yolo22
לא רציתי להעלות את אחד מאותם קטעים נדושים על ראש השנה, אז העליתי את זה.

כשאני רוקדת

yolo22 25/09/2014 967 צפיות 5 תגובות
לא רציתי להעלות את אחד מאותם קטעים נדושים על ראש השנה, אז העליתי את זה.

כשאני רוקדת אני מרגישה שאני חיה, שאני מביאה את עצמי למשמעות חדשה של המושג "לנשום אוויר נקי".
כשאני מותחת כל שריר עד לקצה גבול היכולת שלו אני מבינה כמה טוב לי שאני עדיין יכולה לעשות דברים כאלה.
בכל קפיצה אני מרחפת ובכל נחיתה אני משתרעת על המשטח הכי נוח בעולם- כמו בריכה ענקית או מיטה מלאה כריות.

כשאני רוקדת אני מרגישה יפיפייה, גם כשאני עושה תנועות מכוערות.
כשאני מתגלגלת במהירות על הרצפה אני מצליחה להרגיש את מילות השיר פועמות לי בתוך הגוף ורוקדת את התנועות שהן מכתיבות לי.
בכל סיבוב אני מרגישה כוח גואה בתוכי ובכל עצירה אני משלחת את נחשול האנרגיה לצעד הבא.

אחד מהקשרים היותר משונים הוא בין גופו של הרקדן למוחו. לפעמים הם פועלים כמו מכונה משומנת היטב, ולפעמים, כשמאלתרים, הקשר ביניהם היא מקרי בלבד.
ואני אוהבת את זה, בצורה הכי פשוטה שיש.

ותמיד כשנאלצים לסיים לרקוד, כשנופלים על הברך, כשנתפס הגב, כשצריכים הפסקת אוכל, או כשמגלים השעה היא כבר 12 בלילה- אז מגיעה ההרגשה הכי טובה בעולם.
ההרגשה שמיציתי את עצמך.
שמצאתי את ייעודי.
שאם לא היה עכשיו 12 בלילה הייתי חוזרת לרקוד.
שברגע שאני לא אצליח להביא את גופי לבטא את עצמו בריקוד אני לא אמצע משמעות חדשה לחיים.
וכמה מזל שנולדתי ככה, בדיוק כמו שאני.

אז אני מאחלת לעצמי לשנה החדשה להמשיך לעשות מה שאני אוהבת ורוצה, לא משנה מה יאמרו לי או כמה שיעורים בגאומטריה אני אקבל.

ומה אתם מאחלים לעצמכם לשנה החדשה…?


תגובות (5)

ממש יפה.

לצערי לא אהבתי את הסוף… שבו דיברת על השנה החדשה.
אבל כל השער ממש נפלא.

25/09/2014 08:36

ואו.. ממש יפה. האמת, כשאני רוקדת (אני רקדנית) אני מרגישה משהו כזה בדיוק. טוב, כל הזמן. נורא אהבתי למרות (ואני מסכימה עם מלאך ספיר) שהסוף עם השנה החדשה נראה לי לא קשור וקלקל קצת את הסוף.
חוץ מזה ממש מדהים!

25/09/2014 11:12

חוץ מעניין ראש השנה, אפילו ששילבת אותו בצורה… יותר מתונה ממה שאני הייתי מצליחה, אני ממש ממש אהבתי. העברת את הרגש בצורה מדהימה, ואפילו שאני לא רוקדת אני יכולה להרגיש את זה כשאת כותבת את זה בצורה כזו. זה מדהים.
ולשאלתך, אני מאחלת לעצמי קצת נחת השנה, מבחינה נפשית. ולכל החברות שלי גם. אני מאחלת לעצמי גם קצת יותר חיוכים וקצת פחות דמעות, וקצת הרבה יותר השראה ובתקווה גם ביטחון עצמי.
שנה טובה לך יקירה~

25/09/2014 11:42

תודה על התגובות התומכות!
למרות הכל, אני מרגישה שיותר נכון להשאיר את החלק האחרון.
שנה טובה לשלושתכן, מאחלת לכן שתגשימו את כל משאלותיכן :)

26/09/2014 00:43

ממש אהבתי. את כותבת טוב… אני מאחל לעצמי שיהיה לי מגניב.

17/10/2014 13:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך