בקי
היום חל יום ירושלים ואני ממש מתרגשת. אני זוכרת כשמוטה גר זיכרו לברכה מאובק כולו אך פניו קורנות "והוא בצהלה אדירה אמר הר הבית בידינו" כן זה ילווה אותי עד ליומי האחרון.

ירושלים חוגגת – מזל טוב לך עיר בירתנו הנצחית

בקי 01/06/2011 748 צפיות 3 תגובות
היום חל יום ירושלים ואני ממש מתרגשת. אני זוכרת כשמוטה גר זיכרו לברכה מאובק כולו אך פניו קורנות "והוא בצהלה אדירה אמר הר הבית בידינו" כן זה ילווה אותי עד ליומי האחרון.

היום כ"ח באייר תשע"א חל יום ירושלים – מזל טוב לך בירתנו הקדושה !!!!!!!!!

ירושלים עיר בירתה הנצחית של מדינת ישראל ירושלים העיר שחוברה לה יחדיו. כשעולה אני לירושלים עורי נעשה חידודין יש בה משהו מאד ייחודי לעיר נפלאה זה. השכילה נעמי שמר ז"ל שכתבה "אויר הרים צלול כיין וריח אורנים" כן כל מלה סלע. העיר הזו מחזירה אותי ליום שיחרור ירושלים בפועל כשמוטה גור ז"ל קרא בצהלה אין סופית "הר הבית בידינו" " אין עיתון שלא צילם את מוטה גור כשהוא מאובק כולו אך פניו מלאי שמחה ואור., יהי זכרך ברוך !!

אין שום ספק שביום ירושלים צריך להזכיר את ראש העיר המיתולוגי של ירושלים במשך שנים רבות והכוונה כמובן לראש העיר מר טדי קולק זיכרו לברכה. הוא הצליח בחכמתו הרבה להתחבב הן על היהודים והן על הערבים. תבונתו הרבה היחס החם שהרעיף על כל יהודי וערבי כאחד טוב ליבו היה ידוע ומוכר לרבים מבני ירושלים וגם לרבים מחוצה לה יהי זכרך ברוך!!!!!!!!! אהבתי לאהוב אותך היית אדם בלתי רגיל מר טדי קולק.

אני שולחת לך בירתנו לעדי עד חופן ברכות וזר ענק של איחולים הלוואי ותשכילי ירושלים שלי ל"אפשר לכל תושביה הן הדתיים והן החילוניים למצוא את שביל הזה וכל אדם ואדם באמונתו יחיה. באחרונה אני שומעת שהעיר מתחרדת. אין בזה שום פסול וגם שום פגם להתחרדות העיר אך זה שצעירים רבים עוזבים את העיר היפהפייה הזו זה מצער מאחר ויש לתת מקום של כבוד ודרך ארץ ליהודים שאינם דתיים ליהודים החילוניים שיוכלו להמשיך לגור בה ושיהיה להם מקומות בילוי גם בלילות שבת ובהמלכה של כל השבת כולה והכוונה למוזיאונים למופעים לתערוכות ועוד ועוד. כל תושב ואורח יוכל לבקר בם וחלילה לא לחזור על היריבות הכל כך משפילה בין החילוניים לדתיים סגירת רחובות, הפגנות ענקיות כשהמשטרה נאלצה במקום לשמור על תכנים חשובים יותר נאלצה להתערב ולהפריד בין שני הקטבים.

אני מקווה שראש העיריה מר ברקת יוכל להשליט סדר בין שני הפלגים בלא צורך להתנגשויות בלוא צורך להזעקת המשטרה פשוט בנועם ובצורה תרבותית ולא להגיע כלל להתנגשויות כל כך מכוערות.

חג שמח ירושלים היפהפייה הססגונית, הצבעונית הקדושה והאהובה עלי וכמובן אהובה על כולנו.

מזל טוב באהבה בקי


תגובות (3)

מרגש!

01/06/2011 20:53

מרגש, יפיפה וממש ממש נכון (:

02/06/2011 20:03

בתור ירושלמית גאה אני מסכימה עם כל מילה

18/06/2011 16:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך