כל הבנים והבנות מעריצות ומעריצים של וואן דירקשן ממליצה לקרוא :)

סיפור ההצלחה של וואן דיירקשן

31/05/2014 1037 צפיות 4 תגובות
כל הבנים והבנות מעריצות ומעריצים של וואן דירקשן ממליצה לקרוא :)

ההרכב נוסד על ידי סיימון קאוול, אחד משופטי התוכנית. במסגרת התוכנית עבר כל אחד מחברי הלהקה מבחן אודישן והגיע לשלב הסופי של מחנה האימונים, שאותו לא עבר. למרות זאת התבשרו על איחודם כלהקה חדשה בתוכנית. הלהקה הגיעה למקום השלישי בגמר התוכנית. למרות שלא זכו בתוכנית החליט קאוול להחתימם על חוזה הקלטות. מאז 2010 הוציאה הלהקה שלושה אלבומי אולפן. זכתה לתהילת עולם, נפתחו חנויות עם מותגיהם בכל רחבי העולם וזכו בהכרת ואהבת המעריצים.
נייל הורן
נייל ג'יימס הורן (באנגלית: Niall James Horan) נולד ב-13 בספטמבר 1993, במולינגר, מחוז וסטמית', אירלנד. הורן היה תלמיד תיכון בבית ספר Coláiste Mhuire. הוא בנם של מאורה גלאגר ובובי הורן. הוריו התגרשו כשהיה בן חמש. הוא ואחיו חיו אצל אמו ואביו בתקופות למשך כמה שנים עד שהחליטו בסופו של דבר לגור עם אביהם. הורן היה במקהלת בית הספר, ומנגן על גיטרה מילדותו.

ליאם פיין
ליאם ג'יימס פיין (באנגלית: Liam James Payne) נולד ב-29 באוגוסט 1993, בוולברהמפטון, מערב המידלנדס, הממלכה המאוחדת. פיין הוא בנם של קארן וג'ף פיין. עד גיל 4, פיין ערך בדיקות בבית החולים, כאשר הרופאים גילו שכליה אחת שלו לא מתפקדת. כדי לסייע לו להתמודד עם הכאב, פיין קיבל 32 זריקות בזרוע, בבוקר ובערב, כילד. פיין סבל מהצקות בבית הספר ולכן לקח שיעורי אגרוף בגיל 12. הוא התחרה בריצה זה בצורה מקצועית, וגם שיחק כדורסל. הוא היה סטודנט למוזיקה וטכנולוגיה בוולברהמפטון קולג'. בשנת 2008, כשהיה בן 14, נבחן ל-X פקטור, אך סיימון קוואל חשב שהוא עדיין לא מוכן וביקש ממנו שיחזור בעוד כמה שנים. הוא נבחן שנית ב-2010, אך לא צלח את מחנה האימונים ובסוף צירפו אותו ללהקה וואן דיירקשן.

הארי סטיילס
הארי אדוארד סטיילס (באנגלית: Harry Edward Styles) נולד ב-1 בפברואר 1994, בהולמס צ'אפל, צ'שייר, הממלכה המאוחדת. החבר הצעיר ביותר בלהקה. הוא בנם של אן קוקס ודס סטיילס. הוא תלמיד לשעבר במקיף הולמס צ'אפל. כאשר היה בן 7 הוריו התגרשו ואמו התחתנה שוב מאוחר יותר. בעקבות הגירושים, הארי, אחותו ואמו עברו לאזור כפרי בצ'שייר ובגיל 12 חזר הארי להולמס קפלה. לפני שהגיע לאקס פקטור, סטיילס היה סולן להקת "White Eskimo". הם נכנסו לקרב בתחרות הלהקות, שבו הם ניצחו פעם אחת. כילד, סטיילס אהב מאוד לשיר, וציין את אלביס פרסלי כאחד מהשפעותיו. פורסם כי הארי מתחיל להתקרב ליהדות, לומד עברית עורך תפילות שבת ומשתדל לאכול כשר.‏[1]

לואי טומלינסון
לואי ויליאם טומלינסון (באנגלית: Louis William Tomlinson) נולד ב-24 בדצמבר 1991, בדונקאסטר, יורקשייר דרום, הממלכה המאוחדת. החבר המבוגר ביותר בלהקה. בנם של ג'ואנה פולסטון וטרוי אוסטין. הוריו נפרדו כשהיה צעיר והוא קיבל את השם משפחה של אביו החורג, מארק טומלינסון. ללואי יש ארבע אחיות צעירות. הוא למד בבית הספר הול קרוס, בית ספר ממלכתי מקיף. לואי אוהב לעסוק במשחק, ובילדותו שיחק בתפקידים ראשיים רבים בהצגות בבית ספרו.

זאין מאליק
זאין ג'אווד מאליק (באנגלית: Zain Javadd "Zayn" Malik) נולד ב-12 בינואר 1993, בבראדפורד, יורקשייר מערב, הממלכה המאוחדת. זאין היה תלמיד תיכון בבית הספר טונג, בית ספר ממלכתי מקיף. הוא בנם של יאסר (בריטי-פקיסטני) וטרישה מאליק. יש לו אחות גדולה ושתי אחיות צעירות. זאין לא השתלב בבתי הספר בהם הוא למד בשל המורשת המעורבת שלו. מאליק אומר שהוא הושפע בעיקר ממוזיקה אורבנית, כהשפעה המוזיקלית העיקרית שלו.

דיסקוגרפיה
אלבומי אולפן
2011: Up All Night
2012: Take Me Home
2013: Midnight Memories
אלבומים אחרים – אוספים
2012: iTunes Festival: London 2012
אלבומי DVD
2012: Up All Night: The Live Tour
הופעות
סיבובי הופעות
2011-12: Up All Night Tour
2013: Take Me Home Tour
2014: Where We Are Tour

מקור לונדון, אנגליה
שנות פעילות 2010-היום
סוגה פופ, פופ רוק
חברת תקליטים קולומביה רקורדס
חברים
הארי סטיילס
זאין מאליק
נייל הורן
ליאם פיין
לואי טומלינסון


תגובות (4)

זה ממש לא המקום לכתוב את זה. כדאי לך למחוק.

31/05/2014 12:07

זה ויקיפדיה ><

31/05/2014 12:09

    מי שכתב את הערך הזה בויקיפדיה לא יודע איך לכתוב.

    31/05/2014 12:10
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך