מייק וזווסקי
מונולוג שאני הולך להעלות בעוד חודש כנראה...! (:

מגדל החולמים – מונולוג

מייק וזווסקי 07/03/2016 1071 צפיות תגובה אחת
מונולוג שאני הולך להעלות בעוד חודש כנראה...! (:

לפני אלף שנים, היו רק קופים בכדור הארץ. והם אמרו, "לעולם לא נלך זקופים, לעולם לא נשתמש בכלים, ולעולם לא נדבר." ואז קוף אחד אמר, "אה, כן? אני מדבר עכשיו." הקוף הזה, היה חולם.
נעבור 500 שנים קדימה. האחים רייט מחליטים לבנות לעצמם מכונת תעופה. "טיפשים! אידיוטים! מה הבעיה שלכם?" כולם צעקו. "זה לעולם לא יעבוד כי עץ לבוד שוקל יותר מאוויר!". בתגובה אמרו האחים רייט: "לא נכון" האחים רייט היו חולמים.
הרוזן סנדוויץ' וסר פרנסיס בייקון. אילולא הם, כריך הבייקון היה נותר עם חסה ועגבנייה בלבד. הם החיו חולמים, ומכיני סנדוויצ'ים.
וינסנט ואן גוך. כולם אמרו לו, "יש לך רק אוזן אחת. לא תוכל להיות אמן דגול." ואתם יודעים מה הוא ענה? "אני לא שומע אתכם". וינסנט ואן גוך היה חולם.
לואי פסטר הפך גבינה לתרופה.
בנג'מין פרנקלין. אנשים אמרו, אתה לא יכול להטיס עפיפון בסופת גשמים." ובן פרנקלין השיב, ודאי שאפשר, אם ברשותך עפיפון אלקטרוני."
האדם שבר הכי הרבה עצמות… בהסטורית האנושות: איוול קניוול.
ומיהו העלם הנאה הזה? עידן גולדפדר. הוא מאמין שביום מן הימים הוא ישא את אשת חלומותיו, על אף שכול פעם שהוא מציע, הוא נענה בשלילה. ועל אף שבעוד אנו מדברים, היא ככול הנראה מתמזמזת עם אמן נאה. עידן גולדפדר… הוא חולם.
אז תעזו לחלום. חלמו על הדברים הפרועים ביותר.
אתם יכולים לטפס על ההר הגבוה ביותר. אתם יכולים לטבוע בספל תה, אם תמצאו ספל מספיק גדול. ואם מישהו אומר לכם שאתם לא יכולים לעשות משהו, אתם עונים, "כן, אני יכול. כי אני עושה אותו כרגע!".


תגובות (1)

אתה כתבת?

26/02/2017 16:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך