שיחה נכנסת

05/10/2015 740 צפיות 2 תגובות

אור השמש שרף את עיניו. במשך כול כך הרבה זמן התרגל לצריבת אור האלקטרוני שכבר לא יכל לסבול את האור החמים והחי של העולם האמיתי. הוא הרגיש שהתזוזה והמגע שמאפיינת את האור האורגני תוקפת כול תא בפניו ובכפות ידיו המציצות מתוך הקפוצ'ון. כול כך הרבה זמן היה רגיל להחזיק בידיו את מקור האור קטן והווירטואלי. לשלוט בו, לכבות אותו כשרצה. שכבר לא יכל לעמוד באור העולם אשר מילא את כולו והיה בלתי ניתן לשליטה.

כול כך שנא את עצמו על כך. כול כך שנא את חולשתו. את שנתן לעצמו להידרדר ככה.
ברגע של הערה, לאחר שסיים לבכות, הבין שהיום זה ייגמר. אחרי השקיעה אמר לעצמו. עד אחרי השקיעה. אבל ככול שעברו הדקות והסבל גבר, הבין שלא, הוא לא יוכל לשעת זאת יותר. הוא חייב לסיים עם זה עכשיו.

אופציה מוצלחת הייתה סכין המטבח המונחת על שולחן הפיקניק. הוא לקח אותה ובתנועה מהירה אחת ובליווי צרחה אימתנית ומחרידה שגרמה לו להרגיש כמו כוכב דיכאוני בסרט ישן. דקר את הקופסא השחורה והנוראית.

זה היה כול כך קשה. צליל המקשים המתנפצים. צליל החיוג הנשבר ונקרע. הקופסא הייתה בלתי שבירה. כך הרגיש לרגע או שניים. אבל לא, זהו. זה באמת היה הסוף. וייאושו היה חזק יותר מכול מגן או מסך.

ועכשיו זה נגמר. ללא אנשי קשר, ללא המשחקים. ללא הרשתות החברתיות האין סופיות. הקולות והרעשים הקטנים לא יפריעו לו עוד. העולם כולו לא יוכל להפריע לו יותר לעולם.

ומאותו יום איש לא שמע יותר על משה רגבלין. יש האומרים שכששבר את המכשיר הארור. התנתק מכבלי הארץ, והיום הוא מעופף בחלל החיצון


תגובות (2)

אהבתי;)נשמע מציאותי אך בו זמנית משולב עם משהו דמיוני…מה שפחות אהבתי זה שנשמע לי כרגע הזוי שממכשיר נייד הוא..התעופף לחלל החיצון.אפילו קצת מצחיקץאבל אני כל כך מזדהה איתו.לפחות נראה לי ככה.שעות שאני מול המכשיר הנייד ללא הפסקה.כי סך הכול זה מענג,מנתק מהמציאות וגורם לי להרגיש טוב יותר.להרגיש שיש משהו שאני יכולה לשלוט בו.להנות ממשהו פחות מציאותי וחיי.אבל ההתמכרות ההעלובה הזאת עלולה להשפיע לרעה על הבן אדם..מקווה שהבנתי אותך נכון..בכל מקרה ה מ ש ך !

05/10/2015 13:42

יההה זה היה כיף לקרוא. יפה חמוד והומוריסטי. שורה אחרונה מפציצה. אווירה יפה. תיאורים נחמדים. הרגשתי אבל שכתבת הכל נורא מהר ולא התעמקת להעביר בדיוק את מה שדמיינת ולמצוא בדיוק את המילים הנכונות ברצף הנכון. כלומר היה אפשר מעט יותר להשקיע ולגרום לזה להיות וואו אחד גדול.

05/10/2015 17:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך