מסביב לעולם עם 30 איש – הרשמה

אולימפוס 12/05/2014 706 צפיות 11 תגובות

הקדמה – יש תוכנית טלוויזיה חדשה בשם ׳מסביב לעולם עם 30 איש׳ שם 30 אנשים מי קבלים לתוכנית ומחלקים אותם לצוותים –

1. באטז – הרוצחים – בעלי עבר נוראי ואיום ומסגירים את עצמם מהר
2.אומגא- הגאונים – גאונים בכל דבר אבל לא מגובשים , או חזקים פיזית
3. אלפא – הספורטאים – חזקים פיזית ורק הקפטנים חכמים אצלם , אבל פזיזים כמו כולם בקבוצה …

לכל קבוצה 10 אנשים, לכל אחד שני קפטנים – בן ובת , הם יקיפו את העולם בדברים שהם ימצאו , או שיש להם , הם מקבלים 5 תרמילים ובהם ויסה רב ארצית , אוכל , כרטיס אשראי , 7 בקבוקי מים וטלפון . הקבוצה שתקיף ראשונה את העולם תנצח … ועכשיו ההרשמה :

שם: מלא בבקשה
גיל: 16-21
מראה:
אופי:
קבוצה :
הערות:

אל תיכתבו לי שהוא או היא יהיו הקפטנים , אני יבחר אז תשקיעו בדמויות!!!!!!!!!


תגובות (11)

שם: אלכסנדר יורי
גיל: 17
מראה: עיניים גדולות ואפורות, שיער חום שתמיד מסודר יפה. אף כפתורי [מאלה שהולכים בזווית קלה למעלה] ומראה מאוד חמוד בכללי. הוא בדרך כלל לובש חולצות מכופתרות. מדי פעם כחולצה ומדי פעם כמעין עליונית. כמעט תמיד בג'ינס, גם בשיא החום. יש לו נטייה לא להחזיק את הראש ישר, הוא מטה אותו לרוב. בעיקר לצד שמאל. יש לו צלק קטנה מתחת לעין ימין [תאונה שכללה כלב]. העור שלו בהיר מאוד, והוא לא גבוה ולא נמוך, אבל מאוד מקלוני [מה שגורם לו להראות גבוה יותר]
אופי: הוא יכול להיות ילדותי מדי פעם. התכונה הזאת עוזרת לו מאוד עם ילדים. הוא מבין איך המוח שלהם פועל, ואיך המוח של מבוגרים פועל, ומעדיף את הפעולה של המוח הצעיר יותר. [המוח הצעיר מוכן ללמוד, המוח המבוגר אבוד.] עם מבוגרים הוא שונה. הוא די שקט, אבל חברותי. מסוג האנשים שבהתחלה אתה ב: וואט דה למה. אבל אחרי כמה זמן אתה ממש לא יכול בלעדיו.
קבוצה: אומגא
הערות: אין סעיף של רקע במקום הזה?

12/05/2014 22:47

רק לרוצחים , ואם בא לך את יכולה

12/05/2014 22:52

שם: שקד פלד.
גיל: 16 2\1
מראה: עיניים כחולות (עם עדשות), שער חום כהה שתמיד הולך הצידה, אף קטן, לובשת בעיקר מכנסי ג'ינס ארוכים, חולצות קצרות ונעלי ספורט. בגובה 165 סנטימטר, עגילים (באוזן אחת רק עגיל אחד, באוזן שנייה שניים), בעיקר כחולים. קעקוע בקרסול ימין של יין ויאנג.
אופי: שקטה, אבל כשהיא מתפרצת, היא יכולה לדבר שעות, מסתובבת בעיקר עם בני 16-17.
קבוצה: אומגא.

13/05/2014 08:31

שם: שרון זהבי
גיל: 19
מראה: גבוהה, שיער ארוך מאוד בצבע זהב, עיניים אפורות ירוקות, קצת שרירית, יש לה קעקוע של לב בוער על השכם השמאלית ובגללו היא תמיד הולכת עם גופיות צמודות, מסתובבת עם ג'ינסים קצרים קרועים וצמידי עור. היא תמיד שמה עיפרון שחור ואודם אדום כמו דם. יש לה שרשרת כסף עם תליון לב שנפתח ובתוכו יש תמונה של האח הקטן שלה.
אופי: רצינית, אין לה זמן לבדיחות, ממושמעת, ניגשת ישר לעיניין, מאוד חכמה אבל מעדיפה להשתמש בכוח, היא לא תבטח באף אחד עד שהוא יראה נאמנות ואז היא תעשה הכל כדי להגן עליו.
קבוצה: באטז
רקע: ההורים שלה נטשו אותה ואת אחיה הקטן בן העשר כשהיא הייתה בת 16, הם גרו אצל סבתא שלהם עד שהיא מתה לפני שנתיים. למרות שהיא הורישה להם את הכל בסופו של דבר הם היו צריכים לשלם את שכר הדירה ונגמר להם הכסף. שרון החליטה לעשות צעד נועז וביחד עם חבריה היא גנבה אקדחים ושדדה בנק שבתהליכו היא נאלצה להרוג אחד מהמאבטחים כשניסה לירות באחד החברים שלה, אחרי שהמשטרה כיתרה את הבנק היא ניסתה לברוח ונכשלה, אבל לפני שהמשטרה עצרה אותה היא החביאה את התיק עם הכסף ושלחה לאחיה חידה כדי שהוא יוכל לקחת את הכסף ולא יצטרך לגור ברחוב.

13/05/2014 13:22

שם: לירון (כינוי לוציפר) ברשטיין
גיל: 21
מראה: שיער שחור קצוץ, שרירי מאד, גבוה, שזוף, עניים חומות בגבול שחור, צלקות של סכין בגב ובבטן ואחת לאורך הפנים שלו שעוברת מעל עין שמאל שלו ובשפתיו, קעקוע של להבות שחורות במורד שתי ידיו, נשר על החזה שלו ודרקון אדום שיורק אש על גבו,הולך עם טישרט ומעל ג'קט עור (עם חם לו הוא מוריד אותו) וג'ינסים קרועים, יש לו בכיס תמונה של המשפחה שלו.
אופי: הוא לא מתחבר בקלות, הוא סגור ומופנם, קשה להרוויח את האמון שלו אבל אם מצליחים מרוויחים חבר לחיים, הוא מאד חכם, כשמזכירים את המשפחה שלו הוא מאד מגונן ונהיה עצבני ויכול להפוך לאלים מאד, מאד כריזמטי, למרות הקושי שלו לבטוח באחרים הוא יכול לגרום לאנשים לעקוב אחריו, כשמצליחים לראות מעבר לאדם השרירי והסגור מוצאים אדם רומנטי ועדין, הוא נוטה להתאהב באנשים שדומים לו באופי, הוא יעדיף כוח על מוח אבל יכול להיות מתחכם.
קבוצה: נחש…… באטז כמובן!!!
רקע" כשהוא היה בן 13 אימו חלתה בלוקימיה ונפטרה, אביו היה צריך לטפל בו ובאחותו הקטנה. אביו היה שתיין שנהג להכות אותו ואת אחותו הקטנה, עד שיום אחד הספיק לו. הוא ראה איך אביו פוצע את אחותו והוא התנפל עליו עד שכמעט הרג אותו. הוא ואחותו ברחו מהבית כשהייתה בת 10 והוא בן 16. מאז הם הסתובבו ברחוב עד שמצא לה מקום לשהות בו במרכז לנוער. הוא עצמו לא נשאר שם והחל בקריירה של גניבה קטנה והצתרף לארגון פשע קטן. מגיל 17 הוא היה נכנס ויוצא מהכלא לסירוגין על גניבה עד שראש הארגון שלו קרא לו למשימה מיוחדת. הוא נכנס לכלא על רצח כמה חודשים לאחר מכן. הוא לא ראה את אחותו מזה 5 שנים אבל יש לו תמונה מהימים שעוד היו משפחה מאושרת ושלמה.
למרות שלא ממש השלים את לימודיו תמיד הצטיין במתמטיקה אנגלית וגיאוגרפיה. הוא היה ה"מתווך" של הארגון ופעל על אנשים תמימים שרצו לעזור לתייר מסכן. הדבר שהוא רוצה יותר מכל זה לראות את אחותו שוב ולהתאהב במישהי.

13/05/2014 19:38

שאלה!
אתה מצפה ששלושים באמת ירשמו? כאילו, אנשים עצלנים בימינו. .-.
אל תשכח שבסיפור שלך רצוי גם שיהיו כמה דמויות משלך.

13/05/2014 22:21

    מסכימה. וגם כל כך הרבה דמויות יכול להיות ממש מבלבל מציאה לך להקטין כמות

    13/05/2014 22:22

    התכוונת מציעה*?
    סליחה, אני מציקנית לגבי שגיאות.

    15/05/2014 09:42

לדעתי עדיף 15 אנשים, או 21 ואחד מקסימום, שלושים ייקח מלא זמן

15/05/2014 08:56

לשמור דמות! או שתיים, כי יש לך מחסורבאלפא, אז אני אכתוב לך אחד של אלפא ואחד של באטז.
ומציעה לך להקטין את זה לאולי שתיים עשרה או חמש עשרה.

15/05/2014 09:09

שם: כריסטינה מארק [כולם קוראים לה כריס]
גיל: 17 וחצי
מראה: שיער שחור חלק וקצר, שזופה ונמוכה. היא רזה אבל מפותחת והעיניים שלה שחורות.
אופי: נחמדה, מתוקה, אוהבת לעזור, תמימה, שקטה, לא מסוגלת לצרוח על אנשים או לכעוס לאורך זמן, סולחת תמיד ומהר, תקריב את עצמה למען האחר.
קבוצה: אלפא
הערות: היא אף פעם לא מדברת על העבר שלה, אבל משהו רע קרה לה שם. כי מי שיגיד מילה על ההורים שלה היא תרצח אותו.

15/05/2014 09:27
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך