בקי
מוסר השכל - אני מבקשת מכל האנשים באשר הם , לא להתעלם ולמהשיך האלה , מאנשים שזקוקים לעזרתכם באותה שניה.

תודה למלאך שלי שהציל את בעלי ♥♥
ב-♥ בקי ♥♥

סיפור אמיתי

בקי 13/07/2012 556 צפיות אין תגובות
מוסר השכל - אני מבקשת מכל האנשים באשר הם , לא להתעלם ולמהשיך האלה , מאנשים שזקוקים לעזרתכם באותה שניה.

תודה למלאך שלי שהציל את בעלי ♥♥
ב-♥ בקי ♥♥

סיפור אמיתי שקרה לבעלי לפני שנים רבות.

לפני כמה שנים , יצא בעלי מביתנו כשפניו מועדות לעבר בית בנינו הבכור
כדי לשמור על נכדינו הראשון בן השנה.

במהלך הנסיעה באוטובוס הוא חש כאבים חזקים מאד בבטן התחתונה.

הוא לא הבין מה קורה לו וחשב שאולי בעקב ארוחת הצהריים שאכל במסעדה אולי זו הסיבה להרגשה הכל כך רעה.

כשהגיע ליעדו הוא ירד מהאוטובוס כאשר הכאבים בלתי נסבלים המשיכו.
הוא חצה את הכביש בקושי רב , ולשמחתו ראה ספסל שהיה ריק,
הוא מיד נשכב על אותו ספסל .

עברו לידו אנשים רבים, והוא שמע שהם מדברים עליו שהוא שיכור ואין מה לעזור לו.

לאחר כמה דקות , עצר אדם את רכבו שהוא רוצה לברר מה קרה לאיש , ועל מה כל ההמולה, ניגש ושאל את האנשים האם הם יודעים מה קרה לו?
האנשים שהיו שם השיבו לו שהוא סתם שיכור , אך האיש רצה לעזור לבעלי גם אם הוא שיכור.

הוא התכופף לעברו ושאל , אדוני איך אוכל לעזור לך?
בעלי בכוחותיו האחרונים ביקש שיזמין לו מונית לבית חולים וולפסון , שהיה סמוך לאירוע.

אותו עובר אורח מקסים , התנצל כי אינו יכול להסיע אותו ברכבו , אך כמובן יזמין לו מונית.

לא חלפה דקה , והגיע המונית , עובר האורח ביקש מהנהג שייסע דחוף לבית חולים וולפסון ואף שילם בעבור הנסיעה.

הנהג הסיע אותו עד לחדר המיון,ובעלי נכנס לשם בכוחותיו האחרונים.

למזלו, "קלטו" אותו כמה רופאים ומיד באו אליו.

השכיבו אותו על המיטה והתחילו בטיפולים.

מטרתם הייתה שהוא לא ישקע בשינה ולכן שאלו אותו פרטים איישים.
הוא ענה ואף הוסיף כי גיסו הוא רופא באותו בית חולים.

אחד מהרופאים ביקש מהאחות ביקש לצלצל מיד למחלקה הפנימית , שם הוא עובד.

לאחר הטיפול הראשוני, הוא נשלח מיד ליחידה לטיפול נמרץ, ושם קיבל דום לב.

למיותר לציין שאם היה ממשיך לשכב על הספסל ולא היה עובר האורח עוצר ,
המצב כיום היה שונה לחלוטין.

ביחידה לטיפול נמרץ בדקו אותו , חיברו אותו לחמצן , ו37 שניות הוא היה ב"עולם שכולו טוב" עקב דום לב רציני.

במהלך השניות הללו , עד שחזר לעצמו , הוא מספר כי ראה הכל לבן , ואת בתינו שכה אהב חייכה אליו ונתנה לו כוחות להמשיך ♥

כעבור מספר ימים שהסכנה למצבו חלפה , אישפזו אותו במחלקה פנימית ושם שכב בערך שבועיים.

באותו זמן היה תוכנית ברשת ב' ברדיו , שאפשר היה לספר דברים , ולהודות לאנשים.
לאחר שהסכנה חלפה , וקצת נרגעתי , החלטתי לנסות את מזלי ולהתקשר לרשת ב' , ממקום עבודתי במשרד עורכי דין . ואולי יעלה במזלי לאתר את האיש המקסים שהציל את חייו של בעלי וגם שלי.

כשעליתי לשידור , ונשאלתי מה רצוני, עניתי שאני מחפשת את המלאך שהציל את בעלי!
במהלך השידור ענו לי כמה וכמה אנשים שאמרו לי שאני צריכה לתרום כסף לצדקה.

כעבור למעלה משעה קיבלתי טלפון למקום עבודתי , מאישה אחת שאמרה לי כי היא חושבת שזה בעלה ,
מכיוון בעלה סיפר לה את האירוע בהתרגשות רבה שחזר הביתה.

שמחתי הייתה ענקית והתרגשתי , לאחר שהודתי לו , ביקשתי לדעת הייכן הם גרים , היא אמרה לי כתובת.
ומיד לקחתי את אחותי איתי ונסעתי לשם עם זר פרחים והבונבוניירה הכי גדולה שמצאתי!!

ביקרנו בביתם , והודתי להם גם שם , וההתרגשות הייתה גדולה מאוד.♥

לסיום , אותו איש מקסים הטריח את עצמו ונסע לבית חולים וולפסון ולבקר את בעלי, וכאן המעגל נסגר .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך