עכשיו מבינה למה שונאים אותי, אני ממליצה בחום לקרוא ולהפנים

moran-direction 24/06/2013 2633 צפיות 12 תגובות

אני מתחילה להבין… להבין למה שונאים אותי

היום, אחרי 14 וחצי שנים שאני חייה בהם, אני מבינה…
היום, אני מבינה למה כולם שונאים אותי,
היום, אני מבינה ששונאים אותי שנאת חינם,
היום , אני מבינה גם מה הסיבה לשנאה הזאת,
היום פשוט הבנתי ששונאים אותי שנאת חינם כי אני סובלת מהשמנת יתר, ובגלל זה שופטים אותי,
כולם צוחקים עלי, מרכלים עלי, מקללים אותי, ולמה? בגלל שאני שמנה…

הנה כמה דוגמאות שנזכרתי בהם , ההולבות וההאשמות שהמציאו עלי כי אני שמנמנה…
(אני כותבת את הדוגמאות כמו סיפור)

היום הראשון בבית הספר היסודי, כיתה א׳, אני יושבת לבדי בכיתה, בוכה, מפוחדת, אף אחד לא מסתכל לעברי, אין לי חברים, ומי שכן מסתכל עליי, מתפקע מצחוק ורץ לחברים שלו ואז גם הם מתחילים לצחוק, ״הי את יא שמנה״ שמעתי צעקה,
הרמתי את ראשי והסתכלתי על הילד שצעק את זה, ״איזה מכוערת את״! הוא צעק….

בעקבות מה שקרה לי בכיתה א׳ ובכלל בבית הספר היסודי עד כיתה ו׳ שעברתי התעללות בגלל שאני שמנה, הרעבתי את עצמי, ירדתי 12 קילו, ועדיין צחקו עלי, מזלי שיש לי אמא אוהבת שלקחה אותי לרופא שיחזיר אותי למשקל הראוי לילדה בגילי….

(והנה עוד סיפור שקרה לי בכיתה ז׳ ונמשך עד היום, אני אספר רק את המקרים הקשים ואת ההעלבות הקטנות אשמור לי לעצמי כי אני לא רוצה לחפור)

היום הראשון בכיתה ז׳ אני מעוניינת לפתוח דף חדש, אני גבוהה מאוד ולא שמנה כמו שהייתי פעם אבל עדיין מלאה יותר ממה שצריך, בודקת באיזה כיתה אני, כיתה ז2 מתוך תשע כיתות ז׳, הולכת לכיתה, לא מכירה אף אחד, כי אף פעם לא היו לי חברים שהם לא מהכיתה שלי, למעשה אף פעם לא היו לי חברים… מתיישבת על כיסא בצד, ילדים בוהים בי וצוחקים ואני מחייכת חיוך מזויף, מנסה ללכת לילדות ולהציע להן להיות חברות שלי כמו שאמא אמרה שאעשה, והבנות פשוט צחקו לי בפנים וסובבו לי את הגב.
וככה במשך חודשיים אף אחד לא מתייחס אלי, ילדים מנסים להרביץ לי, ואחרים צוחקים ומעליבים, היו לי בכיתה שלוש בנות, שלמעשה חשו את עצמן מלכות הכיתה, ופעם אחד בשיעור מדע, ישבתי בשורה אחת לפני האחרונה, ושלושתן מאחורי, כל הזמן מצחקקות ושהמורה צועקת הן מצביעות עלי ואני מקבלת עונשים, בסביבות אמצע השיעור, הן התחילו לעשות קולות של נפיחה וזרקו עליי ניירות והאשימו אותי, נשברתי, קמתי, צעקתי להן מול כל הכיתה שאני מאחלת להן מוות (כי פעם לא ידעתי כל כך להעליב ולקלל אז זה היה בקטנה) ופשוט רצתי החוצה מהכיתה, המורה יצאה החוצה וקראה לי בקול, אמרתי לה שתדווח ואני לר שמה עליה וברחתי, הסתגרתי בשירותים ובכיתי…. וכמובן שסיפרתי לאמא, היא דיווחה למורה שלי , והוא לא עשה כלום….
יום אחד, בערך כשבועיים אחרי המקרה העצוב, ילדה הייתה בשירותים ופספסה, והיא הייתה מהכיתה שלי ומהבנות שצוחקות עלי, כל השכבה צחקה עלייה, ואני, ניסיתי להתקרב אליה, לנחם אותה, והיא רק צעקה עלי כמה שאני בהמה , כעבור שעה, הבנות הרעות של הכיתה התחילו להפיץ שמועה שאני המצאתי את כל מה שקרה, כולם צרחו עלי, והן, צחקו לי בפנים, וזה היה השיא, ברחתי מבית הספר, הברזתי כמה ימים מבית הספר, עד שאמא ואני הגענו להחלטה שאני עוברת בית ספר, לבית ספר דתי, שחשבנו ששם מכבדים את כולם איך שהם ולא פוגעים, אבל זה היה טעות, למדתי שם את המשך השנה וסבלתי, כי מה שאני ואמא חשבנו היה טעות, הבנות שם בכלל לא היה דתיות, הם היו צוחקות עלי ומביכות אותי, התחלתי למרוד, ולא למדתי, והעיפו אותי בסוף השנה משם…
ובשנה אחרי שזאת למעשה השנה שנגמרת עכשיו, עברתי לבית ספר מחוץ לעיר שאני גרה בה, לעיר שלא מכירים אותי, וייתיחסו אלי יפה, כמובן שזה לא קרה ומתייחסים אלי לא יפה אבל לא כמו בשיים קודמות, כי בבית הספר הזה גם ראו את הפנימיות שלי וחא רק את זה שאני שמנה! אבל זה כבר היה מאוחר, כי כבר הייתי בדיכאון בשנה הזאת וניסיתי להתאבד…. אבל זה עבר כי קיבלתי טיפול, ועכשיו, אני מתחילה חיים חדשים, למרות שעדיין אין לי חברים, אני מתחילה מהתחלה, אני עושה דיאטה, מטפחת את עצמי ומקווה לטוב

אנשים אל תתנו לאחרים לפגוע בכם כמו שפגעו בי, תחזירו או תבקשו עזרה אבל אל תסבלו כמוני!!
תחיו את החיים שלכם ואל תתנו לאנשים להשפיל ולהעליב אותכם!
מקווה שנגעתי לליבכם…
אוהבת


תגובות (12)

תקשיבי אני באמת יודעת איך מרגישה שנאה
בדרך כלל אנשים שונאים אותך כי את מאיימת עליהם
באמת שאני מאחלת לך רק את הטוב…
אני כבר הולכת להתחיל את כיתה ט' ואני יודעת איך את מרגישה גם אני סובלת מבריוניות של בנות וגם בנים….
כן זה מעצבן אבל על תתני להם לשבור אותך!
פעם אמרו לי שלהראות רגשות זה חולשה
להראות פחד או שמחה או אפילו להראות שאני עצובה
ומאז לא הרעתי רגשות
כן הראתי אושר שמחה אבל פחד ועצבות ובכי אף פעם לא הראתי כדי לא לתת להם לראות שהם שברו אותי
…..
על תתני להם להמשיך להתעלל בך על תתיחסי עליהם ועל תראי להם רגשות

24/06/2013 02:52

תודה על העצה, אבל אלו דברים שקרו מהיסודי עד כיתה ז׳ כיום אני עולה לכיתה ט ובשנה האחרונה מי שמעליב אותי חוטף מכות וכן משעים אותי בגלל זה אבל אני מרגישה הנאה להוציא את כל מה שעבר עלי בחיים שלי על מי שמעז לפגוע בי והיום בכיתה סוגדים לי ופוחדים ממני וזה ממש טוב ככה שלא פוגעים בך, סוף סוף אני יכולה ללכת לבצפר ברצון ולא בפחד שעפגעו בי

24/06/2013 02:56

יש משפט כזה שאומר ״איך שאתה מסתכל על עצמך, ככה אחרים מסתכלים עליך״, אם כל הזמן תתעסקי בדברים השליליים שבך כל מה שתקריני כלפי חוץ אלו דברים רעים! אני בכל ליבי מאמינה שאת ילדה מדהימה ויש לך מלא דברים חיובים!
אנחנו נוהגים להתעסק בדברים השליליים שבנו, לטפח אותם ולהעצים אותם! וכל הדברים החיובים שבנו מתגמדים לעומתם!
אני לא מדברת אליך בתור דוגמנית צמרת, גמלי יש עודף משקל ובכל זאת יש לי חברות, אני שמחה וצוחקת למה? למה אני ולא את? כי אני לא קוברת את עצמי בגלל זה! את לא פחות טובה ממני! יש לי מלא פאקים אבל זה לא מונע ממני לאהוב את עצמי, אני מנסה להפוך את הדברים הרעים לטובים!
מה את חושבת שאחרי שתרזי החיים שלך יראו עותר טוב?! אנשים יהיו לידך רק בגלל החיצוניות ואת תרגישי ריקנות שזה עוד יותר נורא! את תרגישי צביעות בכל מקום, מי צריך חברים כאלו?! תמצאי חברים שיאהבו אותך באמת! שלא מזיז להם שיש לך קצת קפלים! ותתחילי בזה שתנגבי את הדמעות ותפסיקי לרחם על עצמך כי את מלכה ואת יודעת את זה! אשמח אם תצרי איתי קשר באיימל אם בא לך…. אוהבת 3>

24/06/2013 03:24

תודה , אני אקח את מה שרשמת לתשומת ליבי את ממש גתבת דברי חוכמה שלא חשבתי עליהם קודם

24/06/2013 03:28

אינלי מושג איפה את גרה אבל תבררי אם יש סנדא בעיר שלך של אישה שקוראים לה יעל קורסיה- היא מדהימה! בכל אופן יש לי כל כך הרבה מה להגיד לך, כי יש לי את הכלים להרים אותך והאישה הזאת עזרה לי בכל כך הרבה דברים בחיים!
ובקשר של לירון- אם את רוצה להפוך למכונה לא אנושית חסרת רגשות, תעשי מה שהיא אומר
….(אם לא הבנת זה היה בציניות)

24/06/2013 03:36

אממ זה נכון לא להראות רגשות זה רע אבל מה שהיא אמרה נכון מהבחינה של לא להראות רגשות של עצב כי אז יירדו עליך שזה בערך מה שאת אמרת :) ואחלה בדיחה עם המכונה האנושית אהבתי :)

ועל מה מדברת בכלל הסדנה?

24/06/2013 03:38

מודעות עצמית

24/06/2013 03:43

אהה סבבה אני אברר את זה :)

24/06/2013 03:44

אני כל-כך מבינה אותך.
גם עליי ירדו הרבה פעמים בגלל עודף משקל.
למדתי פשוט לא להתייחס,למרות שזה משאיר צלקות שקשה להן להגליד.
מאחלת לך הצלחה בחיים ובכלל.

24/06/2013 04:26

תודה גם לך :)

24/06/2013 04:29

הפתרון הוא לא להפוך לבריון.

26/06/2013 06:59

לפי הסיפור שלך כשהיית בכיתה א' וילדים כבר אז הסתכלו על המראה החיצוני שלך מראה שכבר מגיל קטן, כיתה א', ילדים לומדים לשפוט אחרים. וזה עוד גיל תמים. אף אחד ממי שצחק עלייך לא יגיע לשום מקום בחיים.
אל תתני לאחרים לפגוע בך, תהיי שלמה עם עצמך, ותזכרי- מה שלא הורג, מחסן :)

28/06/2013 05:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך