בקי

להושיט יד לנזקק לא להתעלם ♥

סיפור אמיתי לחלוטין

בקי 01/03/2012 600 צפיות 9 תגובות

להושיט יד לנזקק לא להתעלם ♥

בקר מצוין לכולנו חברים יקרים

אני חייבת לספר לכם סיפור אמיתי לחלוטין.

הבקר בדרכי לעיסוקי פגשתי אשה צעירה כשהיא מושיטה יד ומבקשת נדבה.

הוצאתי מארנקי כמה שקלים ונתתי לה ורציתי להמשיך בדרכי, אך היא עיקבה אותי וביקשה שאאזין למה שיש לה לומר.

נישארתי במקומי והיא סיפרה לי סיפור כל כך עצוב בשפה רהוטה כך שהגברת הזאת לא מזמן הייתה ככל בת אדם ולא נאלצה לקבץ נדבות.

היא סיפרה לי כי בעלה נטש אותה כשהיא מטופלת בשני ילדיהם הקטנים, הוא נעלם לגמרי והיא התקשתה מאד לטפל בשני ילדיה וגם להמשיך לעבוד בתור סייעת לרופא שיניים.

כשאחד מהילדים היה חולה היא נשארה איתו בבית מאחר ולא היה לה אף אחד שיושיט לה עזרה.

העדרותה ממקום העבודה גרם לכך שהיא תפוטר נשארה חסרת כל.

המכה החזקה שקיבלה היא כי הגיעו אנשי ההוצל"פ לביתה ואמרו כי תשלומי המשכנתא אינם נפרעים הם נאלצים לפנותה.

כשדמעות חונקות את גרונה היא המשיכה וכאן הקטע העצוב ביותר במהלך חייה הקשים וזה הקטע שמסרה את שני ילדיה שהיו כל עולמה למוסד שהסכים לקלוט אותם בלא תשלום וזה היה מותנה שהיא תבקר רק פעם אחת בחדש.

האשה המשיכה להתייפח ורצתה יותר מפעם אחת להתאבד אך הביקור אל ילדיה כל חודש זה מה שמחזיק אותה עדיין בחיים.

השיחה בינינו התנהלה ליד סופרמרקט והפצרתי בה שניכנס שתינו לשם ונברר אולי יש איזה מישרה בשבילה וזו תהיה ההתחלה של שינוי חייה לטובה.

לשמחתי וכמובן לשמחתה הם נזקקו לעובדים ומנכ"ל הסופר קיבל אותה מאד יפה כאילו קלט כמה מסכנה אותה אשה.

מיהרתי לקנות לה ארוחת בקר ואיחלתי לה המון הצלחה.

היא הודתה לי מעמק לבה ואיחלה שתמיד אזכה לעשות מעשים שכאלה ולהושיט יד לזולת.

אולי ולו ב% אחד הצלחתי לשקם אותה יצאתי נישכרת ומודה לאלוהים שאיפשר לי לעשות מצווה שכזו.

תודה שקראתם את סיפורי שהוא אמת לאמיתה !!!!


תגובות (9)

כול הכבוד בקי !! הרבה אנשים יכולים ללימוד מיזה :) תמשיכי לעשות מעשים טובים :)

01/03/2012 13:27

היי מאמי שלי החביבה תודה רבה רבה ושימי לב הבקר שלחתי לך מייל מקווה שאני לא נכנסת לך לוורידים חחחחח כך אומרות לי הבנות שלי חחחח שיהיה לך סופ"ש מדהים באהבה בקי ♥♥

01/03/2012 13:33

ואו בקי את מדהימה!!
זה מזכיר גם סיפור שאת כתבת על זה שאת עזרת לנזקק.
חח כמו שאמרתי שם ואני אומר לך גם פה..
את מלאך מהלך!!!:)

01/03/2012 14:04

זוהי תרומה לזולת כפי שלא יכולתי לתאר אותה בחיי.
זה פשוט מדהים ומרגש.

01/03/2012 14:06

החלק הכי יפה בסיפור, היא העובדה שלא פיתחת אצלה תלות. כמה שקלים או קניית ארוחה אכן עוזרים, אבל ליום אחד. יש פתגם סיני שאומר "תביא לי דג, ואני לא אהיה רעב לערב זה; למד אותי לדוג, ואני לא אהיה רעב לעולם." לקבצנים יש את בעיית התלות, שהם תלויים באחרים. בדרך שבה מצאו לה עבודה, היא הפסיקה להיות תלויה וזאת הדרך הכי נכונה שיש.

02/03/2012 05:59

ואווו בקי כל הכבוד!!
הלוואי וכל בני האדם היו נחנים במידה טובה זו.
אני ממש מעריכה אותך על המעשה הנאצל שעשית!
לא בכל יום פוגשים אנשים עם אוזן קשבת ולב רך ורגיש כשלך!
לכי תדעי، אולי בזכותך האישה הזאת תצליח סוף סוף להשתקם ולהחזיר אליה את הילדים האהובים שלה…
מעריכה מאוד מאוד-נטלי:)
-שבת שלום…-

02/03/2012 06:08

וואוו!!!!! את בן-אדם גדול. פעם עשיתי דבר דומה לכך רק שאני בת 11 בסה"כ אבל עזרתי לאישה עם תינוק בן שבוע בח"ול במדינה ענייה מאוד.

02/03/2012 06:11

בקי כל הכבוד לך…את מדהימה!
אי"ה הילדים של האישה הזאת יחזרו לחיות איתה והיא תמשיך לעבוד.
ממש מרגש,אולי בעינייך זה רק – % אבל זה ממש המון בעיני…
אוהבת המונהמונהמון..
שבת שלום – לילוש:)

02/03/2012 07:33

הצדקה הכי גדולה היא לא רק לתת לאדם כסף,היא גם לעזור לו להשיג כסף בעצמו :)
ממש כל הכבוד,מחמם את הלב לשמוע שעזרת לה כ"כ

03/03/2012 11:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך