עלילות החתולים , הבנאדם והכלבה .

03/11/2012 684 צפיות 4 תגובות

אין לי מושג מה זה אומר , באמת , סיפורי הצלחה . אז אני כותבת את זה כאן , ספציפית בגלל שגרפילד , החתול השמן שלי , סוף סוף פתח בדיאטה – וירד כמה גרמים חתוליים .
ה – צ – ל – ח – ה – ! חוץ מזה שגרפילד לא נראה כ"כ מאושר מהעיינין .

נונו אוהבת חתולים , פרשה לא ממזמן , והיום החזרנו אותה !
מי זה אנחנו ? משכית , נעמי , רוקי , הסופר , אני וגרפילד .
" סליחה סליחה !" אני צווחת ששאר החיות הנקמניות שלי נובחות עלי ואוכלות לי את הבוהן .
אז תיקון – גם נוני , החתולה הלבנה שלי , אישתו של גרפילד , ג'יג'י , הכלבה הרזונת שלי וגוריהם המעורבים של חתולי : טייגר , ג'ינג'ר , פרנסואה , פפיון והשובבה ביותר , אנב'ת . ( סלחו לי, באותם זמנים הייתי בשיגעון של פרסי ג'קסון . באותה מידה הייתי יכולה לקרוא לה פרסי ג'קסון . )
אז .. למי שמתקשה לדמיין את חיותי ההזויות , בבקשה קבלו ,
גרפילד – דמיינו גוש שיער ג'ינג'י , שמן ביותר , ושתי עיניים שטניות מבצבצות החוצה . בבקשה .
נוני – חתולה לבנה נקמנית , אוהבת רגליים , לא שמנה , עיינים ירוקות . קיצר , יפיופה .
ג'יג'י – דמיינו כלב מרוצים , מעורב , הפכו אותה לבת . וואלה , בבקשה .
הגורים – כולם נראים אותו הדבר אז .. גושי שטן בצבעי לבן וג'ינג'י .

אז נונו שלחה שהיא חוזרת , וממש התחשק לי לחבק חתול . קראתי מיד, " נוני ?" אין תגובה , "גרפילד ?" אין תגובה , " ג'יג'י ?" יש תגובה , אפילו מוגזמת .
ג'יג'י קפצה עלי בליקוקים ומיד התיישבה דום – מחכה להוראות מפורשות .
" חומד ? לכי תביאי את גוש השיער הראשון שאת רואה ." אמרתי לה , היא הביטה בי בבלבול .
" גרפילד חומד , גרפילד ." השבתי לה , והיא הוציאה את לשונה בהבנה ונעלמה לחדרי .
נשמעו כמה יללות , גריסה ו .. זהו . הינה ג'יג'י גוררת אחריה את גרפילד .
בעודי אני יושבת על כיסא המחשב , מלטפת את גרפילד הרטוב מרוק כלב , ומחבקת אותו למוות .
הוא בוכה , ואני חושבת שהוא מתרגש !!
ולרגע היה נדמה לי שהוא מדבר , " די כבר ! יא שמנה !!" ילל לאוויר גרפילד .
מסתבר שזה הדימיון המופרז שלי . ואולי לא ? " גרפילד ?!" שאלתי בבהלה .

טםםטםטםטםטםטם !!


תגובות (4)

חחחחחחח יויו התחרפנת או מה??? כלבה נחמדה יש לך…

03/11/2012 22:45

בחרתי ב' או מה ?'
אני לא כל כך משוגעת !! טוב , אולי קצת ..

03/11/2012 23:34

ליויו המתוקה מאד מאד.

האם קראתי טוב שאת רוצה לפרוש ?????? למה ????????? הכתיבה שלך ממש ראוייה כייף לקרוא את הסיפורים שלך וגם תגובות תגענה ואם לאו אז מה קרה?? תמשיכי לכתוב ואהבתי את הפרופיל שלך את נערה לא משעממת ולא משועממת – את על הכייפק תמשיכי כך והמון בהצלחה ממני בקי ♥

נ.ב. לא הבנתי את התגובה של שחף אך בטוח התגובה שלה חיובית ♥♥♥

04/11/2012 06:41

תודה רבה בקי !! ♥♥♥

04/11/2012 07:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך