעמד האשה השתפר ללא הכר והיא הוכיחה קבל עם ועדה שאינה נופלת בידע העצום בשטחים רבים מאלה של הגבר ואולי אף מתעלה אליהם.

בארצנו הקטנטנה רבות הנשים שהביאו כבוד וגאווה למדינת ישראל .

אזכיר כמובן את הגב' הפרופסור עדה יונת שעסקה במהלך כל חייה במחקר והגיעה לתוצאות מדהימות כשקיבלה את פרס נובל כל בכבוד פרופסור יונת ♥♥♥ .

בכנסת ישראל יש נשים רבות שתורמות מזמנן ומרצן ושותפות פעילות בחקיקת חוקים לרווחת כולנו.

בממשלת ישראל יש כמה נשים שהן שרות והגאווה בגינן גדולה ונפלאה.

אינני יכולה שלא להזכיר את הגב' ציפי לבני המדהימה יו"ר קדימה וכן יו"ר האופוזיציה אשר בטוהר מידות מתנהלת בפרלמנט כשכולנו מודעים שהפוליטיקה לא תמיד שקטה והגונה.

עלי להזכיר את הגב' דליה איציק אשה מדהימה שממקצוע ההוראה נכנסה לחיים הפוליטיים והגיעה לשלבים גבוהים ביותר והכל בענווה ובצינעות רבה.

קצרה היריעה מלהזכיר את כל הנשים המקסימות מבינינו שהטביעו את חותמן בממשל בארץ.

לאחרונה יו"ר ההסתדרות מר עייני נלחם כאריה כדי להפוך את עובדות הקבלן לעובדות מן המניין ועל כך נאלץ להשבית את המשק עד ששר האוצר ניאות למרבית הדרישות שהן כל כך מוצדקות. כל הכבוד מר עופר ייני.
ב – 8 במרץ חל יום השנה הבינלאומי והוא חגיגה לכולנו – חג שמח הלו והצליחו

ממני באהבה בקי♥♥♥♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך